Nu var man tillbaks!

Hej!

Nu har jag kommit tillbaks från en lång skiddag och har handlat med med mamma o pappa.
Sitter och äter lite pringles och kollar lite på FaceBook...
Här kommer lite bilder från den fantastiska dagen!
Det är så otroligt fina landskap!
Mamma, pappa och bror :)
Jag.. Vilken rolig min.. :)
Jag & Fabbe
Jag igen :P
And Again... :P
Och än en gång, jag!

God morgon!

Hej!! Nu har jag precis vaknat och ligger i sängen och latar mig.. Mamma är och köper bröd och Nutella!! Om någon timme ska vi sticka ut och åka skidor så det blir ingen uppdatering förän i eftermiddag tror jag! Men nu måste jag gå och sätta på mig skidkläderna! Puss&Kram

Bonjour!

Hej!

Tänkte bara visa lite bilder på fina blommor jag fotograferade för ett tag sen här i Frankrike! :)
LotsOfLove 

Frankrike!

Hej!

Nu är jag i Frankrike! :)
Det tog ganska lång tid att komma hit men nu är vi  här och Fabian & jag sitter och kollar på film!
Imorron ska vi ju åka skidor och det ska vi göra alla andra dagar med så det kommer inte att vara så mycket uppdatering denna vecka bara så att ni vet!
Hare Så Skönt!

Melodifestivalen!

Hej!

Det går inget bra på TV så här dags så jag ser på Melodifestivalen just nu!! Vad gör ni en kväll som den här?
Jag är lite seg så jag har inte hunnit packa klart allt än. Får göra det senare.. :P
Blah blah blah.. boooring att läsa jag vet men aja vi hörs!
LotsOfLove 

BORED

-.-

Jag har ingenting att göra!
Det går ingenting bra på TV och jag har inget att göra på datorn..
Får väll komma på nått snart då.. Aja, jag vet inte om jag bloggar mer ikväll men vi får se! :P
LotsOfLove 

Så här ligger det till just nu:

Hej!

Tänkte berätta lite hur det ligger till just nu med Frankrike och så..
Idag ska jag packa (har börjat lite) och vi åker tidigt imorgon (planet går vid kl nio eller nått sånt).
Jag kommer att ha med mig datorn dit och vi kommer bo hos min moster.
Jag kommer även att ha med min min systemkamera i backen så att jag kan ta lite fina biler! :P
Vi har en jätte bra ryggsäck som är stenhård på utsidan (den är till för att åka skidor med) så att om den som har den på sig inte råkar trilla så att kameran går sönder! Smart huh! :)
I alla fall det var allt så ni vet vad som händer!
LotsOfLove 

Meaaw, tack Mammsen!

Hej!

Nu har mamma kommit och ååh vad hon har varit saknad här i familjen (speciellt av Sigge haha)!
I alla fall, hon hade med sig massa fina presenter från Thailand som jag tänkte visa!
Jag vill bara säga till er som undrar att det är inte fejk förutom skivorna och Iphone-skalen.
Rayban!! Haha förra gången mamma reste köpte hon till brorsan och pappa med inte till mig men denna gång fick jag ett par! :)




Ett Juicy Couture mukis-sätt!

En fin bikini!





Några fina tröjor från något Italienskt märke! :P

Skivor: Rihanna, Maroon 5, Duffy och någon jag inte vet vem det är (Adele typ) :)
Sedan så fick jag några Iphone skal som jag inte orkar visa!

LotsOfLove 

God Morgon!

Hejsan!!

Nu har jag vaknat och väntar på att pappa ska komma hem för att ha hämtat mamma på flygplatsen! :)
Men jag måste snart gå ut med Sigge och sedan ska jag döscha!
LotsOfLove 

Good Night

Hello!

Nu ska jag snart gå och sussa sött för jag vill vara pigg o glad när mamma kommer hem i morgon (hon kommer kl halv tio typ)! Har saknat henne!
Detta blir då det sista inlägget för dagen men vi hörs igen imorgon!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ Good Night Sleep Tight! 

