The Big Bang Theory

Kollar jag på nu :)
Älskar det programmet, det är så bra!
Jag har egentligen ingenting att skriva så jag säger c ya!

Ny kategori?


Soool!

Åh vad härligt!
Hade bara ett par shorts, en t-shirt och en tunn liten kofta på mig idag! :)
Hoppas vädret håller i sig! Jag åker ned till landet imorgon så då vill jag att det ska vara  bra väder såklart :P
.............................................................................................................................................................
Just nu kollar jag på Top Model, gamla avsnitt typ. Jag tror att det är detta avsnittet Tyra får lite damp? Hahah
Chiaooooo

God natt

Hörs imorgon

KOMMENTERA

Varför kommenterar ni inte?
De senaste typ 10 inläggen har jag inte fått en ända kommentar ? KOM IGEN NURÅ!
Nej men vad har hänt? Ni brukar ju kommentera ?
Jag bloggar ju liksom ganska mycket och jag försöker uppdatera så mycket som möjligt så att ni ska bli glada, och vad får jag tillbaka? INGENTING!
NU FÅR NI TA OCH BÄTTRA ER!

ShopByAlexandra.se

(klickbar bild)
Shopbyalexandra.se
Jättefina smycken! Ett speciellt smycke som jag gillar är detta:
150 kr

Varmt?

Gud vad varmt det är! Jag bytte liksom om till shorts nyss ? Nej men jag hatar att det är sånt här väder, att det är kallt på morgonen så man tar på sig "varma" kläder och sedan blir det jättevarmt! Aja...
Just nu..
MÅSTE PLUGGA

Ny fotoblogg:

Jag har bytt fotoblogg (den där jag bara lägger upp bilder jag har tagit) till http://myportfolio.webblogg.se så kolla mina bilder där istället! ;)

2 C00L 4 SCH00L

Haha nu är jag i skolan.. Fan vad tråkigt det äär! Vi måste skriva en uppsats om Judendomen till imorgon. :(
C YA LATER ALIGATOR

Dagens

T-shirt: H&M
Byxor: Boomerang
Skor: Fred Perry
Armband: Diddi

Stänger av datorn...

Japp.. Stänger av datorn nu för jag ska gå och duscha och sedan ska jag plugga lite till.. Sen ska jag SOVA. Haha nej men jag är så otroligt trött ? och ändå så gick vi inte och lade oss såå sent, men man blir så utmattad efter Grönan!
Aja  P&K

HELLCATS

Just nu kollar jag på Hellcats, det är något cheerleadingprogram typ.
Måste fortsätta plugga men jag orkar verkligen inte! :(
Så känner jag mig just nu..

TRÖTT -.-

Asså jag är så trött ? Typ somnade när jag var med Malin på stan. Nej men vi hade iaf kul fast det är skönt att vara hemma. Måste plugga, har inte gjort ett skit! *ångest* Får ta och göra det nu känner jag!

Puss&Kram Skummbanan..

Morsdag idag juh!

Justja!

Idag är det ju morsdag. :)
Måste gratta mamsen!
Idag ska jag göra något ruligt med Malin, typ chilla lite på stada.
P&K


Rise N Shine

God Morgon!

Vaknade nyss och sitter i mitt rum och kollar lite Facebook m.m. Malin ligger typ och sover och jag ska nog försöka ta och väcka henne nu!
Idag ska jag typ inte göra något speciellt tror jag.
Hörs senare!

Good Night

I miss those days, everything was so easy. 

Länkbyte #4

Här kommer länkbyte #4!
Moa heter hon! Fin blogg värd att läsa!

AAASKUUUL!!!

Hejhej!
Idag har jag haft askul med tjejerna på grönan! :) Vi har gjort massa roliga saker bla så har jag åkt FRITTFALL!! 2 gånger! *stolt*
Även katapulten, twister (typ en besvikelse) och Insane (ångrar! Hatar Insane, med hela mitt hjärta)!
Iaf, jätteroligt var det, och jag är stolt över er Anna, Natta och Clara (inte Malin för hon vågade ändå åka allt)!
Ikväll ska Malin sova över hos mig! Yey :)

Grönan

Nu sticker jag till Gröna Lund med Tjejerna och vi kommer ha en awesome dag! Inte mycket bloggning! SRY!

LotsOfLove

Länkbyte #3

Denna fina tjej, Filippa heter hon! Tar väldigt fina bilder och jättesöt är hon också! :)

God natt

↑↑↑

Dressrail.com

Lov'em or Hat'em
I'd like your opinion!

