Film

Hejhej!

Nu ska Anna o jag kolla på film så jag säger väll samtidigt godnatt! :)
LotsOfLove ♥

Anna & Steffie= Fotograf/Modeller

Hallo!

Har just varit ute och fotat med Anna! :)
Jättefina bilder vart det! Visar senare! Anna blev hur fin som helst när hon stod vid en grön buske för hon har så fina gröna ögon! :)
Puss&Kram! ♥


Kate Middleton's Bröllopsklänning

Som ni alla vet (iaf borde veta) så gifte sig Prince William Och Kate Middleton sig igår.
Anyway, tycker att Kate's Bröllopsklänning var helt underbar!
Designad av Alexander McQueen -designern Sara Burton!
Bilder:
Jättefin!
Jag tyckte om att hon höll klänningen hemlig för all möjlig media och hade 2 i reserv om det skulle vara så att den avslöjades! :)

Good Morning?

Vaknade nyss... STÖRANDE!
Aja, ska försöka sova lite till så bloggar jag mer senare.. :/
↑↑ AVSLUTAS IDAG!!

_

GOOD NIGHT 

Talang

Kollar på talang och dricker Fanta Wildberries och äter Marabou Apelsinkrokant! Muums!
Åt Thai idag från "HOT!" och det var jättegott! :)
UPDATE: Varför har de tagit bort -knappen och bara har X-knappen?

Next:

Ska man gå och köpa fredags mys för mig och brorsan, mamma o pappa är på middag eller nått..
Man kanske inte ser det men jag har ett linne men har filt över..

FRIDAY!

Jag äälskar fredagar, det betyder HELG!
Gud vad varmt det var idag!
Bildbomb:







Drogar!!

Gahahah!!
Sitter typ o drogar Veronicas låtar! Bästa just nu: Välkommen in! :P Eller alla ääääger!


Haha you said whuuuuut??

Summer's here (almost)

Haha det känns typ så.. Gud vad varmt det var idag!
Hade shorts(A&F, "invigde" idag) ,leggings, ett linne och jeansjackan (som är av typ tyg haha)!
Fail bild... Sry för att jag inte orkar ta ordentliga bilder!

Bilder:

Idag var jag ju på stan med Malin och Anna och fikade och kollade på lite grejer, sedan så gick vi och kollade på Veronica Maggio för vi såg att hon skulle spela och signera sin nya skiva Satan I Gatan. Vi tänkte köpa+signera en men kön var enormt lång! :/
Aja, bilder:
Vi stod längst fram på sidan och vi var typ en halvmeter ifrån henne ett tag! Hon vinkade och log till MIG! :)


Veronica Maggio

OMG!! haha driver.. Men iaf, Veronica Maggio upträdde på Åhlens idag!! Jag tog massa bilder med telefonen som jag kan visa när jag kommer hem. Sitter på bussen just nu dårå.. Ciaoo :)

Godnatt!


Ska egentligen inte gå och lägga mig nu men stänger av datorn. Ska ta en dusch och läsa på läxan lite till! :/
Sweet Dreams 

Vem bar den bäst?

Pink eller Shakira??? Jag tycker Shakira var snyggast i den! :)
Rihanna eller Paris Hilton? Jag tycker.. Hmm, den var svår.. Eem, båda! :)
Vad tycker ni???

Dans idag! :)

Hejhej!
Detta blir ett kort inlägg för jag ska på dans snart!
Hinner inte göra dagens outfit så här får ni en snabb bild..
Koftan från A&F som ni sett förut.. Linne/Blus från när mamma var i Hong Kong och byxorna från boomerang som ni också sett förut... :P

English project.. -.-

Tjeeeenare!
Jag och sötaste Clara jobbar med ett Engelska projekt om Great Britain (Storbrittanien) så jag måste leta massa booring info om det.. Fast det som är kul är att vi kommer att få skriva en sida om vad som helst och vi tog Beatles!
I'm a huge fan of The Beatles you know! :P
LotsOfLove

Kom igen!!

ANMÄL ER HÄR TILL MÅNADENS BLOGG! NI KAN VINNA EN BLOGGSVARSRUTA!

ANMÄL ER HÄR TILL "GUESS THE EYES, KILLAR" SÅ KAN NI VINNA LÄNKNING!

