21/12/12

Ah men tjaaa!
Vaknade för ca 5 min sen och ligger i sängen och kollar instagram. Hörrni vet ni vad? Vi leveeeeer! Hahaha vi får se om vi klarar oss hela dagen men jag tror vi är safe.. ;)
Glömde heeelt bort att säga det men igår vid 7-tiden så flög jag, mamma och min bror ned till landet (torekov, skåne) så det är här jag är nu. Vi ska vara här tills den 27e då vi åker till Egypten (taggataggataggaaaa) och sen kommer vi tillbaka hit den 4e tror jag och så åker vi upp till Stockholm den 5e eller 6e.. Sen fyller jag år den 7e! Wihooo :)
Idag ska vi åka och storhandla mat, sen ska vi åka och hugga en julgran som vi sedan ska pynta! Mysigt värre haha

Ah juste, igår fick vi våra betyg efter avslutningen, blev väldigt nöjd! Dock är det långt kvar tills de faktiskt spelar någon roll så man behöver inte satsa suupermycket till betygen i 8an liksom..
Puss!
Hade ingen bild så det fick bli den här arkivisen hahah


Postat av: Anonym

Var ska ni bo i egypten? (stad och hotell) kram

2012-12-25 @ 17:42:11

DESIGN
• Jag har gjort min design helt själv
• Jag gör mina designer (och redigerar bilder) i picmonkey.com samt photoshop!
• Jag gör inte designer till andra (undantag: kompisar)
• Vill du ta del av mina designtips kan du klicka HÄR

FOTOGRAFI
• Jag fotar med en Canon EOS 600D som jag införskaffade i mars 2012
• Det är ©opyright på alla mina bilder (undantag: om jag säger att det är okej)
• Vill du bara se mina fotografier kan du klicka HÄR

ÖVRIGT
• Jag gör gärna via bloglovin' byten, släng bara in en kommentar!
• Elaka kommentarer raderas direkt.
• Kommentera inte "hur mår du idag" liknande kommentarer, det står förmodligen i inlägget och om det inte gör det så är det ingenting jag vill dela med mig av!


Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

Mail-adress ? (bara jag ser)

URL/Har du en blogg ?



bloglovin
RSS 2.0