Min hy


klara om Nyduschad:
hur får du så fin hy ? :o



Fick denna fråga om hur jag får så fin hy (vilket jag inte tänkt på att jag har..) så jag tänkte visa vilka krämer och sånt jag använder för ansiktet!
Här är min kvällsrutin!
-
-
Väldigt simpelt egentligen!
Och jag använder sällan medel mot finnar för, jaa.. får sällan finnar haha! :)   Men TSB (The Body Shop) har ganska bra medel mot sånt!
KRAM

Cugar Town

Nu har jag kommit hem från dansen och sitter och kollar på Cugar Town. Jag kunde inte vara med helt för att jag ramlade på gympan och gjorde illa armen och benet. Ganska mycket! :/
Ni får en gammal bild för jag ser ut som ett missfoster..
Början av sommaren när jag var på Malins landställe (Trosa)

Reklam by Charlotte & Steffie


11/08/31

God morgon! Om en liten stund ska jag gå till skolan men jag hade lite tid över så jag tänkte att jag kunde passa på att blogga lite! :)
Idag har jag gympa som sista lektion och sen har jag dans med Charlotte så jag kommer inte hem förrän halv 6 kanske så jag ska även göra ett tidsinställt åt er.. kul vaah???
Aja, KRAM

Nyduschad

Slänger in en liten videoblogg för jag orkar inte skriva så mycket..
Ignorera att man ser mina trosor hahaha orkade inte göra en ny.. :)
KRAM

Svenska hollywoodfruar

Igår kväll ville mamma kolla på tv så då kunde inte jag kolla på Svenska Hollywoodfruar så vi spelade in det.. Såå, det är vad jag kollar på just nu! :)
Idag var jag hemma hos Andrea och vi bakade pizza och så bakade jag kladdkaka. De blev (antagligen) jättebra men jag kunde inte smaka för det var till dem till middag hah :)
Nu ska jag fortsätta kolla på tv! KRAM

Svar om tidningsnaglar

FRÅGA: 
Alice om Tidningsnaglar:
Gud vad coola!! Hur gjorde du? <3

En sida för en läsplatta ([email protected]) om Tidningsnaglar:
Hur gjorde du det? Var faktiskt coolt.

Hanna om Tidningsnaglar:
Faktikst riktigt häftigt! 
Kan du inte visa i ett inlägg hur du gjorde?



SVAR:
Jag kommer att visa det i en videoblogg. Vet ej när, det kan dock ta ett tag (en månad eller nåt) för jag vet inte hur jag ska spela in /klippa ihop den och så har jag ju redan målat dem så det tar ju ett tag innan jag målar om dem. SRY! Men videoblogg om det kommer att komma!


Alone @ Andrea

Hejhej! Ja, som fubriken säger så är jag hemma hos Andrea, dock är hon själv inte hemma för stunden.. Hennes mamma fyller år så hon ska baka pizza och jag bakar kladdkaka.. Men allt fanns inte hemma till pizzan så hon skulle gå och handla men jag kunde inte gå för kakan var i ugnen. Så nu är jag ensam och väntar på att kakan ska bli färdig. ;)

Skypar

Just nu sitter jag och skypar med Charlotte (som vanligt) och vi snackar om allt mellan himmel och jord, fast mest flamms hahah! :) Målar om en nagel med tidningsmönster som blev bajsig igår samtidigt. Nu ska jag måla på ett till lager så vi hörs senare eller imorrn! :)

Tidningsnaglar

Igårkväll när jag skypade med Charlotte så målade jag mina naglar och jag testade något nytt och gjorde tidningsmönster!
Det var första gången så jag vet att det inte blev så perfekt men jag tyckte att det blev fett coolt! :)
HISS/DISS??

Dagens Outfit

Byxor, JC | T-shirt, Indiska | Klocka, Triwa


2 C00L 4 SCH00L

Hahah nu måste jag sticka till skolan.. Ville bara skriva ett litet inlägg nu för att jag hade inget att göra men nu har jag fått lite bråttom haha :)
KRAM

God natt

.

Right now:


Queen of hearts

Photo by: Stéphanie (me)..
Camera: Canon EOS 1000D..

Vattenmassage - London

Köpcentrum i London 3 november 2010.
När min familj var i London på novemberlovet förra året var vi i ett köpcentrum och där hade det "vattenmassage" vilket är det som ni ser på bilderna över. Man lägger sig på rygg i en grej (som ser ut som ett solarium haha) och så kommer vattenstrålar som åker fram och tillbaka längs kroppen som massage! Jätteskönt men väldigt undlig känsla! :)


Videoblogg - Pratar snabbt haha


Svar om videoinlägg!

jullan ♥ ( ) om Morning! :):
Kan inte du göra fler videoinlägg?
tycker du har så härlig röst när du pratar, hihih :)
Kram ♥



Haha tack så mycket! :) Ja det kan jag göra! Gör det om en liten stund.. Kul att du gillar dem! :)

Morning! :)

God morgon!
Snarts ska jag gå coh käka frukost och sedan ska jag fixa mig i ordning och sen så åker jag och mami till IKEA, sen ska jag bara vara hemma typ. Rolig dag jag har planerat. :P
Jag och Dea i Abu Dhabi (bild från hennes blogg)
KRAM

God Natt

Är väldigt trött och ska upp ganska tidigt imorgon så jag stänger av datorn, går och lägger mig och spelar iphone spel. :) Imorrn ska jag och mamma till IKEA tror jag för jag behöver en ny spegel och en whiteboard! ;P

KRAM

Länkbyte #11

Klicka HÄR eller på bilden för att komma till denna tjejens blogg! Blogg värd att läsa! :)

30 min väntetid - Doritos

Nu sitter jag och äter på mina Doritos som för att få tog mig lite mer än 30 minuter! Jo såhär var det, jag och Charlotte gick till ICA Karlaplan och när jag skulle betala med ICAkortet så var det slut på pengar... Och ingen av oss hade pengar med oss så då fick jag och Sigge vänta på Fabian utanför eftersom Chalotte skulle hem.
Efter ca 25 minuter kommer fabian. Varför? Jo han gick till en annan ICA och letade efter mig och köpte cola och gick hem igen och sen gick han till ICA karlaplan och betalade åt mig.
Det var historien om hur jag fick mina Doritos!
Haha KRAM

Gratisprover

Hej! Idag var jag på stan med Chalotte och vi köpte dels mascaran jag visade i förra inlägget och sen så gick vi runt i olika butiker och fick gratisprover hahah! :)
(mascaran har jag ju köpt men det andra är gratisprover!!