Talang

Hehej! ;)

Just nu sitter jag och kollar på Talang 2011 och äter Marabou Apelsin Krokant! Mums!
Ni som undrar varför jag inte sover hos typ Anna eller Malin eller någon annan så är det för att ingen tydligen kunde ? Det blev jättekrångligt! Iaf, så vi (Malin, Anna, Celine, Clara, Nathalie och jag) ska mötas vid Grönan imorgon kl 11.00 och ja, ha en mys dag med roliga attraktioner!! :)

Bilder:

Jag!

"WHYY??? WHY DID U LEAVE ME?????" hahah

Finaste! <33

Jag igen haha :)
Inte så många bilder men jag orkade inte riktigt ladda upp alla haha.. :)

C u Outside

Nu ska vi (Alice & jag) ut en snabbis och fota lite innan det börjar att regna... FAN DET REGNAR NU!
Aja vi går ut ändå..
Puss&Kram

GAMLA KLASSEN

Nu drar jag till min gamla skola en stund och hänger med gamla klassen hahaah! Sen går Alice och jag och gör något! :)
PUSS!

SOUND OF FREEDOM

Blir så glad av denna låt! :)

Ice Breakers

SÅ JÄVLA GOTT!

Lika som bär?

....Rihanna...&..Tyra Banks
Jag tycker att de är jättelika! Vad tycker ni?

Resultat




Så blev iaf resultatet på mina naglar, inte så superfina, ganska slarviga faktiskt.. Men jag orkade inte riktigt sitta och göra dem mer noggrant.
Tyckte iaf att de var lite sommriga och färgglada och det ville jag att de skulle bli. Ser nästan lite ut som godis.. Åååh, nu blev man sugen på det också.. *suck*

God morgon!

Vilket omysigt väder det är idag? Hoppas att det blir bättre under dagen och stannar så och att det är bra väder när vi drar till grönan imorgon! :)
Iaf, vaknade för ett tag sedan, har ju studiedag idag! :D
Såå, jag vet inte alls vad jag ska göra idag, fast det är kanske skönt ? Att bara kunna gå runt och slöa och inte stressa till något. Fast jag kanske inte vill vara hemma själv hela dagen, då blir det lite långtråkigt..
Kan man se mer trött ut?


VINNARNA:

*truuuummvirvel*
MIRANDRA
ANNA!
STORT GRATTIS till er båda!

A&F NEW

Här kommer lite bilder på vad jag beställde hem från Abercrombie&Fitch för lite mer än en vecka sedan! ;)
Det var ju så att den ena var trasig (eller inte trasig, de hade glömt att göra hela älgen haha) och igentligen skulle de skicka en ny men den var slut i min storlek så jag fick behålla den och så får vi pengarna tillbaka! :)
En jättefin blå&vit randriv blus! Men här är problemet:
Älgen är inte heeel :( Men det är luugnt! Den syns inte så mycket... :)
Shortsdres, röd,blå&vit rutig! Älskar den!! :D

"Nagelutrustning"

Just nu håller jag på att måla naglarna, och såhär ser det ut när jag ska göra det! :)
Blider kommer upp på resultatet på bloggen lite senare men så länge kan ni väll delta i min tävling, avslutas om typ 2 timmar! HURRY!

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR!

Klicka HÄR om du vill vara med och tävla om en valfri vara hos brandsinfashion.com!
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)

VINN BLOGGSVAR

KOM IGEN NU, DEEEEEEELTAAA!!! AVSLUTAS IKVÄLL!
AVSLUTAD!

It's FRIDAY (almost)

Hehe för mig iallafall! Vi har nämligen STUDIEDAG imorgon! :) YEY!
Jag ska nog sova över hos Anna med Malin, Clara, Celine och Nathalie! :) Sedan på lördagen drar vi alla till Grönan! WIHOOO! :)
Frittfall tilt here I come! (har lovat Malin..)!
Just nu är jag iaf med Anna... Matti och Andrea har gått hem.

Lyx VS Budget


Ny header tryck F5

Har lagt upp den nya headern, vad tycks? :)

SJUNGER FIIINT


Tycker ni att vi sjunger fint?

Med Martina, Andrea & Anna

Heeej!
Nu är jag med bästa Martina, sötaste Andrea och awesomeaste Anna hemma hos moi! :)
Vi äter Oreo's (som vanligt) och bajsar.. :P
Nej men Andrea ska visa sina skills på vårt piano.. JÄTTEFINT ANDREA! ;)
Måste gå nu!
Hejdå //Anna, Maritna, Steffie och Andrea!

Idrottsdag!