Vinnaren I Veckans Blogg!

Hej!

Har utsätt en vinnare nu!
Och vinnaren är... JULIA!! Här är hennes blogg --> 
http://juliasritblock.blogg.se
Hon är fett bra på att rita!
Fina eller hur!

Just Nu:

Kollar på TV!

Resultaten kom idag..

Heeej

Fick resultaten på No-Provet nyss...
Jag fick 67/76 *stolt*. Det var ändå ett ganska svårt (konstigt) prov, trodde faktiskt att det skulle gå sämre!
I alla fall ska berätta för pappa senare när han kommer hem.
LotsOfLove 

Sista Chansen!

Kom igen nu rå!

Anmäl er till Veckans Blogg!! Det kan ni höra HÄR!


L O V ! ! ! !

JAA!!

Nu är det S P O R T L O V ! ! ! ! ! :)
Hehe glad Steffie!!
Längtar tills vi ska åka till Frankrike på söndag!!
Gammal bild haha!
LotsOfLove 

The Simpsons

Hej!


Just nu kollar jag på The Simpsons och äter lite nacho-chips! Hihi :)

Right Now:

-.-

Hello!

Heej

Nu är jag hemma och kollar på TV och ska ta ett glas Varm Oboý!
Idag hade vi ju franska-prov (eller "skrivning" som han vill kalla det) och det gick ganska bra. :)
Ska uppdatera mer sedan men nu ska jag kolla på TV!!
LotsOfLove 

God natt! ;)

Hej! Nu ligger jag i mammas & pappas säng med Sigge (när mamma ändå är i Thailand så kan man ju alltid passa på att sova i stora sängen haha) och har just tagit en lång och skön dusch och ska läsa lite nu så detta fick bli ett litet god natt!! :* Love // Your Steffie <33

Veckans Blogg

Kommentera bara att du är med!
Avslutas den 25/2 på eftermiddagen (efter 4)!!
LotsOfLove 

Dansen var sk*t jobbig

Hej!

Nu har jag kommit hem från dansen. Det var jättekul men INTE styrkan. Vi skulle görra massa sit-up's (som vanligt) och stå i planka och sedan göra 16 armhävningar (också som vanligt) men sen, när vi precis skulle ha stretch (stavning??) så säger hon att vi ska göra 16 till armhävningar och då var vi jättetrötta och hon tvingade alla att stå i planka och så och det var jättejobbigt!
Aja, nu ska jag gå och äta middag sedan ska jag duscha och sedan blir det läxor så vi får se om jag bloggar mer sen! :)
Jag just nu... :P
LotsOfLove 

Dagens Outfit

Linne: H&M
Blus: Lindex
Jeans: Cheap Monday
Strumpor: Happy Socks


Seg..

Hej

Gud vad jag är seg just nu. Pappa har förhört mig på Franska (vi har prov på torsdag) och Historia och jag är så trött och seeeg. Det är nog det här förbaskade vädret som inte vill försvinna! Asså jag har inget emot snö och så men nu vill jag ha vår/sommar! Detta väder har varit alldeles för länge nu! Ååååh! -.-
Vi ses i morgon!
LotsOfLove 

G'Day! ♥

Oh Hello! ♥

Sitter i soffan och kollar lite bloggar... Ska snart göra läxorna *SUCK* och sånt.. Bloggar snart igen!
LotsOfLove 

Ses imörrön!

Hej igen!

Nu har jag sett klart No Ordinary Family och jag vet inte vad jag ska göra nu.. ^_^
Anyway, jag bloggar nog inte mer idag så vi hörs imorgon om det är okej?? :)
LotsOfLove 

No Ordinary Family

Hej!

Kom hem från dansen för ungefär en timme sedan och har nu ätit middag, Tortelini (stavning??).
Just nu kollar jag på No Ordinary Family och kollar lite på Facebook som vanligt. :)
Snart ska jag ta en liten dusch och sedan ska jag kanske läsa lite... Who Knows?? <3
PussPuss 

Dans!

Heej!