Ny Mascara!

159 kr FACE Stockholm



God Morgon!

Nu har vi vaknat och ätit frukost. Idag så vet jag inte vad vi ska göra (som vanligt) men som vanligt blir det säkert nåt kul! :)
Kanske fika i humlan... Eller kanske gå på stan?! Vem vet!
KRAM PÅ ER!

Sover hos Charlotte

Hejhej! Ni kanske har märkt att jag att jag inte har bloggat så mycket idag men det är för att jag är hemma hos Charlotte! Jag ska sova hos henne ikväll! :) Sigge är med också... :P Just nu ligger vi i våra sängar och kollar på How I Met Your Mother första avsnittet första säsongen! Hahah måste lära Charlotte att gilla himym! Hon är ANTI...
Aja nu ska vi fortsätta kolla! KRAM! :)

Evakueras - eller dö

Har ni hört om orkanen som kommer till New York?! Den är tydligen jättefarlig och kan förstöra hela staden! Såg på framsidan till tidningen, Vet inte om man kan tro på allt men ändå! Hemskt!
Och nu kommer jag vara SUPER egoistisk, men jag är också lite ledsen för att jag aldrig varit där! Tänk om jag aldrig får uppleva "staden som aldrig sover"!! ;( Nej men det är ju inte det värsta jag tänker på. Tänker såklart på alla stackars New Yorkare som måste "Evakuera eller dö". Tidningarna kanske överdriver men ändå!


Klassens dag

Idag är det klassens dag på EG (min skola) så vi börjar 10 och har med oss matsäck. Vet inte vad vi gör där men nåt slappt iaf! Ingen riktig skola idag heller! :P Aja, slutar förmodligen ganska tidigt idag och vet inte var jag ska göra efter det. Antingen kommer jag direkt hem och då blir det bloggning, eller så är jag med kompisar och jaa, då blir det inte bloggning. Men så är det nu!

KRAM

Dagens Outfit

Grå tröja, H&M | Jeans, BikBok | Kofta, Odd Molly

MUST HAVE - BALENCIAGA

JAG VILL HA EN BALENCIAGA VÄSKA!!  Okej, som om det kommer hända, DREAM ON STEFFIE! Men som sagt, drömma kan man ju alltid göra! ;P
Inte just den färgen, egentligen spelar det ingen roll, alla är otroligt snygga!! Fast jag vill ha en mörkgrön eller blå!

Isabel Adrians Balenciaga samling. 14 stycken!! Snacka om avundsjul?! AAH

Barnvakt!

Har just kommit hem från att ha varit barnvakt åt mina syslingar (ålder 3 & 5)! Det gick ganska bra (första ggn) men killen (5år) kunde inte sova och låg och läste Lego-Star Wars tidningar.. -.- det gick inte att få honom att sova!! AAH! Men annars var det kul. Tjäna lite pengar är aldrig fel! :)

KRAM PÅ ER

ölikjuhygtfrc

Just nu sitter jag och Malin hemma hos mig och äter cupcakes som vi köpte på vägen hit. De var inte så goda (våra var goare!) :)
Ikväll ska jag vara barnvakt till 2 små barn.. Vet inte hur det kommer att gå haha :)

Of to school!

Nu måste jag springa iväg till tunnelbanan och åka till skolan.. Idag tror jag inte att vi kommer göra så mycket eller jo vi kommer gå till nåt museum tror jag.. Vet inte riktigt hahah :)

KRAM

Sovmorgoon!

Wihoo! Vaknade halv 9 idag och kan ta det lugnt i en halvtimme till.. Börjar kl 10.10 som jag sa igår! Nu ska jag fortsätta kolla på Jims Värld!
KRAM
Jag och yberdybergölliga kusinbarnet Nathalie!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Summer outfit

Still summer for a while

Det är fortfarande sommar ett tag till så jag kände för att göra ett collage med en typisk sommar outfit. Såhär vill man se ut varje dag! Riktigt snyggt asså! :)

Thaifood

Har ätit thaimat nu för nån halvtimme sedan och är inne på datorn och kollar på nåt program om albinos. Tänk att de måste leva med det hela livet. Menar liksom kolla:
Han är afroamerican men det ser man ju inte. Tycker synd om dem men de är ju egentligen helt vanliga människor som inte behöver särbehandlas.
KRAM

Hos Anna

Just nu är vi (jag, Anna, Malin, Andrea och Natti) hemma hos Anna. Vi kollar på tv och snackar. Första skoldagen avklarad! √ :)
Vi slutade halv ett så det var fett naajs.. Och imorgon har vi sovmorgon till 10.10! Och på fredag också! ASÖM ;P
Nu ska vi fortsätta att kolla på tv.. :)
KRAM PÅ ER!
Fina tjejor! :)

Svar

Anonym om Videobloggar med Dea:
vad heter andreas blogg ?
SVAR: http://deadoras.blogg.se! Och snälla du, var inte anonym nästa gång! -.-


Result

.
Snygg den blev vah? Tyckte det blev skitsnyggt! :) Den lär användas flitigt med alla läxor! :/