Tjeeenare!
Idag har jag idrottsdag och vi ska mötas kl 10 i 9 vid karlaplan så jag kunde ta en liten sovmorgon! Nice huh? :)
ANYWAY.... Vi ska vara på Gärdet och springa och köra brännbollsturnering (kuul) och jag kommer nog att vara hema vid 2 halv 3 eller något liknande.. :P
.
Gammal bild...
PS: Jag gjorde en ny header igår (jag vet att jag ändrar hela tiden) så vi får hoppas att den kommer upp senare idag! :)

It's pouring outside

NOOOO! ;(
Eller regn kan vara nice ibland, fast bara när man är inomhus, inte när man är ute, som jag just var. Jag och mamma köpte tre tavlor (en till mig 2 till Fabbe) och Ice Breakers (var det inte någon av er, Malin, Anna, Clara som ville att Jag skulle köpa till er? jag har iaf gjort det om någon skulle vilja)! :)

OMG, INLOVE!

Jag är heeelt kääär i dessa djur just nu!!
Denna video la Foki upp på sin blogg idag/igår och den är bara sååå söt! :) ÄLSKAR SENGÅNGARE!
Denna video berättade Malin om för mig och jag var bara tvungen att söka på den! Den är så gullig när de slutar att kittla den och den ser ledsen ut! :( GULLE!
(Bläddra fram till typ en minut)
Denna lilla pingvin som skrattar! SÅÅÅÅÅÅ GÖLLIG! Malin visade mig den med idag.. heheh

xubi

(fanns även i smak av typ äpple och mango eller nått)
Betyg: 5/10
Recension: Helt okej, asså man dricker ju upp den men den smakar lite udda ?
Jag tror inte att jag skulle köpa den igen men är den gratis är den väll okej! hah :)


Rubrik

Nu har jag kommit hem. Efter skolan gick min franska grupp upp till rektorn för att vi kanske inte skulle få våran awesome lärare i sjuan så vi klagade och guess what? Vi kommer få honom (typ)! :)
Sedan tog jag en dricka från Seven Eleven som var på en app till IPhonen..
Det var en dricka som hette Xubi, och jag ska provsmaka den snart så kan jag skriva vad jag tyckte om den! :)

Söt klänning

499:-  Nelly.com


Jag äääälskar denna klänning!! Vad tycker ni? VILL HAA *dregel*!!

Tomato Soup

With macaronies! Jummie! :)
Talk to u later

F·R·I·E·N·D·S

Kollar man på just nu!
Malin gick hem för typ en halvtimme sedan och jag är helt klar med läxorna (säger vi..) så nu ska jag kolla lite mer på TV! :)
.
.
Ciaoo 

Lyx VS Budget

Lika?

Tjeenare

Steffie o Malin hääär!
Igentligen borde vi plugga nu, har fett mycket läxor (as usual) men vem orkar det... Bjuder på lite bilder för stunden!
(hon har ett hjärta ritat på handen för er som undrar) :)
PUSS!

Länkbyte #2

DENNA fina tjejen!
Blogg värd att läsa! :)

Hörs imorgon!

(ignorera handen haha)

Lyx VS Budget


Lyx VS Budget

Jag vet att vissa (ni vet vilka ni är) tycker om när jag gör sånna här inlägg så jag ska försöka göra det oftare! :)
Dessa klockor, väldigt lika bara att den ena är hälftern så dyr!

Fixar

Hejhej!
Just nu sitter jag i mitt rum och fixar med bloggen lite (tack för hjälpen Anna)!
Anna, Clara och Malin gick precis hem för de har varit här ett tag! :) Vi åt lite kakor m.m och så hjälpte Anna mig lite med en sak.
Sedan så har mina A&F saker kommit fast ena var trasig så vi ska skicka tillbaka den, men jag visar dem när det har blivit rätt! :)
Arkivbild från Abu Dhabi! :)
Hugs&Kisses

God morgon!

Drar till skolan nu (sovmorgon) så vi hörs inte förrän i eftermiddag, ska försöka få hit Anna så att hon kan hjälpa mig med en sak till bloggen! :)
PUSS

Jobbigt

Gud! Nu är jag hemma efter att ha gymmat på Garnisonen med pappa i en och en halv timme, inte det enklaste som finns ska jag säga er! Iaf, kom hem tog en dusch, bytte om och ska strax möta Alice vid fältan, vi ska kolla på klänningar! :)
LotsOfLove

Är med och tävlar:

Hos http://standingclara.blogg.se om en One Piece från chillunited.se! :)
Var med HÄR och tävla du med! :P

Tävlar med denna bild:
Kör på den här bilden på Anna igen! Fast denna gång har jag större chans att vinna för temat ska vara grön!
Jag tävlar hos http://standingclara.blogg.se om en One Piece från chillunited.se! :)
Var med HÄR och tävla du med! :P


SATURDAY

Hejhej!