Humla

Fina? :)

Värme! I LOVE ♥

Heeej!

Idag var det superskönt ute MEN mamma hade sagt att hon inte trodde att det skulle bli så varmt så jag hade längbyxor och inte min jeansjacka... :/ Om det är samma fina väder imorrn så ska jag ha shorts och nått linne och min jeans-jacka! :)
Kollar på Top Model men ska snart börja med läxorna.. -.- Fast först ska jag redigera lite bilder jag tagit! :P

Fortfarande i dumma bilen..!

Aah! Sitter fortfarande i bilen påväg hem till sthlm och jag orkaaar inte meeeer!! De är de här j***a köerna eftersom alla typ åker hem idag.. En kö var 2 mil!! -.- Aja, medans jag sitter och har tråkigt i bilen och får ont i ryggen så sitter ni säkert och slappar framför datorn/TVn.. Är nog hemma om dryga timmen men bloggar inte då!

Bye! :)

Nu packar jag ned datorn så vi får höras i morgon! :)
Då börjar ju skolan o så.. -.-

LotsOfLove

KILLAR

Det var så många som tyckte att denna tävlingen var kul så jag kör igång en gång till!
DENNA GÅNGEN MED KILLAR!! OMG!

GOOD LUCK!

------------------------Rise N Shine--------------------

Gooood morgon!
Har ni vaknat?
Det har jag!! Fett tröööt!
Anyway, idag åker vi hem till Sthlm med bil så om vi åker kl 5 så kommer det inte bli någon bloggning mer efter det.
Igår var jag med min kompis Wilma och sedan när hon gått hem tvättade jag allas golfklubbor för att tjäna några kronor haha! Sparar till en fjärrutlösare på 900 kr och jag är nästan där! :D
Puss&Kram

Last day in Torekov.. :(


Imorron åker vi hem till Stockholm! Jag har tyckt att det har varit jättemysigt att vara här nere..  Men jag längtar samtidigt tillbaka till Sthlm.. :) Saknar vännerna! :*
Vi åker typ kl 17.00 imorrn så jag kommer att kunna blogga lite innan också! :)
(om ni undrar varför jag bara lägger upp gamla bilder är det för att jag inte blir bra på bild idag)
Hugs N Kisses 

Svar på ännu flera kommentarer!

Lilla jag =D om Fortsätt så! :):
Jag tycker att din blogg är jätte bra och du tar fina bilder!
Var har du gjort din snygga header?




SVAR: Tack så mycket!!! Jag har gjort min header på hemsidan Picnik.com! Den sidan tycker jag är jättebra och man kan göra massa saker gratis men jag har valt att kunna göra extra fina saker så jag har betalt för ett år med Picnik-prenium! :)
Frida om Om nom nom:
Heej, det såg ut som du hade en super påsk, var firade du påsk??
Kan du visa dina favorit sommar kläder nu till sommaren??! Kram
SVAR: Ja, det hade jag! Den var super mysig! Vi firade påsk på mitt landställe i Torekov (Skåne).
Jag kan visa dem när jag kommer tillbaka till Stockholm igen och har tid! :)

Fortsätt så! :)

icon

Om nom nom

5 nya kommentarer

icon

Vinnarna i "Gissa Ögon" tävlingen!!

1 ny kommentar

icon

Svar på kommentar!

1 ny kommentar

icon

Håller på med lite allt möjligt!

1 ny kommentar

Jag blir så glad när ni kommenterar! Speciellt när det inte står "Allt bra med dig?" eller "Hur mår du idag?"!
Haha gammal bild!

Om nom nom


Jobbat!

Hej!

Har just duschat och bytt om till lite finare kläder!
Idag har jag hållit på massa ute i trädgården! Jag har planterat gräs, vattnat det och krattat!
Diggar mina miner! :)

Håller på med lite allt möjligt!

Heej!

Just nu gör jag en frågesport till ikväll (vi ska ha gäster)! Jag håller även på att kratta ute i trädgården och så..
Ha en bra påsk allesammans!
Puss&Kram!

OUTfit


♥ T-shirt: H&M
♥ Shorts: Zara

God natt ♡

God natt sov gott alla mina små sötisar! Hoppas ni sover gott och hittar ett smockfullt påskägg i morgon!