Cupcake fever ♥

aj äm inlöv vid CUPCAKES! Sitter och kollar på tv och njuter av de sista timmarna av sommarlovet! :/ Kan iaf tröst äta cupcakes för att tänka på nåt annat! Det funkar! Helt kär i smaken! :* :D
Nu ska jag fortsätta äta på mina mumsiga cupcakes!
KRAM

Dagens köp

När Andrea gått hem få gick jag och mami till Fältan och shoppade lite.. Blev 3 par skor, ett par jeans och en snygg tröja! :)
Snygga blå skor som jag ska använda till vardags. 200 kr skorett (REA)

Fina skor som vi också köpte på rean! 100 kr Krispin (REA)

Ett par VÄLDIGT blåa jeans. 299 kr GinaTricot
Jättesnygg tröja som man fick på köpet om man köpte ett par jeans. Gratis (ord pris: 199 kr) GinaTricot
Köpte även ett par jumpaskor och ett par leggings men orkar inte visa dem.. :)
.
Är jättenöjd med köpen och jag älskar verkligen att man får praktiskt taget en gratis tröja om man köper ett par jeans (som jag faktiskt behövde hahah)! :)
KRAM

Videobloggar med Dea

Säger typ samma sak som i inlägget innan (+ lite nytt). Kolla gärna på den iaf! :)

With Andrea

Har varit hos Andrea en liten stund för att kolla in hennes nya lägenhet. Sedan gick vi till Fältan och jag köpte ett par leggings och ska gå tillbaka senare med mamma och köpa ett par jeans, nåt mer i samma affär (som man får på köpet om man köper jeans) och ett par jumpaskor (blev ju bestulen på mina förra).
Just nu sitter vi och kollar och mumsar på cupcakes! :)
3000 år gammal bild!!! HAHA Minnen!
Kram på er sötisar! :)

In my head

De här låtarna sitter konstant fast i mitt huvud!
Maroon 5 ft Christina Aguilera - Moves like jagger
Adrian lux ft Rebecca & Fiona - Boy

Sista sommarlovsdagen :(

Noo! Idag är sista sommarlovsdagen! :( Börjar skolan imorgon.. :( Fast det ska bli kul att träffa alla igen! :)
Idag har jag ingen aning om vad jag ska göra men nått kul iaf! Andrea? Call me! Jag vill testa den nya glassbaren (caffé) som öppnat next door! :D
Nu ska jag gå och äta frukost så vi får höras senare!? :) KRAM
Arkivbild

Slut på sommarlovet

Jahap. Då var detta sommarlov slut. Börjar redan längta till nästa... Aja höstlovet är om lite mer än 2 månader så det får man ju trösta sig med haha! ;) imorrn börjar jag l 09.00 och då får man träffa alla igen!! Många man vill träffa ( och många man inte vill hahahah) men.. Ni får ha det bra!! PUSS

Framsidan till min kalender

Det är bilder jag har tagit under sommarens gång! :) Svart-vitt blev ganska snyggt tycker jag.. Eller?!

VINNAREN I FOTOTÄVLINGEN

Jaa, denna bild vann ju då ganska stort och det förstår jag för att den var grymt fin!
http://filippaochphilippa.blogg.se är de glada vinnarna till en länk i menyn i en månad här i min blogg! :)

Grattis till dig(er)! :)

Cupcakes II

Här är bättre bilder på cupcakesen vi bakade idag. De blev jättegoda men inte lika goda som de förra! :)
Nu ska jag fixa med min kalender och sen så vet jag inte vad jag ska göra.. Börjar skolan på onsdag! :O :(
KRAM

Mini cupcakes :)

Såhär blev cupcakesen (photobooth bild sry).. De blev inte såå goda men söta vart de! :)
KRAM

Bakar :)

Just nu står vi i Malins kök och bakar! :) Alla är lite små trötta så vi har ingen humor asså! -.- :P
Vi bakar (som jag gjorde med Charlotte) supergoda cupcakes (fast denna gång minicupcakes)!
Nu ska jag fortsätta hjälpa till o baka! KRAM
Mina och Charlottes! :)

God natt

Kunde inte somna så jag bloggar lite.. Vem gillar inte nattbloggning?!? Haha Malin och Anna sover förmodligrn nu men som sagt var så kan jag inte sova.. Ni sover kaske också nu så ni lär väll läsa detta imorrn bitti (eller tekniskt sätt idag)! God natt dröm sött

Fest hos Malin

Nu är jag och Anna hemma hos Maalin för vi ska sova hos henne ikväll! :) Vi stack från grönan vid 7 och gick hem till mig och hämtade grejer och sedan åt vi på donken vid kungsgatan.. Just nu lyssnar vi på musik, kollar facebook och snackar.. Skönt! :) Har så otroligt ont i fötterna från att ha gått hela dan!
Nu ska vi vara sociala.. KRAM
BTW: Vi vann 2 kg Center på grönan idag!! :) :D


GAHAHA Så bäst!

HAHAH Kolla hela! :)

GrÖnA LuNd

Nu sticker jag och möter upp Charlotte utanför henne och sedan så drar vi till grönan och möter Anna där! FUN FUN!
Eeh.. Ville bara säga att det inte blir så mycket bloggning idag eftersom jag är där så ni får läsa andra bloggar idag!
KRAM PÅ ER

Grönan idag!

Idag ska jag till grönan med Charlotte & Anna! Andrea skulle vara med också men för typ 10 min sen skrev hon att hon inte kunde... -.- Men vi kan väll ha kul ändå! :) Öppnar inte förrän 12 så det blev lite knas igår kväll när jag fick vara "lekledare" och ringa runt till alla hahah men nu är det bestämt. Jag möter upp Charlotte vid henne och sedan går vi till grönan och kvart i möter vi Anna typ. Aja det här blir nog jättebra! Vädret är på vår sida iaf! :)
dessa 2 tjejooor! :)
Kram

Varberg 10/24/07

fr vänster; Fabian (bror), jag, Kevin (kusinbarn)
Bilden är tagen då vi var och hälsade på hos min moster i Varberg den 24 juli 2010. Det är inget speciellt med denna bild förutom att det verkar som att någon sa nåt kul.. Titta bara på lilla Kevin! :)

I ♥ Free stuff

So true! Jag ääälskar gratissaker! De kan vara asdåliga men jag älskar det ändå! :)
Idag på Ung08 så fick man en gratis T-shirt som man valde färg beroende på vilken linje man åkte (SL) och jag fick röööd! Så här ser den ut...
på baksidan står det " jag ♥röda linjen!"
Haha bra som nattlinne?!