Vaknade vid 9 tiden och fick börja dagen med att gå ut med vovven.. Sedan så har jag suttit och gjort en header till min FOTOBLOGG (detta är också det men för dem som bara vill se bilder kan gå in där)! ;)
Nu sitter jag och äter frulle.. Kul kul (det är min nya fras, kul kul).. :P
Men iaf, idag ska jag gymma med papi och så ska jag kanske vara med Alice brallis!
Headern jag gjorde,  rätt nöjd (klickbar bild).
C YA LATER!


Smartare än en femteklassare

Kollar just nu på Smartare än en femteklassare, det är rätt roligt för att jag kan inte en ända fråga typ ? De är superkonstiga frågor jag aldrig hört talas om!
Iaf, papi och jag sitter i soffan och myser, vi har ätit tv-middag (thaimat) och sååå..
MEN FÖRRESTEN, någon av er som dog idag? Hhaahahah inte jag i alla fall! ;) Pheeew!!!!

Maskrosgrej..


40 prenumeranter!!!!

Yeyeyeye! Har 40 prenumeranter via bloglovin' !!

Följ mig du med! :)

bloglovin

 


AAAH

NU GÅR JORDEN UNDER!!

Ändrade planer

Hej!
Det blev ingen träning idag men jag gör det imorgon istället! Kul kul...
Jag har inte kunnat uppdatera idag för att jag har installerat något och det tog typ 4 h och sedan så har jag inte orkat hehe..
photo by: mig

SMILEY's :P

:) :P :D :O ;) :S
Har fixat smileys på bloggen! ;)

Rise N Shine

God morgon! :)
Anna åkte för ett tag sedan, hon skulle typ till sitt landställe... :/ Men vi hade iaf kul, vi kollade på Talang och åt OREO's, godis och Fanta! :P
Sitter i soffan och kollar på Parenthood på 3:an och sååååå..
Idag blir det att gymma med Papi! Ska bli skoj, ska testa löpbandet och roddsaken m.m. :D

Kamerautrustning




Canon EOS 600D (kamerahus)
Nyinskaffad kamera (hade 1000D förut) med HD-video, vridbar skärm ect  ect.. Väldigt bra kamera som ligger på runt 5000kr (utan objektiv). Tips för den som är snäppet över nybörjare!
Kitobjektiv: Canon EF-S 18-55 mm f/3 .5-5.6 IS
Objektivet som följde med kameran, också ett jättebra första objektiv! :)
Sigma for Canon 70-300mm F4-5.6
Ett väldig bra zoom-objektiv till ett sjuukt bra pris! Dessa objektiv kan man hitta för runt 1600 kr.
.
.
Canon 55mm EF F/1-1,8
Ett sjukt bra porträttobjektiv! Detta är nog det allra bästa objektivet jag äger! Ett väldigt bra pris (ca 900kr) för ett så bra objektiv! Jag använder det för att fotografera porträtt, produktfotografering ect. Väldigt bra :)
Fjärrutlösare av märket DÖRR
Det är jättesvårt att hitta en fjärrutlösare som funkar till just min kamera men denna fungerar jättebra så jag är supernöjd! :) Den kostar dock lite mer än de vanliga men det får man väll leva med..
Stativ, Konig KN-TRIPOD19
Stativ som jag fick i födelsedagspresent i år (2011) som jag inte använt mig så jättemycket av, det måste förbättras! Den är jättebra till t ex. Outfit bilder, gruppbilder och att ta bilder på fyrverkerier. :)
Refelexskärm 56 cm 5 i 1
Reflexskärm är jättebra för dem som fotar porträtt! Dessa går att köpa på nästan alla fotosidor men min är från tvspelsweb.se. :)
UV-filter, motljus skydd m.m orkar jag faktiskt inte visa er men jag antar att det inte är så viktigt.

OREO's

Fredagsmys på högsta nivå! :)

Anna

HeLLo! Anna här! Steffie är borta i fönstret & fotar och hon sa att jag kunde göra vad jag ville vid datan ;) SÅ: HEJ.
My Blog
Puss - Anna ♥

YEY!

Jag är glaad!
Jag skulle egentligen vara ensam ikväll för att pappa ska på någon middags grejs (och mamma o Fabbe är i Skåne) men nu blir jag inte det! Anna ska nämligen sova här ikväll!! WIHOOOOO! :) Vi ska äta oss feeta som kossor på godis, chips och MASSA MASSA MER! Kul kul! XD
Finaste Anna!


Rutigt

Koftan är från Abercrombie&Fitch, linnet är från H&M (?) och kjolen är från BikBok. Leggingsen är från H&M också tror jag.