Nu har jag gjort en av läxorna och tänkte att jag kunde blogga lite emellan.. Men om en timme ska jag på dans. Jag kommer nog att blogga mer idag men inte så jätte mycket förutom "20 Things" sakerna.
Ingen bra bild dag..
Vi hörs senare!  

God natt!! :)

Hej!
Nu har jag sett klart på Solsidan samt Minuten!! Jag har hört att det har fått ganska dålig kritik men jag tyckte att det var superbra!! Haha det var jättekul! I alla fall, vi hörs imorgon. Puss
PS: jag hinner inte lägga upp bild 7 men då får ni både 7&8 imorron då! :P

Dagens Köp:


Hej!

Jag tänkte visa vad jag köpte idag! :P
En "Mini Mascara" från H&M, 10 kr
En jättefin blus från Lindex, 299 kr
En fin berlock med texten "Peace starts with a smile" vet ej varifrån, 49 kr

Bilder från idag:

Heej!

Här kommer lite bilder från idag med Malin! Vi tog failade bilder på bubblor! :)
Malin <33
Förvirrad?? :)
Buuuubbla! :)
Haha
Haha happy face! :)

Lilla Jag! :)
Sedan var vi och shoppade på fältan i typ tre timmar så jag visar vad jag köpt senare! :)

Idag:

Hej!

Nu vet jag vad jag ska göra idag! Jag ska träffa Malin om typ en timme och så ska vi ta lite bilder och sen ska vi kolla lite i Fältöversten och typ äta lunch. :) Trevligt trevligt! ♥
Vi Hörs!  

Sommar NU!!!

Hej!
Jag vill ha sommar NU så att jag kan ha något att ta bild på! Eller i alla fall typ vår eller nått!
Fast jag ska i alla fall gå ut och ta lite bilder på en sak som jag hittade igår så vi får se om det blir bra! :)
Idag vet jag inte heller vad jag ska göra.. Det blev ingen shopping igår på fältis för jag orkade inte gå dit haha.. :P
Slänger in tre morgontrötta bilder!
Vi Hörs Senare Antar Jag! 

UPDATE:

Haj Haj!

Har just kollat på Melodifestivalen för omväxlings skull! Jag fattar inte vad som är grejen med alla dåliga låtar? Varför kunde ingen bra människa vara med?..
Aja, vi har ätit fett mycket godis så jag är vääldigt mätt just nu! :)
Blog U Later <33


Läst ut min bok!

Heej!

Jag har nu läst klart min bok på 240 sidor (läste typ hundra nu) och jag vet inte var jag ska göra!
SiggeVigge ligger och sover bredvid mig i soffan *Schyssschh* (skämta bara han har filt under). :)
Ikväll gäller samma sak som igårkväll = Massa Ostbågar,godis och läsk framför TVn!! Hehe
Bild från typ i förrgår.. :)
C Ya Later Alligator! For A While Crocodile!

Dagens Outfit

Skorta: H&M
Linne: ?
Byxor: Boomerang

Love //Steffie 

Syslor √

Hej!

Så!
Nu har jag ätit frulle, duschat samt varit ute med sigge på en lång (och iiiskall) promenad!
Slänger in en Dagens Outfit alldeles strax och sedan går jag nog till fältan och kollar lite kläder.. Kanske kommer hem något nytt till garderoben, vem vet?? :)
Puss&Kram

God Mörgön!

Hola!

Idag vaknade jag typ halv åtta *suck*, jag ville ju sova länge! Men när jag väl vaknat kan jag inte somna om igen. Aja det gör inget. :)
Idag vet jag inte vad jag ska göra.. Duscha vet jag i alla fall!
Bloggar mer senare!
Puss&Kram 

Sigge = Deppig! :(

Hej

Sigge verkar vara på väldigt dåligt humör och lite deppig, jag tror att det beror på att mamma har åkt nu och han känner på sig att hon kommer vara borta ett tag. Han blir alltid orolig när han ser att vi packar till något.. :(
Aja, jag får väll gosa lite extra med honom tills hon kommer hem igen! :)
Ska nog göra en header nu så vi får se om det blir nått nytt!
Gammal bild från en Photoshoot med Alice! :)