Svar

Alice (dansen) om Heell Yeaah:
På den bilden, är du i Torekov?



SV: Japp! ;) Har landställe där! :P

Jippie -.-

Har varit med Alice idag. Vi var först på Ung08 och sedan gick vi hem till mig. Vi satt och var inne på var sin dator och jag satt och valde bilder till mitt fotoalbum som vi sen skulle printa ut. Problemet var bara att när jag var klar (tog ca 2 timmar) så visade det sig att vi hade slut på en bläckpatron. Såklart hade affärerna stänkt så jag kunde inte göra deeet.. Så det sög.

Men iaf.. Imorgon ska jag gå på Gröna Lund med Andrea, Anna
.
och Charlotte! :) Hoppas att vädret är okej.. KUL KUL!
.

Heell Yeaah

Hahah har ingenting att skriva som rubrik..
Idag ska jag vara med Alice och vi hade tänkt att gå till Ung08 men som vädret ser ut just nu så tror jag inte att det blir av.. Men vi ska göra nåt iaf.. :) Nu sitter jag och kollar på Teen Mom 2 och äter yoghurt.
Sommaren får inte ta slut

Ösregn och god natt

Jag ville bara säga god natt till alla er söta läsare någonstans där ute i regnet! Det öser verkligen ned så jag hoppas att det inte är någon som är ute just nu haha.. KRAM PÅ ER

Ny pp till fb


Hiss/diss??

Gratisbio

Bli medlem på gratisbio! Det är ett snabbt, enkelt och GRATIS sätt att få biobiljetter!
Klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR!!!

På middag

Just nu är jag hemma hos Fabians kompisar på Lidingö.. Jag tog med min dator för hur kul är det att vara med fabbe och hans kompis som spelar Xbox? JÄTTEKUUl! -.-
Aja nu har jag inge mer att blogga om.. Chattar lite med Alice på Skype och lyssnar på musik! ASKUL VAAA??!
HAHAH LITEN STEFFIE! tänk så lätt allt var då.. ♥

Nails

Såhär blev naglarna jag gjorde igår.. Ganska nöjd men de blir aldrig riktigt perfekta! Ni som känner mig vet att jag är värsta perfektionisten haha :)
Snygga?

Mumsar på cupcakes

Hah dissad bild..
Sitter och mumsar på de sista cupecakesen som finns kvar och försöker få tag på Charlotte och Andrea... SVARAAAAAAA!

Good morning!

Just nu sitter jag och Dea och kollar på tv och äter frukost! :) För er som inte visste det sov Andrea över hos mig! :)
Idag ska vi gå och köpa lite skolgrejer till Andrea för hon ska ju börja på EG! Jaaaa! ;P
Nu vill inte Dea att jag ska blogga mer så jag får sluta nu.. KRAM
ful bild men jag hade ingen annan..

Cupcakes in my ♥


Såhär blev  de cupcakes vi bakade tidigare idag! :) De blev jättegoda och superfina tycker jag! :)

Bakar

Slänger in en video på när jag och Charlotte bakade för nån timme sen eller nåt.

S to da abis!

Nu springer jag iväg till Sabis och möter Charlotte. Vi ska bara cupcakes och behöver philadelphiaost typ :) Så jag måste sticka nu för vi ska mötas om 5 min haha bråttom som vanligt! :P

Från Harrods

Sofia om Målar naglarna:
Jag har också det där nagellacks paket från Harrods va?! Mitt kommer där ifrån iaf! 
Kram
SV: Mitt är också därifrån! Köpte den när jag var där  november 2010! :) KRAM

Målar naglarna

Håller på att måla naglarna just nu.. Just nu är de bara rosa men sen kommer de att få lite annat på sig tror jag :)
Kl 3 ska jag vara med Charlotte och ska vi göra nåt :) Imorrn ska jag vara med Andrea! :) skoj!
Kram på er nu måste jag fortsätta måla..

Torsdag 18/8

God morgon!
Kollar på tv och har ätit frukost. Idag vet jag inte vad jag ska göra... Nån som kan göra nåt idag?! :)

Skype me Charlotte

Skypar som vanligt med Charlotte på mitt rum och är lite små trött ;) Kommer nog inte vara uppe så jättelänge till men en stund tror jag iaf.. Måste ta vara på de sista sommarlovstimmarna! Innan skolan börjar igen! :(

Viktoria & Daniel - FÖRÄLDRAR

Kronprinsessan är gravid! Gud vad roligt! Jag är inte världens största fan av kungahuset och så men det är väll ändå kul att det kommer en ny liten kungabebis till världen! Hoppas att det blir en flicka :)
#

KRAM

Movie Time

Har fixat lite med bilden till min kalender (har köpt en så att jag kan byta framsida) och pappa ska fixa med kopiatorn sen så att jag kan printa ut den! Får se om det blir bra :)
Just nu kollar jag på "How do you know" med pappsen. Den verkar jättebra! :)


How i met your mother

Kollar vi pååå!
Vi kom hem från Ung08 för typ en timme sen och så har vi tagit typ 5 bilder innan min kamera ladda ur -.-
Ikväll ska jag äta pannkakor :)
Gud vad tråkigt inlägg.. måste säga nåt viktigt..
JO! Här om dagen när pappa packade ur bilen från landet så kom en snubbe (när pappa stod vid bagage-luckan) och öppnar framdörren och tar första bästa påse och i den ligger 7 par skor!! 3 par var mina och pappa hade 2 par finskor som var oanvända! SNACKA OM OTUR! Han stal allt utan att vi märkte! horrible! Mina jumpadojjor, swedish hasbeens och blåa ballerinor! :(


