Right now:


Dagens Planer

Idag ska jag göra detta ↓ eftersom att INGEN VILL VARA MED MIG! Nej men alla är upptagna på något sätt, sjuk, på barnkalas, i lindköping (?), på landet ect så det fick väll bli en så kallad "ta-hand-om-dig-själv"-dag om jag får kalla det så (hatar det uttrycket dock)..
 
  • Gå till Fältan och köpa en ansiktsmask och lägga undan en morgonrock
  • Bada fotbad
  • Måla naglarna
  • Ha ansiktsmask 
  • Göra en milkshake
  • Chillaaaaa
     
PUUUUUSSSSSSS
PS: Funderar på att ha en frågestund, vad tycker ni om det? Ja eller neej? :)
 
 
 
 
 

Det här med höst

Jag är en sån person som verkligen inte gillar hösten.. Eller jag ÄÄÄLSKAR höstmodet men inte själva årstiden.. Visst det är fint med löven som ändrar färg men sen då? Regn, kyla, gegga och blääääää! Nej, hösten är inte min grej direkt.. Idag så var det dock ganska mysigt väder på eftermiddagen, men hela denna veckan annars har varit allmänt äcklig tycker jag.. Längtar till december dock, då är det snö och mysigt och varm choklad och brasor och jul och myyyyys! :)
Puss


Outfit

Sorry för tråkigt inlägg men jag har inget att skriva så det blir en outfit idag igeeen! Nu sitter jag på spanskan med Sara!
Kofta: H&M
Linne: ?
Jeans: TopShop
Hunters
Puss
(glömde publicera, ska vara klockan 8.30)


School

Nu är jag i skolan och ska ha fysiiiik... Superkuul.. I alla fall här får ni dagens outfit!
Linne: TopShop
Byxor: TopShop haha
Tjocktröja: Hollister
Huters


SHOPPING I USA

För någon vecka sen så frågade ju jag er om jag skulle lägga upp bilder på vad jag köpte i USA och då fick jag massor med JAA, så här har ni det! Kom ihåg att det var ni som valde om jag skulle göra detta eller inte så kommentera nu inte något onödigt! 
Anledningen till att de två sista sakerna fick egna bilder var för att jag glömde bort dem till de andra bilderna.
1. Abercrombie & Fitch skjorta 2. Abercrombie & Fitch linne 3. Victoria's Secret trosor 4st på bilden 6st egentligen 4. Abercrombie & Fitch bikini 5. Victoria's Secret pjamas 6. Victoria's Secret pjamas 7. Marc Jacobs t-shirt 8. Abercrombie & Fitch linne strapless 9. Urban Outfitters t-shirt 10. Urban Outfitters t-shirt 11. Abercrombie & Fitch t-shirt 12. Abercrombie & Fitch linne 13. Victoria's Secret yoga-pants 14. Abercrombie & Fitch tröja 15. H&M klänning 16. Juicy Couture kofta 17. Ralph Lauren tröja 18. Urban Outfitters antekningsblock 19. American Eagle väska 20. Marc by Marc Jacobs väska 21. Juicy Couture necessär 22. 2 st Marc by Marc Jacobs IPhone skal 23. ICE BREAKERS! ;) 24. One Direction tavla 25. Ralph Lauren korthållare/pengarhållare 26. Vicoria's Secret kalender 27. Essie nagellack 28. Vita, låga Converse 29. Svarta UGG's 30. Bruna UGG's 31. Gröna, höga Converse 32. Ballerinor från ALDO 33. Ralph Lauren kepaa 34. Victoria's Secret parfym
 
 
Hoppas jag inte glömt något nu haha.. Vad tycks? 
 

Stupido

Idag så har jag mest gjort inlägg som kommer att publiceras senare/ i veckan och så skulle jag gå ut i regnet och lämta tillbaka 2 filmer och ge charlotte ett linne som jag lånat av henne men när jag väl kom fram hade jag glömt det hemma haha! Nu sitter jag i alla fall och äter Haloumi (godaste som finns) och bloggar, bilden gör inte haloumin rättvisa men det är så jävla gott!
Puss


Finally

Har haft dessa "byxorna" i snart 1 år men aldrig kommit på vad man kan ha till.. Idag så sket jag i att bry mig och tog bara nåt, vet dock inte om det blev så snyggt.. Aja!
Linne: H&M
Kofta: ?
Byxor/leggings: Versace for H&M
Armband: BikBok
Pussss


Bläääää

Asså det är helt sjukt mycket läxor den här veckan, tills idag hade vi spanska (läsförhör), hemkunskap (läxförhör), mattediagnos och kemiprov, kuuuuuul! Det är därför jag inte har bloggat alls de senaste dagarna (förutom det tidsinställda igår). Ledsen för det!
Såhär såg jag i alla fall ut idag:
Linne: Abercrombie & Fitch
Kofta: Odd Molly
Jeans: TopShop
Uggs
Triwa Klocka
Puss


10 snyggaste killarna



INTE I ORDNING
1. Channing Tatum 2. Ryan Gosling 3. Tom Daley 4. Douglas Booth 5. Jack Harries 6. Liam Payne 7. Louis Tomlinson 8. Zayn Malik 9. Harry Styles 10. Niall Horan
Sooo, Vilka tycker ni är de snyggaste killarna på jorden just nu? :) 

Födelsedagsbarnet

Idag är det din dag Andrea! Tusentals gratulationer till dig! 
 