TGIF - THANK GOD IT'S FRIDAY!!! ♥

YAY!!
Fredag!! = HEEEELG! Wihoooo! <33 ;)
I kväll ska jag bara mysa och äta massa chips o godis och dricka massa läääsk! :)
I kväll åker mamma till Thailand.. AVIS SOM IN I H******E!!! :@
Aja, vi sticker ju till Frankrike på Sportlovet så jag ska inte säga något. :P
Hugs&Kisses

♥-Shaped Pancakes

Haha Idag så var det pannkakor i skolan och eftersom att det är kärleksvecka så var de hjärtformade! Man fick till och med rosa grädde! Hihi! :)
Nu är det ju så att jag inte lyckas ladda upp bilden på bloggen så ni får bli utan en bild på pannkakor.. Blir ni ledsna då? Haha! :P

Jobbigt idag!

Hej!

Nu har jag kommit tillbaka från dansen, ätit middag och tagit en dusch.
Dansen var sååå jobbig idag för vi lärde oss jättemycket steg och jag fick typ kramp i ena låret (?) haha! Så jag kunde inte vara med lite på slutet. :( Menne så jag måste nog öva lite danssteg tills nästa lektion!
Nu ska jag plugga NO med pappsen så det blir ingen mer uppdatering!
Bye Bye 


Dans Idag! :)

Hello!

Idag har jag dans! Jag är taggad fast jag är liiite snuvig och ont i halsen...
I alla fall vi dansar till "Million Pieces" med Tove Styrke.
Håll utkik efter bild tre som kommer upp alldeles snart! :)
Gammal bild.. :P

Bättre Humör... ;)

Haha Hej Igen!

Nu är jag på lite bättre humör (ledsen för det dära über tråkiga inlägget innan) för att jag har satt på mg mina hörlurar gått in på Spotify och satt på den bästa musiken på högsta volym!! XP
Löööv Steffie 

Vill Ha SPORTLOV... *Suck*

Heeej

Jag är såå trött och seg idag! Vill bara sova och slöa hela tiden! Kollade tempen, hade 37,2... Det är ju inte så farligt så att jag är sjuk men jag är ändå hängig! Längtar verkligen till sportlovet!
Vi ska till Frankrike, Alperna och åka skidor! ;) Vi bor hos min moster då! :P
Back to tired. Det är så jobbigt med skolan, inte att det är svårt och så, det är mer att vi har läxor varje dag (ibland väldigt tröga och oftast 3 st) och man kan liksom inte ta en paus för då missar man allt.
HUGS&KISSES

STATIV!! YEEEEY! <3 <3 ;)

Hej!
Nu har mitt nya stativ kommit!! HAPPY!! :D
Det är precis den höjden jag ville ha!
Jag är LYCKLIG!!
För er som inte visste så fick jag ett stativ i födelsedags present med man var tvungen att beställa det och pappa hade inte hunnit göra det till min födelsedag så jag fick det nu istället!! :P
Test bilder:
Haha
Pussar&Kramar

NO-Prov! -.-

Neej!

Jag vill INTE ha NO-Prov på fredag!! NEEEEEVER!
Well, det är inte jag som bestämmer så det är väll bara att plugga *suck*...
Ska lugga om en liten stund, vill ta en paus nu för jag är precis klar med Historian. Uuuuuuh, kan det inte vara lov snart!!!
BAAAAAAAAAJS! Ne, inte vara så negativ nu Steffie, idag kommer ju ditt kamerastativ! Yay! :)
Haha Me Right Now!
Hus&Kisseeees! ♥

Right now: TV!

Hej Bloggen!

Just nu sitter jag i soffan i vardagsrummet och kollar på Top Model! Haha som vanligt!
Men i alla fall, jag är klar med alla läxor och jag har pluggat lite Biologi eftersom att vi har prov på fredag! :(
Efter programmet ska jag gå och fotografera några fina rosor som pappa gav till mamma nyss! ;) <3
Hörs!! ♥

Glad alla ♥ dag!!!