Nachos


Blogg.se är lite knaazz

Jag stör mig liiite på blogg.se ibland! T ex, idag publicerade jag ett inlägg kl 4 men det har inte publicerats än. Eller illafall inte medan jag skriver detta.. Så jag blir lite arrrgggg.. !
Iaf, Idag blir det bara papi o jag (eller iof tills typ nästa vecka) för mamma och brorsan är i Skåne (mamma jobbar och Fabbe praoooar..), det ska bli myys! :)

Sorry

Det blev ingen uppdatering idag för jag var och bowlade och åt på Hard Rock Café med klassen. Kom hem för 10 min sen.. Soo, ja, det var bara det jag ville säga, C YA
Bjuder på dem kan man säga.. Hehe

Test bilder...

Den funkar asbra! *lycklig* ;)

Fjärrutlösare!

HOLY MACARONY!
Jag har just fått hem en fjärrutlösare som FUNKAR! Vi har fått hem en innan som inte funkat och alla på nätet funkade till alla Canon utom just till min model! Men denna fungerade! Visserligen kostade den 500 kr (betalat själv) men det var den värd! :D

Länkbyte #1

Denna fina tjej! Elin heter hon! ;)
Klicka HÄR eller på bilden för att komma till hennes blogg!

Tydligen kommer vi alla dö på lördag?

According to this weird guy  så kommer hela jorden gå under nu på lördag (21 maj)! Mayafolket hade tydligen helt fel och enligt bibeln så kommer det bli en stor jordbävning över hela världen! Det var typ för att det var exakt 7000 år sedan Noas ark blah blah blah och gud gav oss 7000 år att leva ?
WIERD! Men kolla på videon iaf!

Haha lite opålitlig känner jag.. stackarn om han har fel och vaknar upp dagen efter och inget har hänt!

God Morgon! :)

Hejhej!
Ska snart dra till skolan men ska bara packa ned lite jogging-kläder, för efter skolan ska nämligen Malin, Anna och jag ut och springa! Sportiga som vi är *host* :P

Bild från i tisdags! ;*

MITT 600:e INLÄGG!

Ville bara säga att detta inlägg ar mitt 600:e inlägg!
Jag vet ej om det är bra eller dåligt men för mig så är det rätt mycket! Fatta hur rädd jag blev förra helgen när jag trodde alla mina inlägg var borta! Meheheh

Sammanfattning

  • 600 inlägg
Yeah! :)

Snälla kolla här innan ni kommenterar


DESIGN 
• Jag har gjort min design helt själv 
• Jag gör mina designer (och redigerar bilder) i Picnik.com 
• Jag gör inte designer till andra (undantag: kompisar) 

FOTOGRAFI 
• Jag fotar med en Canon EOS 1000D som jag fick i julklapp 2010 
• Det är ©opyright på alla mina bilder (undantag: om jag säger att det är okej) 

ÖVRIGT 
• Jag gör gärna bloglovin' & länkbyten med dig, säg bara till i en kommentar! 
• Elaka kommentarer raderas direkt. 
• Jag delar inte ut bloggsvar till vem som helst, har bara 2 st kvar. 
• Kommentera inte "hur mår du idag" liknande kommentarer, det står förmodligen i inlägget och om det inte gör det så är det ingenting jag vill dela med mig av!
Detta står över kommentarsfältet och jag skulle uppskatta om ni tog er tid att läsa det innan ni kommenterar för det är lite irriterande om jag lägger ned så mycket tid på att göra sådant och så är det ingen som bryr sig liksom?


Rubrik ni vet..

Heej!!

Idag hade vi Idrott och det började med en liten uppfriskande dusch, nämligen så regnade det.. :/ Som tur var så slutade det efter några minuter.. :) Fast det var ändå rätt skönt...
Iaf, påväg hem köpte jag en sån här festis för endast 3 kr! VILKET KAP ELLER HUR!! Haha köper den varje gång.. :)
Lots Of Love 

Hejhej!

Detta inlägg är tilldelat till Malin som ville att jag skulle blogga:
Just nu håller jag på att fixa med lite tråk saker i bloggen och kollar åp Fenomen.. Jag har fixat lite med Charlottes blogg för en liten stund sedan för att den var lite knas! Men nu är den bra!
Jag har haft det jätteroligt hos Charlotte men jag kom hem för typ 2 timmar sedan och så.. :)
LOTSOFLOVE

Jag är med och tävlar!

Jag är med och tävlar hos BEHINDTHECAMERA i sammarbete med tvspelsweb.se om DETTA filter!
Detta är min bild jag tävlar med:
Denna bilden är på finaste ANNA!
MOTIVERING: Jag valde denna bild för att jag tycker den är så otroligt fin på så många sätt! Att ögonen och bladens färger matchar och att den ser så naturell ut! Jättestolt fotograf är vad jag är!

Dissad Videoblogg... :P

Här komer en underhållande videoblogg som egentligen ska vara seriös men se hur det gick med det.. XP

Hahahahah
Menne, gillar ni när jag gör videobloggar? Asså både seriös och oseriösa.. ?