Busy Busy

Heej!

Idag har jag haft helt fullt upp!
Först åkte vi till våra "kusiner" (de är typ pysslingar men vi är med dem så ofta) och så vad det massa andra i släkten där! Bl a. några småttingar som jag hängde med hela dan haha!
2 st 3åriga små tjejer och en liten 5årig kille som jag lekte ninja med hela tiden! Sen var det en till liten kille i 5 års åldern som lekte med lego hela tiden.
Sedan målade alla påskägg som vi gör varje år! Jag målade en nyckelpiga, den blev lite misslyckad.. :/
Iaf, sen åkte vi och spelade golf (vid typ kl 5) och sedan kom vi hem för en och en halv timme sedan men jag har inte orkat blogga.. :)
Bild från igår.. inget fotoface idag! Hehe

Vinnarna i "Gissa Ögon" tävlingen!!

Så!
Då har man rättat era gissningar i "Guess the eyes" -tävlingen!
Det var faktiskt hela 4 st som hade alla rätt!
här kommer rätt svar:
De som hade alla rätt lovade jag en länkning och det ska ni få! :)
Vinnare nr 1: Alice
Vinnare nr 2: Anna
Vinnare nr 3: Madeleine
Vinnare nr 4: Betty
Grattis till er!


Fashion Against Aids 2011

Jag tycker att det är jättebra att de gjör sånna här saker som faktiskt hjälper människor!
Då får man inte lika dåligt samvete om man går och köper massa kläder! :)
Fashion Against Aids 2011 släpps den 26 april! Fast bara i utvalda H&M butiker men online finns allt!  :P

Chokladfontän!


Heej!
Här kommer lite bilder på chokladfontänen igår!
Frukten! Visst la jag upp dem fint! :) Jordgubbar, ananas, banan o vindruvor! :)
Då vad den igång!!
Jummie!
Fast man tröttnar kanske lite på choklad efter det hah! :)
Hugs'N'Kisses

Gäster

Tjeeena!

Nu kommer våra gäster om några minuter så jag får skriva snabbt!
Vi ska grilla ute och sedan blir det choklad-fontän (fick i julklapp för typ 3 år sen haha) med frukt! :)
Det blir inte mer bloggning idag förutom kanske lite bilder på chokladfontänen :P
Puss&Kram

Outfit of the day


Kofta: Abercrombie & Fitch
♥ Linne: NEXT
♥ Byxor: Boomerang

Ny Header! Vad tycks?

Nya ↓
Gamla ↓

SNART SLUT!

Hörrni!!

Nu är månadens blogg snart slut!! Kom ihåg att delta!!!
Klicka HÄR eller på bilden för att komma till inlägget!
OBS: Kommentera inte i detta inlägg!

Goood Morning Sunshines!

Upp o Hoppa!

Har ni vaknat än? Jag vaknade typ kl 9 eller nått och har legat och halvsovit i sängen med Sigge i typ en timme! :) Hahaaa, men iaf, idag vet jag inte vad jag ska göra men ikväll ska jag ha gäster. :P
Gammal bild! :)

Steffie Tipsar!

Min nya concealer, den är grym!!!
Så värd köpet! :)
105 kr
SUPERBRA!

Dagen:

Heej!

Idag har jag varit med Nathalie (hon har också landställe i skåne)! Vi har bl a. cyklat ned till bun pch tagit en glass och suttit vid bryggan, jag har målat hennes naglar och så har vi spelat lite golf!
Jag.. ;)
Nattis! :)
fiint! <33
OBS: Bilderna är tagna med min mobil, där av kvaliteten!


I'm Back Bitches!!

I N T E R N E T    F U N K A R ! ! ! !
Vilket betyder: BLOGGNING!
I've missed you sooo much! :)
Hahahaha så sant! :)

Desperate housewives

Just nu kollar jag på desperate houswives, vulle bara uppdatera lite! <33

Ang. uppdatering

Som ni vet så fungerar inte internet till datorn så jag kan bara göra sånna här tråkiga bildlösa inlägg från mobilen. Även om inte internetet hade dampat så skulle jag ändå inte kunna blogga mycket för att jag har ganska mycket att göra nu under lovet. Tex. idag har jag bakat, vi har haft gäster, jag har fixat i trädgården och spelat golf. Så uppsateringen kanske inte kommer bli som vanligt nu under detta lov! Menne, Puss&Kram <33

No internet!! :@

Aaah!! Mitt internet på datorn funkar inte!! Det går bara att blogga från telefonen ( som jag gör nu) och det vill jag inte! Aja, jag har ändå haft fullt upp idag! Storhandlat och tvättat alla 13 fönster (vad gör man inte för att tjäna lite pengar)! Vet inte när internet ska funka igen men vi får hålla tummarna för så snart som möjligt!! :/

Upp o Hoppa!