Ja, som ni antagligen fattade så fyller bästaste Andreaaa 14 år idag! Wihooo! :) Klockan 5 ska jag hem till henne och hjälpa henne med hennes nya macboook och efter det ska tjejerna och jag ut och äta en liten födelsedagsmiddag! Skoj! :)
Anywaaaay, jag måste verkligen plugga nu så jag kan inte blogga men jag bloggar nog lite snabbt ikväll! PÖSS

11 km!

Nu har jag precis kommit hem efter tt ha powerwalkat 11 km med Andreaaa! Vi höll en bra takt och sprang upp för hela "mördarbacken" två gånger! Fyfan vad skönt det känns nu! :) Ska slänga mig in i duschen nu och sen blir det mys hela kvällen! Puss :)


Dagens planer

Nu har ju iochförsig halva dagen redan gått så jag kan väll berätta vad jag har jag har gjort och kommer göra idag..
Idag har jag gjort en massa frågor/svar på kemin eftersom att vi har kemiprov på onsdag. Nu ska jag ta nåt att äta och sen ska jag möta Andrea för en springtur! :) Funfunfun! Sen när jag kommer hem ska jag ta en lång dusch och sen ska jag kolla på nån film och mysa och sen blir det tacooos! :)

PUSS

Arkivbiiiild

2012

Sitter just ni och tittar på filmen 2012 i mitt rum forever alone och dricker Coca Cola haha... När jag ser den filmen börjar jag alltid tänkta, asså liksom tänk om jorden faktiskt kommer att gå under i december? Tänk om de faktiskt bygger nåt jävla skepp och alla andra kommer dö? Haha gud vad jag bara överdriver det kommer ju inte hända.. Eller? ;)

Last Friday Night

Här får ni en bildbomb från förra fredagen då Malin, Johanna, Nathalie, Andrea och jag hade en liten "sleep-over" i vår gästlägenhet i huset. Skitmysigt/roligt var det! Vi kollade på några filmer och käkade massa pizza.. :)
Vi tog en massa (DRIV)bilder som jag tänkte visa eeeer, men bara så ni vet så kommer typ 90% av dom här bilderna vara borta innom 24 timmar då personerna på bilderna tvingar mig att ta bort dem hahaha.. Så take a good look cause it might be the only one you get! 




Riktiga fräshingar haha :) 

Gröngöling



Mitt senaste inköp blev dessa skitsnygga mörkgröna jeans från BikBok, endast 199 kr! :) 
 

Dagens

Skjorta: H&M
Jeans: TopShop
Klocka: Triwa
Armband: BikBok
Puss


Saaawwry

Hey ledsen att jag inte bloggade igår/idag.. Igår hade jag ingen tid för vi var på picknick med klassen efter skolan pch sen behövde jag plugga spanska och kemi.. Idag har jag bara inte orkat haha... Men ni får välja, vill ni att jag gör 2 inlägg om dagen då 1 är dagens outfit eller vill ni ha 1 inlägg om dagen som inte är nån outfit? Your choice!!
Pöss
Bild från matteeeen


Vad som helst förutom...

Sitter här i mitt rum och har absolut ingenting att göra, ni vet när man redan kollat alla bloggar 5 ggr och Facebook etc.. Sen kom jag ju på att jag har biologi och fysik läxa tills imorgon som jag måste ta tag i. Men jag vill inte. Jag kan göra vad som helst förutom att öppna den där jävla boken och börja plugga. JAG ORKAR INTE.
Men läxor är till för att skita i, eller? haha :)
<3

USA del 2

Här är del del 2 bilder från USA! Denna gången skriver jag under de flesta bilder så ni förstår lite bättre haha :)
De tre övre bilderna är ifrån världens skönaste hotellet vi bodde på 2 nätter, liksom kolla fetaste poolen med skitfin utsikt och den helt galna restaurangdelen! Ett stort tips till alla som bilar igenom USA, bo på Madonna Inn! :) Alla hotellrum är dessutom olika teman, så det finns liksom djungelrummet och kärleksrummet och oproposionerliga rummet etc! :) 
 
Som sagt, vi bilade ju "igenom" USA på Californias och Oregons kust. Helt fantastisk utsikt hela vägen! Turkost hav så långt ögat når! Amazing :) 
 
Var är vi nu? hahaha SAN FRANCISO BABY
China Town i San Fran :)
Vingård i Sahoma ;)
Del 3 med bilder från New York etc kommer i veckan och bilder på det jag köpt kommer efter det! 
PUSS
 