Bye for the moment

Nu sticker Charlotte,jag och Sigge ut och fotar lite.. ;)

C Ya Latuuur

Morning Everyone!

Heej!

Charlotte och jag vaknade för typ en timme sedan och har varit ute med Sigge och ätit frukost.. Interesting..
Iaf, nu sitter vi med våra datorer och bloggar m.m (sociala vi är) hahah :)
.
Puss&Kram 

Eurovision Song Contest

Kollar ni på det?
Brukar kolla lite om jag hinner men det är inte så att jag STALKAR det liksom. Det är rätt roligt med röstningen o allt! :) Det ligger bra till just nu för lilla Eric... Hur tror ni att det kommer gå för Sverige? Kanske vinner vi ??:)

Nöjd

Tycker faktiskt att Charlottes design blev riktigt bra!
gå in HÄR för att se hennes nya snygg design gjord av mig!!

Bilder från idag:

Charlotte och Sigge :*


Charlotte försöker gå med Sigge..

Charlotte! VILL OCKSÅ HA BRUNA ÖGON! AVUNDSJUK!!!

Sigge! <33

"BORT SIGGE, jag försöker vika ihop filten" HAHAHAH

Lotten igen :)

@ Charlotte's

Hej!
Just nu sitter jag i Charlottes säng med min dator och hon sitter bredvid mig med sin. :)
Vi har ätit glass på en picknick-filt någonstans utanför Skansen typ och haft det myys!
Aja, nu ska jag försöka göra en design till henne! :P
Haha fiiin :)

Dagens:

Den lila tunikan (?) är från en liten butik i Grekland. Shortsen kommer från Bik Bok och de små söta ballerinorna är från Din Sko! :)

GOOOD MORNING

God morgon sötisar! :)
Vaknade kl 9 och behövde gå ut med hunden, yey! -.-
Nej men nu sitter man och kollar på nått program på TVn och dricker en Oboy, muuums.. :P
Bloggar mer sen,
Ciaaaao :*

Bilder från i tisdags:

Som ni vet så var jag i Tegnérlunden med Malin och Anna i tisdags. Det var jättemysgt och vi drack saft och åt kakor och fotade (fast det var meningen att vi skulle plugga hehe) och här kommer iaf bilder (lite sent men Anna är lite seg på att ladda upp bilder).. :)
Mailn och jaaag! <3
All 3 of us! <333 :P
Anledningen till minerna är att det kom en geting som surrade runt oss!
Anna!! <33
Malin och jag.. Det ser ut som att jag har en tand ? Hahahahahah

Orkar inte ladda upp fler.. :)

In Love

Är helt såld på Hilfigers nya skor! Vad tycker ni?? Hilfiger


Went okey..

Jahap, det gick väll sådär på provet för mig, men det är ju fredagen den 13 så
jag har något att skylla på meheeheh!!
Aja, bloggar snart..

Wish me luck!

Första lektionen är NO och vi vet alla vad det betyder... Prov!! :/ Wish me luck!

I'm so L·U·C·K·Y

Hahahahha
Asså jag gick runt i mitt rum och "småstädade" och så kollade jag i en liten ask uppe på en hylla, och vad hittar jag där tror ni? Nämligen 400 spänn! Jag är så smart så jag går och gömmer pengar lite var som helst i mitt rum och så glömmer jag bort dem och sedan hittar jag dem efter jättelång tid och blir överlycklig! Haha lura hjärnan!
Aja, jag är iaf glad :P
Okej Anna o Malin ni har rätt, jag gör den minen ofta.. XP

Beatles Tavla

Kolla vad jag fick av mamma och pappa i förrgår! En Beatles tavla!  Me happy! :)
Liknar min tröja:
:)

Hiss&Diss

Tänkte göra några hissar o dissar! :)
Espresso House, bästa ever! Har aldrig druckit en godare kaffe/choklad frappe eller Mocka latte! :P

Total Blackout!! Kissar nästan på mig av skratt! Så jävla bra!!!


AmiOfSweden.. Hon är inte riktigt "min stil" om ni fattar.. Men ni som inte har läst hennes blogg borde göra det för den är lite underhållande för att hon är så, ja, för mycket...

Läxor.. Jag HATAR läxor.. Eller jag menar det är väll ingen som gillar läxor ?

Väder?

heej!

Idag var jag på stan med Malin för hon skulle köpa ett par shorts.. Kom hem för typ 20 min sen..
men iaf, vad var det för väder idag? Det stod i tidningen att det skulle regna och åska typ och sedan var det jättevarmt ? Jag som hade varma kläder och svettades nästan ihjäl!
Nu måste jag öva till provet! :S

LADY GAGA's nya låt JUDAS

Vad tycker ni om den? Själv tycker jag faktiskt att den är ganska bra, har aldrig riktigt varit ett "Gaga-fan"! :)

Biologi

Pluggar till provet just nu.. TRÖK! kan iaf trösta mig med att lyssna på musik samtidigt.. XP
Älskar mina hörlurar, ger bäst ljud asså!