Kram

Ung08

Nu sticker jag och möter Charlotte! Ni får hare så bra medan jag är borta!
Såhär ser man ut idag:
Bättre bilder kommer sen..
KRAM

God morgon

Vaknade för två timmar sen men har inte orkat blogga.. Sorry
Ska träffa Charlotte kl 12.30 vid fältan och sen sticker vi till Ung08! Ska försöka vinna en telefon hahah (inte för att jag behöver den men najs att vinna ändå hhah) och så. Det är asbra väder idag! WIHOOOO :)
Jag i min fina rutiga pjamas haha :)
KRAM PÅ EER

Videoblogg

Heej! Här kommer en snabb videoblogg till eer!
KRAM

Dagens Fråga 16/8

Skriv en kommentar! :)

Scrubs

Nu sitter jag och Charlotte i vår soffa och kollar på Scrubs.
För typ en halvtimme sedan kom vi hem från stan, vi svängde förbi på Ung08 en stund efter bion (som btw var jättebra, HISS)! :)
Nu ska vi fortsätta kolla på tv.. KRAM

Bridesmaids

Nu har vi just sett klart Bridesmaids och den var jättebra!! Nu vet vi inte vad vi ska göra men vi får se! KRAM PÅ ER
Den får:

God natt



Videoblogg med Maalin


Changed plans!

Nu drar jag till Malin!!! Ska sova hos henne ikväll! :) Skoj! Hinner inte blogga mer ikväll tror jag men ni får klara er! KRAM

Hemma hos mig

Just nu är jag och Alice hemma hos mig och kollar på tv m.m. Medan Alice bloggade så gjorde jag en fiskbensfläta (kollade på youtube hur man gjorde) och den blev faktiskt ganska bra! :) Jag kan visa senare.. ^_^

Kram

Alice today

Idag ska man vara med Alice då! Kuuul! Har inte träffat henne på vad? 2 månader?! Sick! Men det får vi ta igen idag! Synd att det är dåligt väder.. Man kan väll ha kul inomhus också?! :)
Nu ska jag gå och göra frukost (blir väldigt hungrig sv att kolla på Rachel Ray! hah)!
KRAM

Ung08

CHACHA BLOGGEN! Jah mår f1 braaaa :)
haha driver.. :P
På onsdag ska jag gå på ung08 med Charlotte! Rooligt!


Ny header igen haha

Haha jag har gjort en ny design igen.. Nu är jag seriös, denna kommer jag ha länge (bara för att jag säger det kommer jag säkert göra en ny haha :) Nej men jag är jättenöjd! :) Gillar vad jag har gjort med kommentargrejerna under inlägget och att bakgrunden sitter kvar när man skrollar (stavning?) ned! :)

Dagens Outfit

Ledsen att jag inte la upp detta  tidigare men jag och Charlotte var i Fältan och kollade på grejer.. Ska nog köpa lite imorrn.. :P
Aja här kommer dagens outfit!
Linne, ?? | Kjol, New Yorker | Klocka, Triwa | Väska, Charmant

Calippo SHOTS

JAA! Calippo SHOTS har kommit tillbaka!! Vi alla har saknat den eller hur! Ni kan hitta den på ICA Maxi!
Det står inte på svenska på förpackningen hah :) Importerat eller vad tror ni?? :P
KRAM

Of to Charlotte!

Nu sticker jag till Charlotte.. Vet inte vad vi ska hitta på.. Nåt skoj iaf! :)
Bättre outfitbilder kommer upp senare (om jag orkar) men ni får det här under tiden.. :P

Min shorts-samling

För några dagar sedan fick jag ju denna kommentar om att jag skulle göra ett inlägg med alla mina shorts. Så nu gör jag det! Jag tror att jag har 11-12 par shorts men jag är inte helt säker. Jag får iaf inte köpa några fler på väldigt lång tid haha :)

Från vänster högst upp:

Rosarandiga, Abercrombie&Fitch | Vita, Kapahl | Mörkblå mjukisar, Abercrombie&Fitch | Blommiga, New Yorker

Blommiga, BikBok | Beiga, Xdie | Jeansshorts, H&M | Jeansshorts med mönster, Zara

Mörkblå med rosetter, New Yorker | Gula, Zara | Hängselshorts, H&M

Det var min lilla shorts-samling eller vad man nu kallar det! :P

 


Är med och tävlar här:

Är med och tävlar om detta hos http://isupport.blogg.se/ . Var med och tävla HÄR du med!

God morgon! :)

Nu har jag vaknat.. Bra väder idag ocksååå! JAAAAAAA :) Men idag vet jag ej vad jag ska göra.. Trodde att jag o mamma skulle stå på loppis men tydligen inte så jag har inget att göraa.. Måste ringa nån.. :P 
Kollar på My Life As Liz ich ska gå och äta frukost... Men nu måste jag gå.. KRAAM! :)

Hairstyle

Tidigare idag sa jag ju att jag sovit med flätor för att få lockigt hår, här nedan får ni se resultatet! Enligt mig blev det apfult med utsläppt så jag har haft tofs mest hela dagen.. ;P
Uggly as s**t. Men med tofs blev det rätt coolt :) Tyvärr får ni inte se med tofs för det orkar jag inte ta bild på.. Sorry :P

Just Go With It

Heej!
har just sett klart Just Go With It med mammsen och ätit pizza (okej den åt vi för typ 2 timmar sen men ändå)! Jag vet att jag är lite efter men jag har (hade) inte sett den! Den var iaf väldigt braa :)
Resten av familjen kom just hem (det var bara mamma o jag som flög upp igår) så jag gosar lite med Sigge ocksåå
Nu ska jag fortsätta blogga (göra ett till inlägg) så detta inlägget får vara slut nuu!
KRAM PÅ EER

Bilder från idag:

Idag var jag och Charlotte i Humlan och picknickade och spelade kort och lyssnade på musik :) Tog lite bilder som kommer hääääääär:

Charlotte :)
Jag.. :P
Charlotte hoppar :)
Haha asskön bild!