Guud mörrön alla finisar!

Sovit gott? Det har jag! :)
Idag ska jag åka och stoorhandla med mamma och sedan så vet jag inte.. :/
Eem, nu ska jag kolla på TV så vi hörs!
PUSS!!  ♥



Good night sweeties

Nu har jag landat i skåne och är i mitt fina lilla hus i Torekov! ;) ska nog gå och lägga mig nu för imorgon är det mycket som står på schemat!! Bla, åka och storhandla med mamma.. Hahah :P Anyway, god natt alla gulliga läsare så hörs vi imorgon! <33

IT WORKS AGAIN!

Jaa!

Ser ni?! Nu kan jag ladda upp bilder ,
göra länkar & skriva tjocka, kursiva & Understrukna bokstäver igen!! ;) Ville bara säga det för jag blev lite orolig ett tag.. :/

P Å S K L O V ! ! !

NU ÄR DET PÅSKLOV!!!!! OMG HAPPY! ;) Verry funny!! Anyway, måste packa klart nu och då måste jag packa ned datorn så jag säger hejdå för idag (eller tills kl halv nio typ..)! PS: Det har hänt något konstigt med mitt konto så jag kan inte ladda upp bilder, göra fet/kursiv/understruken text m.m så jag vet inte hur jag ska fixa det.. :/

Good morning!

Åh gud var det är fint väder ute! Man blir så himla glad! :) Idag ska jag flyga ned till landet så det blir inte mycket bloggning idag heller.. Men jag tar såklart med mig min dator ned till landet! :) Idag börjar även PÅSKLOVET!!! :) Efter skolan då asså... -.- men ändå! Ville bara säga det! Nu måste jag fixa mig till skolan! :P Puss&Kram

Kinect!

Hej!

Idag kom pappa hem med ett kinect (+ 2 spel) till oss som vi har väntat på för att ha på landet!
Och vi håller just nu på att testar den.. :)
Bilder:
HAHAHAHA!
:)

Marc Jacobs Sping/Summer 2011

Supersnygg kollektion från Marc Jacobs IGEN! Har kollat igenom alla deras kollektioner nyss och alla är helt FELFRIA!
Vad tycker ni? :)

The Look Of Today

Linne: Abercrombie & Fitch
Kofta: Ärvt! :)
Jeans: Cheap Monday


Stressigt värre!

Heej!

Jag har väldigt mycket att göra just nu så som jag sa tidigare så blir det dålig uppdatering idag..
Men jag slänger in ett snabbt inlägg för vad gör man inte för sina kära läsare! ♡
Eem, nu ska jag göra läxorna..
Jag lovar att skriva om jag har tid när jag kommer hem! :)
Jag just nu... Ny tröja från Hilfiger på mig idag! :)


God natt

Sov sött mina älskade läsare! ♥

Bad bloging 2morrow..

Heej!

Ville bara säga att det blir dålig uppdatering imorgon för att jag har dans och sedan ska jag gå på "bio" med Anna & Malin... :) Kul Kul! Vi ska se "Jag saknar dig" som handlar om två tvillingar och ena blir överkörd och den andra ska försöka leva ett vanligt liv utan sin syster.
Jag tycker att den verkar bra men ändå väldigt sorglig!
Aja, nu vet nu det!
Hugs&Kisses

Matteprov! :/

Hej!