Thailand Dress

Detta hade jag på mig idag:
Klänningen har jag köpt på en marknad när jag var i Thailand Februari 2010. :)

Working is hard work..

3 done and 2 (+ öva prov) more to go!


NO WAY!

Vi har 5 läxor tills imorgon + NO-prov på fredag! Så här ska jag sitta och plugga resten av dagen!
Aja nu måste jag börja plugga! -.-


God Morgon!

Är helt ofixad och så men jag ville bara säga godmorgon och hoppas att ni har det superskönt i denna värme idag!

Puss&Kram

Dansuppvisning de Fabian

Japp!
Idag hade Fabian dansuppvisning så därför har jag inte kunnat blogga under kvällen. Jag har även varit i Tegnerlunden och solat med Malin & Anna och vi hade det myyys. :)
Nu är jag hemma och ska börja göra läxorna (lite sent men har inte hunnit) så det blir ingen mera uppdatering idag!
Gud.. jag ser typ död ut.. :O

Dagens Outfit

Shorts: BikBok
Linne/Blus: NEXT

Vill ha:

Guldkort på grönan!
GIVE MEEE!

Rubrik


F·R·I·E·N·D·S

Kollar man på just nu! :)
Idag blir det min favoritmat till middag, nämligen kyckling med ris och gräddsås! Jummieeeeeeeee! :D
Nej men iaf..
.
LotsOfLove 

Sigge


Vinnaren

Här är vinnaren av "Guess The Eyes - Killar"!
Sandra hette hon och var så duktig och var den enda med alla rätt!
:)

Åh vilken tur!

Gud vad rädd jag blev där ett tag, trodde att alla mina inlägg försvunnit för alltid och att jag skulle varit tvungen att starta en ny blogg. :/
Men så blev det inte! Den är tillbaka som vanligt nu och vi hoppas att det stannar så! :P
Idag har vi haft idrott och vi skulle spela brännboll men jag HATAR det så Anna,Malin och jag frågade om vi fick springa så det gjorde vi och vi sprang 5 km så jag är pretty proud of myself. :)

Ser ni?

Kan ni se detta? Om ni gör det KOMMENTERA! DET ÄR VIKTIGT!!

Dagens Köp

Skor / Fred Perry
Skor / DinSko
Shorts / BikBok
Det var det jag shöppat idag.. ;)

Sol

Åh gud vad härligt väder!
Idag ska jag nog shoppa lite med mamma.
Sedan vet jag inte riktigt.. Jo, ikväll kommer Malin och Annas familj och äter middag hos oss. :)

Maddi Jane

Så jävla bra! Hon är ju helt otrolig!

Tidsinställt inlägg:

Nu står jag förmodligen bakom någon duk och väntar på att komma upp på sen och göra bort mig.. Nej men vi säger att det kommer att gå bra..

Fota lite tror jah!

Ska nog gå ut och fotografera lite, själv dårå (haha vilket roligt liv jag har).. :/ Nej men så det så!
Ful..
Hejsvejs!

Ny Header!!!

Gamla:
Nya:

Jag är jättenöjd!!! Kommer ha den länge! <33

Rise N Shine

Upp o Hoppa!
Vaknade för en halvtimme men var tvungen att gå ut med vovven en kortis och kom hem nyss..
Äter frukost och kollar på Drop Dead Diva, har aldrig sett det förut ?
Det är jättefint väder ute idag jöh! Hoppas att det stannar!
Idag har jag Dansuppvisning kl 20.00 och innan det ska jag äta middag hos Charlottes familj.
Sigge!!

Animal Planet

Kollar man på nu dårå! ;)
Ville bara uppdatera lite hehe.. :P

Mysig dag!

Heeeej!

Idag har jag varit med Malin och Anna på stan och haft det jättemysigt! Vi kollade i några affärer, fikade (jag tog en Mocka latte och så delade vi på en mudcake typ) och så gick vi till Kungsan och pratade i typ 2 h.. :)
Älskar er tjejer! <33

God Morgon!

Hej!

Nu ska jag klä på mig och gå till skolan, hörs senare!

Home

TjaTja!
Då var man hemma! Eller egentligen kom jag för typ 40 min sen men jag har ätit middag och varit ute med Sigge en stund.. Det var fett pinsamt att berätta om Engelska-saken och jag var super nervös..! Pratade säkert jättesnabbt och otydligt haha! Är inte bra på att prata inför "publik"!
Men i alla fall, måste verkligen göra NO-läxan nu asså! Har inte gjort den än... Hehe...
Snygg vah?