SURPRIIISE!! :)

Snälla snälla kommentera vad ni tycker! PÖSS
 

Lördagsmys

Nu ska jag ha lite lördagsmys forever alone i mitt rum.. Ska se på film och äta lite gooodiis! Ledsen att jag inte bloggat nåt idag eller igår men igår så sov tjejerna över i vår gästlägenhet och hade lite myyyys! Men imorgon kommer jag nog blogga lite i alla fall!
Puss


Dagens

Linne: Monki
Jeans: TopShop
Klocka: Triwa
Puss


USA del 1

Många av er har länge väntat på bilderna från vår USA resa i början av sommaren men jag har aldrig haft tid/ork.. Nu tänkte jag iaf ta tag i detta och lägga upp del 1 av alla bilder. De är inte i någon tidsordning så det är bara random bilder genom hela resan! Låter bilderna tala för sig själva!






Nästa del kommer att komma när jag har tid.. Kanske om en vecka eller så!


Blääääääö

Har skit ont i huvudet och vill bara sova resten av mitt liv.. Gick hem vid 12 från skolan idag för jag kände mig inte helt 100%.. Har mest chillat hemma, tagit lite alvedon och sovit nån halvtimme.. Har bytt om till myskläder i alla fall så det är ju lite bekvämare hah.. Biillld från nuu (vet inte varför jag ser glad ut hahah aja)


VOTE FOR MEH

Snälla snälla snälla kan ni ta 1 min av era liv och gå in HÄR och rösta på bild nr 6?? SNÄLLA DET SKULLE BETYDA SÅÅ MYCKET! TACK PÅ FÖRHAND! 
Alla som röstar får en länk i ett annat inlägg! PUSS
 

Sjuk som faaan

Idag hade vi idrott som sista lektion i skolan och då sprang jag (3km). Efter det gick jag hem för att göra mig iordning till tennisen men direkt när jag kommit hem så fick jag jätteont i huvudet och allt började snurra. Fick även väldigt ont i magen och så började jag frysa jättemycket fast det var 23 grader hemma.. Så jag la mig ner på sängen och blundade i ca 10 min men det hjälpte inte så jag tog en alvedon och har bara tagit det lugnt.. Ska kolla om jag har feber snart också och så ska jag gå och ta en lång varm dusch! Åååh så skönt.. 
PUSS
(bild från USA)

Klippt mig



Kanske inte syns så himla mycket men jag har faktiskt klippt mig över en decimeter! 
Vad tycks? 

Lyklig tjej!


Här om veckan var jag och Malin på Fashion Night i Sturegallerian/Bibilioteksgatan som ni nog vet. Då var vi med i en tävling då man kunde vinna massor av fina priser som man valde själv genom att ta bild på. Sedan går det ut på att man ska få så många "likes" som möjligt på sina bilder och därmed vinna. Både jag och Malin fick väldigt många likes på våra bilder så vi vann faktiskt! Jag är så sjukt lycklig iom att det jag vann blev sammalagt värt över 4000 kr! Helt sjukt egentligen! Här kommer iaf bilder på det jag vann: 
 
Triwa klocka, Urbanears DENIM, Cashmere (stavning?) tröja. :) 

:(((((

Tänkte skriva 1-2 inlägg till ikväll men ALLA MINA BILDER HAR FÖRSVUNNIT! Ca 30 000 bilder är helt borta, inklusive alla från USA.. Så vi ska lämna in min dator imorgon och se om det går att få tillbaka dem.. Annars kommer jag ligga och gråta floder i flera dagar (som jag har gjort nu senaste timmen)..
Så snälla snälla snälla håll tummarna för mig för annars kommer det inte bli bra bloggning heller!


"Din Bästa Bild"

Är med i den här tävlingen hos Elin i sammarbete med tvspelsweb.se med temat "Din Bästa Bild"! Priset är en valfri kameraräm och jag har valt DEN HÄR! Tyckte den var väldigt söt och det är ju kul att ha en lite mer "personlig" kamera så att säga.. 
Bilden kanske inte är så rolig eller glad men jag tycker att den är väldigt vacker iaf! 
Jag har gillat facebook sidan och följer Elin på bloglovin! WISH ME LUCK! 
 

WINNIEE


Den här lilla gulleplutten var jag och hälsade på igår! Kan en hund bli sötare? (förlåt Sigge haha)! Min kära vän Charlotte har nämligen skaffat en liten Boston Terrier valp som bara är 9 veckor gammal! Hur söt som helst, och lekfull för den delen! Men den lillen har väldigt vassa tänder precis som alla valpar så mina händer är helt rödsträckade haha :) Winston heter den, älskar namnet men jag brukar kalla honom för Winnie haha :) 
PUSS
 
 

All about the eyes


Sminkingen jag fick av MaxFactor tjejerna i sturegallerian i onsdags! :)

RSS 2.0