Underskattat

Youtube är så jävla underskattat. Det är ju vääärldens bästa sida! Och jag tyckte att det var fett överskattat att bli "medlem" men det är fan det bästa jag har gjort. Man kan liksom prenumerera på de kanaler man gillar så får man upp alla deras nya videos på startsidan, man kan kommentera och gilla etc.. Dessutom är youtube BÄSTA tidsfördrivet, man kan liksom börja kolla på en video från typ American X Factor eller nåt och helt pötsligt kollar man på hur man fiskar en bläckfisk (det har hänt mig hahahah)! Det finns så sjuuukt många videos så det är inte sant! Thumbs up for Youtube! 


DESIGN
• Jag har gjort min design helt själv
• Jag gör mina designer (och redigerar bilder) i picmonkey.com samt photoshop!
• Jag gör inte designer till andra (undantag: kompisar)
• Vill du ta del av mina designtips kan du klicka HÄR

FOTOGRAFI
• Jag fotar med en Canon EOS 600D som jag införskaffade i mars 2012
• Det är ©opyright på alla mina bilder (undantag: om jag säger att det är okej)
• Vill du bara se mina fotografier kan du klicka HÄR

ÖVRIGT
• Jag gör gärna via bloglovin' byten, släng bara in en kommentar!
• Elaka kommentarer raderas direkt.
• Kommentera inte "hur mår du idag" liknande kommentarer, det står förmodligen i inlägget och om det inte gör det så är det ingenting jag vill dela med mig av!


Ditt namn ?
Kom ihåg mig?

Mail-adress ? (bara jag ser)

URL/Har du en blogg ?



bloglovin
RSS 2.0