OBLIGATORISK EG-KVÄLL

Nu måste jag rusa iväg och träffa Celine vid Karlaplan och så ska vi åka till skolan för EG-Kvällen.. Det som är dåligt är att man inte typ gör något men ändå MÅSTE vara där, det är som en vanlig skoldag.
Jag ska faktiskt hålla ett föredrag på Engelska.. Själv.. Kuuul.. Nej men Anna ska typ inte göra någonting så hon ska hjälpa mig typ.. :/
Hugs&Kisses


Ingen mentorstimme!

Heej!

Provet gick ganska bra antar jag!
Well, vi hade vikarie idag så därför kunde inte vi ha mentorstimme (eftersom att vi inte hade någon mentor) så vi slutade 14.00 istället för 15.00! :)
Är hemma nu dårå.. Kollar på tv och ska fixa lite mer på bloggen typ.. Och göra läxan, bara 1 tills imorrn!!
Lots Of Love 

Historieprov!

HJÄLP!
Måste gå nu, idag har vi historieprov! Vill inte!
Iaf, får hålla tummarna på att det går bra! :)

Family Guy

Kollar på Family Guy och fixar lite med bloggen typ (inga synliga saker)... :)
Sigge ligger bredvid mig och snarkar haha!
Nu ska jag ta en dusch!
CIAOOO!

Jag är med och tävlar igen! ;)

Haha är med och tävlar här också!!
Klicka på bilden för att vara med du också! :)

Steffie i glasögon? O-O-

Mhm... Vad tycks????  HAHAHHA

Next: Dans

Måste byta om snart och packa till dansen (vi ska ha med oss massa kläder för vi har uppvisning på lördag)!
Ska möta Alice vid Karla Frukt kvart över och du måste vara I TID! haha (skämt åsido) ..
Bye bye!

Veronica Maggio - Inga kläder

Så jäävla bra! Älskar den! :)

Är med och tävlar!

Är med och tävlar HÄR! Var med du också!  Man kan vinna ett presentkort från H&M på 1000 kr!

Klädnypa

Bild jag tog under påsklovet.. HISS/DISS?

Misslyckat projekt...

Eller? Vad tycker ni? Blev det bra?

Jummie


O.R.K.A.R. I.N.T.E.

Jahap.
Då ska man väll göra läxor antar jag... Kuul!
Nej men det är inte så många, bara 2.
Så det är väll vad jag ska göra nu.. Själv?

Varm choklad!

Sitter och dricker varm choklad!
Det var så kallt idag så jag tog på mig min jättemysiga tröja som min mormor gjort! :)

VAD I HELV....

SNÖ?!?!? Det är ju maj!! Det öser ju ned massa snö!! Stora bitar också!! Noooo!!!

Good Night

Nu har jag tagit en dusch och gjort lite annat smått o gått så jag tänkte gå och läsa lite! Duktig som jag är hahahah
Hörs imorrn!

TOTAL BLACKOUT

Tjeeena!!

Kollar på Total Blackout och det är så sjukt härligt! Guuuud vad de skriker hela tiden! Inte för att jag skulle vara tystare men ändå.. Så jäävla kul!
Bild från i lördags.. :P

Oooont i tungan!

Aaaj,jag åt några patroner-liknande godisar idag och jag får så jäääävla ont i tungan och gommen! INTE KUL!
Iaf, ska göra lite läxor och sedan ska jag på dans!! Just nu kollar jag på "The fashion show" och chillar men som sagt ska jag göra lite läxor...
C YA

Fenomen!

Kollar man på dårå... Man blir så frustrerad av alla saker de gör! Jag menar liksom hur??? :/

Lagt upp denna bilden många gånger men jag orkar inte hitta nån annan!

Sajk..

Har suttit i soffan framför datorn/TVn sedan kl 12 i morse.. mer än 7 timmar.. Jag har ju verkligen ett liv..
Ne men jag har pluggat lite historia också! Iaf, ska gå och äta middag nu!
Ciaooo

Gårdagens Photoshoot:

Kameran på vissa bilder är Annas pappas jättegamla kamera!
OTROLIGT fina bilder av Anna!  <333
Haha <33
Som ni märker så är de flesta bilderna på Anna, det är för att några bilder på mig är på hennes kamera och så tog jag liiite fler bilder på henne efter som att hon var så fin! :)

Vinnaren av Bloggsvarslådan!

Jennifer (http://jeffffe.blogg.se)!!! GRATTIS TILL DIG!
Jag kommer att maila dig en inbjudan så håll ögonen öppna för det!
Till er andra som inte vann så kommer jag att köra igång snart igen!!!

RSS 2.0