Asskön bild #2 ! ;)

Min fina lilla Charlotte :P


Beyond Retro

Haha, jaa, vad ska man säga? Vi hade lite roligt! :) Bild(och video)bevis:

Haha fina vi äär! :)

Green

Green...Gjorde ett litet collage igår kväll men jag blev inte så nöjd.. Det är inte meningen att de ska    matcha för det gör de inte men jag kände för att göra nåt "grönt" haha :) Vad tycks??

Fiskbensfläta

5916624670_d2c6104962_z_large
Tumblr_lpf3x3ljwt1qcoiv2o1_500_large
Tumblr_llpedlxphy1qaax1mo1_500_large
5557086796_a5b9d49371_z_large
Bilder tagna från WeIt

Fiskbensflätor är så jävla snyggt! Synd att jag inte vet hur man gör.. Måste lära mig! Tycker inte ni att det är
snyggt?!


God morgon!

Idag ska jag vara med Charlotte igen! Vet inte riktigt vad vi ska göra.. Nåt kul iaf! :)
Jag vaknade kl 8 i morse så jag är rätt trött... Det är bra väder idag igen! Jaaa! :P
Kollar på tv och ska äta frukost, ni får en arkivbild för jag ser helt sjuk ut (har typ 8 flätor för jag vill ha lockigt hår haha)

Simpsons

(bilder från tidigare idag)

Just nu kollar jag på Simpsons.. Family Guy är mycket roligare enligt mig. Vad tycker ni?? Aja.. Idag var jag ju med Charlotte, vi gick lite på stan och fönstershoppade, ska nog köpa lite grejer imorrn. Det är skönt att vara hemma (jag har sagt det nu några ggr haha)!

Hiss & Diss 12/8

Det var jättelänge sedan jag hissade och dissade lite i bloggen..  Så jag gör det nu! :)
Bruna ben
Hur snyggt är det inte med en söt vit klänning eller en blus och shorts till snygga bruna ben på sommaren?! Så jobba på brännan nu innan sommaren är slut!
(bild från kenzas.se)
Gröna Lund
Vem gillar inte gröna lund liksom? (okej ganska många) men jag ääälskar grönan! Insane, Fritt Fall, Jetline, Lustiga huset m.m! Love it! Det ända dåliga är ju att det kostar nästan 500 kr att komma in (och åkband dårå). Men det är värt det!
Nagellack
Ursnyggt! Gör ju hela outfiten! Det är ju enkelt och vad kostar ett nagellack? 50 spänn?! Man kan ju ha det fett länge.. Hiss till det! Alla färger! Hur snygg som helst! Hiss till det!
Spotify
Vem gillar den nya gratis Spotify? INTE JAG! Asså 10 timmar i månaden och får bara lyssna på samma låt 5 ggr! Spotify är ju fan mitt liv! DIIIISS TILL NYA GRATIS SPOTIFY!
.
"Unga mödrar"
På TV. Det är såå tråkigt! Och på danska?! Hallåå, vi bor i S V E R I G E ! Och den som pratar i bakgrunden, "Idag ska Stine gå till doktorn och kolla ultraljudet, hennes pojkvän är inte med henne efter bråket förra veckan" man ba okej då vet vi.
.
.
Dåligt väder på sommaren
Det är så jobbigt när man är i sitt hus på landet (eller i stan) och vaknar upp till ösregn och åska, eller bara grå himmel och 16 grader. Under dagen regnar det så man kan knappt gå ut och man vill inte sitta inne framför TVn hela dagen. Man kan ju spela kort och så men det blir ju också tråkigt efter en stund.
Så diss till regn på sommaren!
.
Det var allt för mig! Kram på er!

Charlotte Här

Hej alla idag så ser ni charlotte blogga i detta inlägg.Haha ja vad gör ni då? Kommentera och glöm inte att kommentera på vilken bild ni tycker är finast i i fototävlingen.Men man få bara rösta en gång på en bild,det är till er som kommenterar flera gånger med olika namn (ja, jag ser er IP-adress)... Så sluta.

Poow,boom,smash annars knockar jag er

STOCKHOLM I MITT HJÄÄRTA...

NU ÄR JAG HEMMAAA! Åååh vad skönt! Jag älskar Torekov men efter 2 månader börjar man vilja komma tillbaka till Stockholm alltså! Jag tänkte först bara vara hemma men efter en kvart så klarade jag inte av att bara gå runt i mitt rum så jag har ringt Charlotte och vi ska göra nåt om en stund.. Skoj! Gå runt lite hoppas jag för jag har saknat stan! :)
Ha en fortsatt trevlig dag önskar en glad Steffie!
Haha :)

S to da tockholm!

Nu måste jag skynda mig att äta frukost för sen måste vi åka, vårt plan går ca 11.00 och det tar en stund att komma dit. Men sedan är vi i Stockhooolm! :) Gud vad jag har saknat alla kompisar! Och om jag ska vara ärlig har jag börjat sakna storstadslivet lite också! ;P
Aja kram på er!