Idag hade vi matteprov, INTE KUL!
Eeem, det gick väll sådär.. Hoppas att jag får alla rätt, *dream on baby*!
Kollar på TV och läser lite bloggar just nu..
ANMÄL ER ↓↓
Gissa ögonen, vinn länkning.. ↓

Månadens blogg, vinn länkning och bloggsvars-inbjudan.. ↓

SVAR

FRÅGA:
Emma
om Fotat lite.. :):
Hej, hur lyckas du få till så fina bilder med vattnet, hur gör du?
SVAR: Tack så mycket! Jag tar en glasruta och sätter den i handfatet (bäst om man har två handfatsgrejor för då kan man sätta den i mellan) och sedan så låter jag vattnet droppa i olika akter så blir det typ så! Haha dåligt svar men det är så jag gör! :)
Puss&Kram

Next: Duuuschen!

Heeej!

Ska gå och duscha om en liten stund så det får bli ett snabbt inlägg!
Jag har gjort läxorna och lyssnar lite på spotify nu dårå och så.. :)
Detta blir sista inlägget för dagen så jag säger Good Night!
Puss&Kram ♥♥♥♥♥♥♥

Heeelt slut!

Heej...
Jag är HELT slut efter dagens jumpa-lektion! Vi sprang över 3 kilometer (2,8 en sträcka och sen massa uppvärmning)!
Hela kroppen skaaakar känns det som!
Idag har jag dans också! Vet inte om jag orkar... Nej, men det gör jag nog, dans är kuul! :)
Hugs&Kisses

Tjenare!

Nu är jag och Anna hemma och hämtar jumpa-kläder till mig för jag glömde.. men nu måste vi sticka hejdå!

Drar till skuuulan nu!

Sticker till skolan nu så vi får höras när jag kommer hem igen! :) 
Puss&Kram

God morgon!

Har just vaknat och ligger fortfarande i sängen! Idag har jag nämligen sovmorgon så jag passar på att blögga liite!! Men nu måste jag gå och äta frulle så vi hörs senare! Pusssss

Bloggish

Heeej blogggen!

Har just ätit nachos, lyssnar på spotify och pluggar lite historia..
Blir nog inga fler inlägg idag men jag ska försöka att blogga i morgon bitti ?! :)
Anmäl er HÄR för att komma till månadens blogg!
Eller HÄR för att komma till en gissnings-tävling.



Tävling!

För er som inte vill vara med i Månadens blogg så har jag en till tävling där man vinner en länkning!
(jag publiserar inga kommentarer så att ingen kan fuska!)
Lycka till!
PS: Tagen från http://johannatown.blogg.se!

Never say never! 10/10p

Heej!

Nu har jag kommit till baka efter att ha set Justin Bieber: Never Say Never med Malin & Anna och den var jättebra!
Får 10/10p från mig!
Kostade 110 kr och var definitivt värd vartenda öre! :)
Han var sååå gullig när han var liten!!! <333
Värd att se hörrni! :P

Påväg hem..

Är påväg hem från Never Say Never med Justin Bieber och jag måste nog säga att jag ändrat inställning om honom.. Han är ganska bra!! :P

Fu*ked upp

BLOGGEN ÄR HELT FEL JUST NU DET KOMMER FIXAS IKVÄLL!!!!

Sooo Steffie Style!

Heeejj
Älskar denna outfiten! Jag vill liksom ha den varje dag! Hahaa
♥ T-shirt: H&M
♥ Jeans: Cheap Monday
♥ Glasögon:Räjbän
♥ Örhängen: Made by Me
♥ Armband: Diddi 

Delta..

... i månadens blogg!!
klicka HÄR eller på bilden för att komma till inlägget!

Kom ihåg att inte kommentera under detta inlägg! :P

Dagens Planer:

:)

Haha

Haha märkte att om man söker på "Steffie" på svenska google är jag den tredeje saken som kommer upp! Coolt vah?! Man kommer till min blogg då! Tyckte det var lite roligt!! Puss&Kram o Godnatt <33

Klantskalle - Ja!

Jag är så osmidig asså!

Fixade med min design och råkade radera alla länkbilder/länkar och det går inte att få dit nya för jag råkade göra nått men jag vet inte vad! Så ni får nöja er utan några länkar! :/

Bilder får idag! :)

Jättesöta små kaniner som jag såg! :)

Sigge <3333

En SUUUUUPERSÖT liten tax! Sötaste hunden någonsin (om man räknar bort Sigge)!
Orkar inte ladda upp fler så det var allt! :)

Sigge

Bild tagen idag! ;)

Fika

Tjoo!