Heeeej!!

Glad alla hjärtans dag alla mina söta läsare!
Hoppas att ni har haft det mysigt och kanske ätit lite godishjärtan/chokladhjärtan!
Idag kunde inte jag vara med på jumpan eftersom jag har ont i halsen! :(
Anyway, det var allt, önskar er en väldigt glad fortsatt alla hjärtans dag!!!
Haha! <33
Hugs&Kisses!

Skansen!

Hej!!

Idag har jag varit på Skansen med Alice och vi har fotograferat som galningar! Haha Här kommer bilder.. :)
Monkey
Gud vad de ser oroliga ut!! Haha <3
Nutte!!! <333
Meaw!! <333
Gullig liten apa!
Apa hungrig!!
Kameliont!
Jag tog 415 bilder men jag orkar inte ladda upp mer så det fick bli apor och en ameliont bara! :)
Hugs&Kisses

Todays:

Kofta: Zara
Linne: Thailand
Jeans: JC
Benvärmare: H&M tror jag! <33

Favorit Outfit?

Heeej!

Har ni någon Favorit Outfit av dessa?
Kommentera vilken ni tycker är finast?!?! <33

Guud Muuurning!

Hello!

God Morgon bloggen!
Har ni sovit gott inatt? Det har i alla fall jag! Jag har tyvärr fortfarande ont i halsen men jag hoppas att det försvinner under dagen! Får väll äta så mycket glass som möjligt! Haha ;)
Denna helgen får bli min "slapp-helg"... Man måste få ha det ibland!!
Uppdaterar snart igen!! ;)
Morgon trött! ;)
Hugs&Kisses!


Update: The Simpson!

Heej!

Just nu sitter jag och kollar på The Simpsons!
Just wanted to tell ya'll!

Bilder från bussresan till Romme!

Hej!
Jag hittade kamera-sladden till min lilla kamera så jag kan ladda upp lite bilder från igår!
Tyvärr så laddade kameran ur i backen så jag hann bara ta bilder på bussresan dit.. ;)
Iaf här kommer de!
Jag och Hedda!
Malin & Anna! ;)
Haha! Schnygga lilla Jag!
Orkar inte ladda upp fler bilder!
Hugs&Kisses

Ritat lite! :P

Hejhej!

Nu har jag ritat lite, det blev inget av att fota så jag ritade istället och här kommer bilder...
;)
Doggy! :)
Little Girl ♥

Monkey! :)
Det var allt så långt!
Hugs&Kisses

Dagens Outfit

Hääär kommer Dagens Outfit!


Kofta: Ingen aning!
Linne: H&M
Byxor: Boomerang

Good Morning

Hello!

Vi hade jättemysigt igår! ♥
Tyvärr tror jag att jag minsann har åkt på en liten förkylning. :(
Jag har ont i halsen men det ska inte stoppa mig från att gå ut i det vackra vädret och fotografera!
Puss&Kram

I backen!

Hejhej!

Just nu är jag i Romme och åker skidor och ska snart åka en liten åktur ned för backarna! ;)
Jag ville bara informera er om att jag har det jättetrevligt men det var lite jobbigt att sitta i bussen så länge (vi åkte med 7:an). Jag kommer inte hem förens sent ikväll (tror jag) så jag kommer inte uppdatera så mycket mer (som jag sa i det förra inlägget).
Hugs&Kisses

På bussen

Just ju sitter jag på bussen med Malin & Anna och Hedda. Idag vaknade jag väldigt tidigt och är ganska trött. Jag vet inte när vi kommer fram men jag antar att det äf om en och en halv timme...

No Update.. :(

Hej!

Imorgon kommer jag inte kunna uppdatera så mycket eftersom att jag kommer att vara upptagen med att åka skidor med skolan i Romme! Jag kommer vakna ungefär klockan halv 6 i morgon och kommer hem någon gång vid 20.00 - 20.30 och kommer förmodligen inte vara på "blogg-humör" så därför kommer det vara dålig uppdatering!
Bara så att ni vet det!
Puss&Kram

Dagens Outfit

Blus: Odd Molly
Jeans: Denim & Denim

Yihoo!