Åker hem imorgon :(

Just nu kollar jag på "Jiddra inte med Zohan" och dricker pepsi. Måste packa sen för imorgon åker jag hem. Jag looovar att jag kommer glömma något viktigt här! :O
Men vi får hoppas att det inte skeer!
Jag kommer att packa ned datorn i morgon bitti men jag gör dog ett inlägg innan det. Nu ska jag fortsätta kolla på film.
KRAAAAM

Shorts

Amelia om Outfit:
hej
jag har kollat igenom dina outfits och så och du har väldigt många olika shorts! + att du köpte 3 par för typ 2 veckor sedan tror jag.. det skulle vara roligt om du gjorde ett inlägg om dina shorts där du visar hur många du har och hur de ser ut. skulle va jätteroligt! :) 
mvh/Amelia
Visst kan jag göra det! Gud vad roligt för jag har typ aldrig nåt intressant att blogga om nu för tiden! här kommer mina shorts!

Lågprisladan

Nu har Wilma gått hem. Vi åkte till lågprisladan och jag köpte lite saker till skolan som jag kan visa sen och lite godis haha :) Sen spelade vi lite kort. Just nu kollar jag på TV och läser lite bloggar och såå... har inget mer att blogga om så det här får räcka.. SORRY FÖRA ATT JAG UPPDATERAR BAJSIGT! Ska förbättras! LOVAR!

Wilma kommer om 5 min

Heej!
Ett snabbt inlägg kommer häääär. Jag har kommit hem från Natta för en halvtimme sedan och om några minuter kommer Wilma hit och så ska vi göra nåt skoooj! :)
.
BTW: Vilken bild tycker du är finast i tävlingen? Rösta HÄÄÄR!


HAHHA

Vi sitter inne i gäststugan och kollar på film. Eller kollade på film, vi ska byta nu för att vi skulle sett Chokolat men när vi hade sett ca en timme och undrade när Johnny Depp skulle komma (han är en av huvudrollerna)  kollade vi hur lång filmen var, 12 TIMMAR!! SJUUUUKT!! Asså vi typ asgarva hhahaahahahhaah :P
Så nu ska vi se nån annan film..
Kram på er dåå!



Hos Nathalie

Hej!
Just nu är jag hemma hos Nathalie... Vi har sett på en film och spelat kort. Innan det cyklade vi ned till en liten kiosk för att köpa godis och så fort vi hade börjat cykla hem igen började det ÖSREGNA!! Asså man kunde knappt se vägen framför en. Så vi blev helt dyngsura och fick byta om till nåt annat (i mitt fall till shorts som var det ända jag tog med mig) haha :)
Nu ska vi göra nåt annat

KRAM

Nattis

Hello!
Idag ska ja göra nåt med Natti och vi ska vara hos henne och såå. Jag kanske sover över hos henne men det beror på om det går. Nu måste jag äta frukost för mamma och jag kanske ska till båstad lite innan.. KRAM!
Nathalie :)

FINALISTERNA:

Nu kan inga fler anmäla sig till tävlingen. Här är finalisterna (eller alla som deltagit för jag kunde inte välja fem).
REGLER:
• Du får bara rösta en gång (ser IP-adress).
• Om du är med i tävlingen får du rösta på din egen en gång.
• Röstningen pågår tills den 22 augusti så ni har lång tid på er att rösta.
AVSLUTAD
DET GÅR INTE ATT RÖSTA LÄNGRE!
1. http://2day.devote.se / http://thesagaalice.devote.se
2. http://lovisasbilder.blogspot.com
sdf
3. http://bytheresee.webblogg.se/
4. http://wallerstromdavidsson.devote.se/
5. http://hannaparkkonen.blogg.se
6. http://deadoras.blogg.se
7.http://filippaochphilippa.blogg.se
8. http://nylover.webblogg.se
.
Nu är det bara att rösta!

She'll be comming round the mountain...

Andrea kommer om några minuter men jag passar på att lägga in dagens outfit (ledsen att det är photobooth kvalité men orkade inte gå ut och sätta upp kameran m.m).
Linne (under) från H&M | Tröja från United colors of Benetton | Byxor från JC | Triwa klocka

Rachel Ray

God morgon alla söta läsare! :)
Just nu kollar jag på Rachel Ray och redigerar bilder och såå..
Vad kul att så många (okej inte såå många) är med i min Fototävling! Kom ihåg att finalisterna bestäms idag så innan 18.00 är sista chansen att delta så anmäl er häääääär! :)
BTW: Idag ska jag vara med denna fina tjej! :)
Kraam på eer

SNO STILEN-från Lindsey


By Stéphanie

VAD TYCKS???? ÄR JÄÄTTENÖJD (egooo)


Avslutas imorgon

Nu är det sista chansen att vara med i min fototävling! Någon gång efter 18.00 imorgon avslutas den!
.
Ni kan delta häääääääääääääääääääääääääääääääääär!!!!

1000:E INLÄGGET!!!!


Hello

Har fixat lite med Deas blogg (utan att hon vet det hihihi) som en liten överraskning. Inget stort men jag har ändrat lite typsnitt och satt in grejer i menyn m.m. Hoppas du gillar det! Kan göra mer sen!
Iaf, Kollar på How I Met Your Mother nu sååå ska igentligen inte blogga för det är så braa!
KRAM

Ni är bäst! ♥


Sara  () om Kvällens outfit:
Mycket vacker, du lyser som en vårblomma :)
Massa fler såna här outfit bilder tack när man ser hela dej från topp till tå :)

Passa på med att vara barfota nu för snart är sommaren över,
så av med strumpor och skor :D <3
Ha shorts eller korta tights och kjol eller något ist också, varmt med långbyxor ju :)

Kram Sara <3

Melinda  () om Kvällens outfit:
Jag håller med Sara :)
Mycket fina helkropps bilder på dej, ser mycket sommrigt ut.

Ta flera sådana bilder på dej själv, barfota, shorts och ett sommrigt linne! :)

Stora kramar från Mellie <3
.
.
Tack så otroligt mycket för att ni lägger så mycket tid på att skriva sånna här fantastiska kommentarer! De får mig att fortsätta blogga! Ibland när bloggar en massa och sedan får jag inte en endaste kommentar börjar man fundera på varför jag gör detta, men sedan kommer dessa kommentarer och man får all lust i världen att blogga igen! :)
TACK! NI ÄR BÄST!

like a lollipop

Hahaha :)

Kommentarer!