Tar en fika här hemma med Pappa just nu!
Gick till fälltan men köpte inget förutom lite gott på Thelins! :)
Jummie! :)

Fältan..

Hejhej!

Går förmodligen ned till fältan om en liten stund för att kanske köpa en sak! :)
Ville bara säga det!! :P
Hade mittbena för ett tag sen.. Passar inte så bra i det tycker jag!

Dagens Outfit

Kofta Abercrombie & Fitch
♥ Linne  H&M
Byxor Boomerang


Hjälp ?

Hej!

Jag har en fråga till alla ni där ute som har en Canon EOS 1000D!
Jag har försökt att hitta en trådlös fjärrutlösare till min kamera men jag kan inte hitta någon till min modell! Hittar bara varianter med sladd och det vill jag helst inte ha! Så har någon av er en sån kan ni tipsa mig om var ni köpt den! :)

Good Morning! :)

Hej!

Hao ar ju? Ajm fajn!
Vaknade för en timme sedan! As Always är det för tidigt enligt mig!
Anyway, vad ska man göra idag då?
Får komma på något roligt! :)

DOUBLE VISION 30H!3


More Pictures...

Tog lite fler bilder idag.. :)

FÖFÄÄÄN!

Nu är det fettodagen asså!! :)
Godis,läsk och choklad!

Photos ♥


Good Afternoon!

Hejsan!

Idag hade vi den roligaste Teknik-lektionen någonsin! Vår lärare hälde nån vätska på fingret och tände eld på fingret! Sen kastade han ett kokt ägg på en tjej och tände eld på hennes finger med (hon var med på det) och sen gjorde han nått annat krongligt som jag inte orkar berätta om men det var iaf ASKUL! :D
Köpte lite godis påväg hem!
Gud vad skönt att det är fredag! HELG!
Vilken är eran favorit dag på hela veckan!

TGIF

Idag är det fredag!!
Känns som om det var helg alldeles nyss!
Aja, sticker till skolan nu bye!

Godnatt

Sov sött! Ses imorgon! ♥


NOT NOW!

AAAH VAD ARG JAG BLIR!

Jag har varit så klumpig och glömt att ladda batteriet till kameran! Presis när jag ska ta bilder... *suck*.. Jag som just fixat allt till det jag ska fota.. :@
Aja får väll komma på nått..
Missbildat fejjs! (oredigerad)..

I NEED MONEY!!

Det fin sååå många saker jag vill ha just nu!!
I NEEED MONEY!!
I WAN'T STUFF!!
Fick lite damp när jag fick veta att Anna fått massa braiga kamerasaker! ME ALSO WANTIE!
Anyway, jättefina saker du fick anna! ;)
Ska nog köpa en fjärrutlösare och 2 reflexskärmar... :)
Puss&Kram Skummbanan!

Sol

Älskar solen!

Nu börjar den äntligen vara framme länge! :)
Häääärligt!
Bild på sooolen på landet i vintras! :) Längtar ned dit!
← KLICKA!!!


Back in the old days

2003
2004
2005

2006

2008

2009

2011 såklart.. :)
De var de ända jag hittade!
<--- KLICKA!!

Jag är med och tävlar!

Hej!

Jag är med och tävlar hos http://nattisays.blogg.se
man kan vinna denna AWESOME goodiebag! :)

D&G

Tycker att Dolce&Gabbana's Spring/Summer 2011 collection är jättesnygg!
Vad tycker ni?
Och massa,massa fler, men dessa tycker jag var extra snygga! :)


Hello!!

Heej!

Nu är Alice påväg hit och här här om nån minut!!
Äter en liten KitKat och kollar på TV samt några bloggar.. ;)
Gammal bild!


Next: Skolan

Hejdå! Nu sticker jag till skolan... Hörs senare!


Fotat lite.. :)

Haha vad ska man säga, en femma med vatten på! :)
Dripp dropp
Plumms!
Random
Puss&Kram


Just nu:

Kollar man på How I Met Your Mother! :P

New In:

Jag köpte Jackan som jag pratade om förut!
GinaTricot 299 kr
NÖJD! ;)

AAAH!