Hejhej!

Idag hade vi inte någon mentorstimme för våran lärare behövde gå.. ;) Yay! Vi fick alltså sluta en timme tidigare! ;)
Jag har inga läxor till i morgon eftersom vi ska till Romme med skolan! <33 Det ska bli sååå kul asså! :P ♥ 


(Gammal bild)

Vinnaren!!

Och vinnaren i Dagens Blogg ääääär *Trumvirvell*......... IDA!!!
www.ipeterson.blogg.se

Grattis Till dig!!! ;)

Bilder från helgen!!


Hej!

Här kommer bilder från helgen med tjejerna!
Malin och jag ♥

Clara, Natti & Celine ♥

Sötaste Clara! ;)
Malin! <33

Clara & Celine (älskar denna bild) ♥

The Girls!

Haha Clara :P

Celine & Anna <33

Haha Jag! :)

Celine Haha <333

Celine och Clara rockar loss! XP

Jag och Miffo! ♥ 

Anna! ;) ♥
Det Var Allt För Nuet! Kommer strax med "resultatet" för Dagens Blogg! <33

Kom igen nurå!!

Heej!

Tack för alla Dagens Blogg kommentarer men ni kan fortsätta än! KOM IGEN NÅGRA FLER BEHÖVS!!!
OBS: Avslutas om ca en halv timme!


Dagens Blogg! ;)

Avslutas 9/2 kl 20.00

Tv Middag! ;)

Hejhej!

Jag har just ätit middag vid TV:n och kollar nu på tv.. ;)
Jag har gjort klart läxorna nu så det är positivt!
Jag funderar på att göra en "dagens blogg" snart så ni får hålla utkik! <33
Jag just nu! ;)

Läxor -.-

Hej!

Nu har jag kommit hem från att ha varit i skolan då såklart.. Snart ska jag göra lite läxor... -.-
Borning to read i knööw but I have nothing else to write about...
ME WANT SUMMER!
Hugs&Kisses

Tack Celine! ;)

Hej hej!

Tack Celine för de fina presenterna!
Detta fick jag av henne i skolan idag:



Rökelser.. :) :P

Body Scrub Cranberry Joy från The Body Shop! ;) <333
Tack Celine! ;)

Home! :)

Hello!

Nu har jag kommit hem efter att ha åkt skridskor! <333
Jag och Anna stannade lite längre på Östermalms IP och åkte lite extra... ;) I alla fall, när jag kom hem tänkte jag ju då ta en varm Oboy men då var ju såklart mjölken slut! Haha vi som altid brukar ha mjölk hemma! :O
Just nu kollar jag på Project Runway och snart ska jag göra läxor.. -.-
Photo by: Moi! :)

Sovmorgon!

Bonjour!

Idag har vi sovmorgon till kl 20 över 9 så jag tänkte skriva lite när jag ändå har tid över! :)
Jag ska möta Martina på tunnelbanan snart och så ska vi åka till skoooolan!
Idag har vi skridskor på jumpan så.. eem, vet inte vrf jag sa det.. :P
Hugs&Kisses

Solsidan!

Hejhej!

Just nu kollar jag på Solsidan. Vi var på restaurang idag så vi fick spela in det så jag kollar på det nu istället!

Tack så mycket!

Hej!
Tack så mycket för alla fina saker som jag fick igår! :)
Av Natti:

En Body lotion.. ;)

En jättefin skål från Kosta Boda! Med godis i så klart! <33
Av Malin:

Ett super fint hallsband! ;) <33
Av Anna:

En jättefin lila sjal med peace märken på! <3
Av Clara:

En shower gel som luktar jättegott från Cath Kidston! ;) <33
Sen kommer vi (jag och Malin) få en present av Celine senare men hon glömde den hemma haha! ;)

Bilder kommer...

Heej!

Vi hade jättekul igår! Först en supergod middag och sedan bar det hem till mig och då kollade vi på filmer (inte sååå bra dårå, en dansfilm som var helt okej och en skräckfilm som jag knabbt kollade på), vi pratade och tog bilder (som kommer när Malin laddat upp sina på Facebook och när min kamera är färdig laddad) och sedan kunde ingen sova eftersom att vi hade sett en skräckfilm (som inte var så bra)... Men vi hade jättekul!! ;) ;) <333
Haha
Hugs&Kisses

Hello!

Här kommer en liten hällsning från lilla mig som ligger i en av sängarna och spelar lite spel på Iphonen medans de andra kollar på skräckfilm.. Inte riktigt min grej... Iaf, vi hörs imorron allihopa! <333

Du drar jag!

Heeej!

Nu sticker jag till Hard Rock Café och träffar tjejorna! :P
Sedan kommer de hit och så ska vi kolla på film och eem, eeh, vet inte riktigt... Haha ;)
Bilder kommer imorron! ;)
Jag just nu ^^

Changed!

Hej igen!

Haha ville bara säga att jag ändrat mi Outfit, här är den nya! ;)
Blus: Odd Molly
Samma Jeans..

Dagens Outfit

Hej!

Slänger in en Dagens Outfit!

Tröja: Hollister
Tjocktröja: Hollister
Jeans: H&M


Guuuuud Muuurning!

Tjenare Bluuuugen!

Jag har just varit ute med Sigge på en morgon promenad (tvingad) och nu sitter jag i soffan och kollar på Jimms Värld! ;)
Jag vill bara informera er om att jag nog inte kommer kunna blogga så mycket mer idag eftersom att jag ska ha en "Tjejkväll" (mitt och Malins "kalas") så ni får veta hur det gick i morgon igen! ;) Men man vet ju aldrig, jag kanske bloggar lite ändå! ♥
hugs&Kisses ♥

PHOENIX!!

Hej!

Detta är mina favotitlåtar just nu:
"Lisztomania" by: PHOENIX
"1901" by: PHOENIX
De är jättebra! ;)

Freeedag! YAY!

Wihoo!

Idag är det fredag! Yippie!
Skööönt! ;)
Älska verkligen helgen asså! <33
Imorron ska vi (Jag,Malin,Anna,Clara,Celine & Nathalie) till Hard Rock Café och sedan ska alla sova hos mig i våran "extra lägenhet" en trappa ned! Det ska bli sååå ruuuuuligt asså!!!! ;) :P
Bild Bomb!!!
Vi hörs senare! ;)
Hugs&Kisses

Nytt Smycke Till Made by Me!

Hej!

Vad tycker ni om det nya halsbandet jag gjorde idag till Made by Me?? Jag är i alla fall jättenöjd!
Den kommer gå att köpa på Made by Me's Hemsida när som hällst! ;)

New! ;)

Hejhej!

Tänkte visa bild på de nya skorna jag fick av mamma igår!
Det var slut-rea på Crispin så det var 70%!!! Najs vah!
Hugs&Kisseeeees!

Smycken!

Heej Bloggen!

Just nu kollar jag på TV och gör lite smycken.. ;) Jag gick hem idag så påvägen köpte jag lite pärlor, det var länge sedan!
Nu ska jag fortsätta!
Bye! <3


Dagens Outfit

Linne: H&M
Kofta: Zara
Jeans: ??

Teacup Pig!!

Hejsan!

Asså när jag är vuxen så MÅSTE jag skaffa en TeaCup Pig! (Liten Gris)! De är såååå söta!!! <3333
Bevis:

<33


AAAAH!! Såååååå SÖTA! <33333


Home Sweet Home!

Heeej

Nu är jag hemma igen efter dansen. Det var kul, vi hade vikarie! ;)
Jag kollar på Tyra Banks Show fortfarande (han inte se klart innan så jag spelade in..) och det är bra... Gillar! :P
Uum, vad skulle jag säga... Glömde.. ^_^
Aja, nu ska jag äta middag så vi hörs sen!
Huuugs&Kisses!


RSS 2.0