Dumma busschaufför!
Idag när jag skulle gå hem från skolan så började jag gå ett tag och sedan så såg jag bussen längre bort så sprang jag till busshållplatsen. när jag kom fram så hade jag sprungit förbli bussen på vägen så den hade inte kommit fram än.. tog up mitt busskort och ställde mig och väntade på att den skulle komma och den bara åkte förbi mig!! WTF?!
Så kollar jag på den dära grejen där man kan se när nästa kommer:
1 Stora Essingen  13 min
AAAARW!!
Så jag gick hela vägen hem.. :/
Men nu är jag här och ska snart göra massa läxor... KUUUL!
Gammal bild (ledsen jag har inget photo face just nu)!

Dans Idag!

Tjenixen!

Hur mår ni?? I'm fine! :)
Anyway, idag har jag dans.. ORKAR INTE!! :/
Kollar på Family Guy just nu.
I WANT SUMMER!!!! (gammal bild)

Puss&Kram

I WANT

299 kr GinaTricot
Gud vad den är söt!! Vad tycker ni??

New Again

Bytt header igen!
Från denna ↓

Till denna 

Vad tycker ni om den?? :)


Bye

Nu går vi till restaurangen!
Ciao!!

Bild från tidigare idag.. :)

Kouzina

Hello!

Ikväll ska vi äta middag på våran favoritrestaurang Kouzina! Vi är stamkunder där typ haha!
Först blir det Haloumi här hemma!! :)
Muums....
Bild:Google

B L O G L O V I N

Jag ville bara säga att jag är helt för bloglovin byten så det är bara att kommentera så kan vi följa varandra! :)
bloglovin

Trösten till Plugget

Hello!

Sitter i mitt rum och pluggar och lyssnar på Spotify! Eftersom att det är så tråkigt att plugga tröstar jag mig själv med Malins och mina hemmagjorda kärleksmuffin och ett glas med saft! :)
Jummmie! :)

Present från Dea

Hej!

Har helt glömt att visa upp denna roliga presenten jag fick av Andrea när hon var och hälsade på!
Jag fick nämligen en tröja där det stod "I ♥ ABU DHABI" och det är ju sant!! Skulle kunna göra vad som helst för att få komma dit igen! :)
:P


God morgon!

Heej!

Nu har jag vaknat (eller för typ en timme sedan) och kollar lite på TV.. Ska snart gå och äta frukost!
Ville uppdatera lite! :)
Old Picture....

.


Price Tag

Tjooo!

Lyssnar på Price Tag med Jessie J och schillarr! :)
Ville bara uppdatera lite!
Hugs'N'Kisses

Kom igen nurå!

Jag behöver fler som anmäler sig till Månadens Blogg!! Kom ihåg att ni kan vinna en bloggsvars-inbjudan!

Klicka på bilden för att komma till inlägget!



Dagens Outfit

Kofta: Vet inte, ärvt den! :)
Linne: H&M
Jeans: Crocker

Våfflor

Jummie!

Jag har just ätit superguuda våfflor!! :)
JUMMIE!!
Puss&Kram

Nyklippt

Jag är nöjd! :)

Ny Header

Vad tycker ni?

God Morgon!

Hej och godmorgon alla supergrymma läsare!! :)
Hur mår ni idag? Jag mår bra! Fast man blir ju lite deppig av det tråkiga vädret.. Jag menar, vad hände igår ?! Jag som  trodde att det skulle att det skulle bli varmt snart! Vill ha S O M M A R ! !
Iaf, vet inte vad jag ska göra idag.. ?!
puss&kram

LOVE YOU ♡

You've gotta love him!

ÄLSKAR DIG SIGGE!

Talang

Kollar på talang 2011! Ääälskar det programmet! :)
Äter massa goodis! FF = Fetto-Fredag!


Home

Hallo!

Nu är jag hemma och har fått med mig 5 st guuuda "kärleksmuffins" (kärleksmums i muffinsformar flr er som inte fatta)! Sitter i mitt rum och kollar Fejjan och lite Bloggar! :)
Kom i håg att anmäla er till Månadens Blogg! :)
Bild från i vintras! ;)
LotsOfLove 

@ Malin's

Hejhej!! Nu är hemma hos Malin! Vi ska baka "kärleksmuffins" så vi ska gå och handla snart! Puss&Kram Skummbanan!!

RSS 2.0