17 nyligen kommenterade inlägg

Ojojojoj!!! Fortsätt att kommentera! :) Askul! :) Hoppas att ni stannar! :)
KRAAAAAAAM

Ny header! (igen)

heej!
Jag har just gjort en ny header som nu finns uppe på bloggen! För er som inte kan se den tryck F5!
Jag vet att jag gjorde en för inte så länge sedan men jag blev nog aldrig riktigt nöjd.. Denna gillar jag för den är enkel men ändå lite speciell :)
Vad tycker ni?

.

.
HISS/DISS?

Girl

Min nyaste kreation! Är väldigt nöjd med skuggningen och allt! Den tog tid men resultatet är jag nöjd med!!! :)
.
Vad tycker ni??

Goooood morgon!

Heej!
Ledsen att jag inte bloggade så mycket igår kväll men jag ritade i flera timmar! :) Ni får resultatet i nästa inlägg! :)
Nu ska jag gå och göra frukost...















































Photo by: Stéphanie (me)
Camera: Canon EOS 1000D
KRAM

Smile


Susanna

Photo by: Stéphanie (me)
Camera: Canon EOS 1000D
Model: Susanna (släkting)

One Tree Hill

Såååå bra! :)
Brooke gifter sig nuu :) Skoj skoooj!
Nu har iaf gästerna gått och jag redigerar lite bilder på de små gulliga barnen! :) Det får ni bilder på om en stund! :P
Nu kan ni få 2 bilder från Fabbes konfa:
Hahahahh
JUSTE! Glömde helt bort att säga det! Bassen var också där så vi och massa andra i vår ålder hängde på kvällen! Alla vi kommer att konfirmera oss samtidigt! Skooooj!!! :D

Alexandra

Fotograf: Stéphanie (me)
Modell: Alexandra (släkting)
Camera: Canon EOS 1000D
Inställningar: 1/200 f/7.1 18-55mm

Outfit

Topp från TopShop | Byxor från Abercrombie&Fitch | Klocka från Triwa

YES!

Jaaa! Vaknade kl halv elva idag! Har inte gjort det på typ en månad jööh! :)
Aja, bilderna kommer upp senare idag för helt ärligt orkar jag inte ladda upp dem nu.. :P
Nu måste jag göra frukost! KRAM

I'm back!

Kom just hem från Fabbes konfagrejs.. Tog en massa bilder men de kommer nog upp imorrn.. Orkar inte ladda upp dem nu! :P Ritar en missbildad teckning (gud vad jag har börjat rita mycket igen, skojskoj!! :)
Ville bara uppdatera lite.. KRAM

Delta!

Nu när jag är borta får ni passa på att delta till tävlingen för när jag kommer tillbaka så avslutas den! :)
HÄR ÄR DIREKTLÄNK TILL INLÄGGET.
Delta nu sötisar! <33

Bye then!

Nu ska vi snart åka så jag kommer inte kunna blogga på två dagar.. :/ Men kommer iaf ta massa bilder som jag kan visa när jag kommer hem! :)

Kram på er!

God Morgon

God morgon!

Idag ska vi åka iväg till Fabbes konfaläger och göra massa tråkiga saker.. Vi sover över där och imorgon är det hans konfirmation och sen efter den åker vi hem igen.. Jag tror inte att jag kommer kunna blogga då men ni klarar er 2 dagar väll? :)

Nu ska jag gå och äta frukost

KRAM


Tävlar om Ziperall

Jag är med hos tävlar hos http://smnmode.blogg.se om en valfri Ziperall hos ziperall.se!!!! :) Var med och tävla du med!

Dissad videoblogg...

HAHAHH Kolla inte på den här bildeon, den är såååååå sjukt dålig asså!!!! Förstår ärligt talat inte varför jag lägger ut den.. Hahah :)

Färsk teckning..

Här får ni en bild som jag just ritat.. Den är lite annorlunda, typ lite "Amy Winehouse" liksom (den ska inte se ut som just henne).. hah :P

Vad tycks??
.
Vill ni checka in mina andra teckningar, klicka då HÄÄÄÄR!

Svar:

Anonym om Kvällens outfit:
Amelie Langenskiöld?



SVAR: Ja, det är hon.. Var inte anonym nästa gång! -.-

Outfit

Nu är jag seen, ska dra till Wilma och Carro nuu men ville slänga in en dagens outfit..
T-shirt från H&M | Shorts från New Yorker

Ur mitt fotoalbum

Bilden är tagen den 9/7 2010 på malens havsbad i båstad. Dagen innan mammas födelsedag tror jag! :)

Kvällens outfit

Idag har jag varit på ön hela dagen och badat jättemycket! :) Ikväll kommer Amelie och hennes familj och äter middag hos oss, detta har jag på mig:
Byxor från Abercrombie & Fitch | Skjorta från Zara

Ön idag igen!

Haha jag ska ut till ön idag igen :) Med Amelie och de andra. Fast idag är det bara jag som följer med i min familj.. Kul kul :P
Jag måste göra mig i ordning nu så bye bye! :)
Bild från igår! :P

HUR???

Igår berättade en jag kände detta för mig. Läs med häpnad:
.
.
Ett par hade just gift sig och var på stranden, mannens vigselring satt inte på så bra eftersom att han just satt på den.
Han tappar bort ringen i sanden. Letar som en galning hela dagen och alla hjälper till. Borta.
32 år senare kommer han tillbaka till samma strand. Fingrade lite i sanden med händerna och vad känner han där? Jo sin vigselring! EFTER 32 ÅR!!! Den låg ganska högt upp i sanden dessutom.
.
.
HELT SJUKT!! ELLER HUR?? DENNA HISTORIA ÄR SANN FÖR DEN SOM BERÄTTADE FÖR MIG KÄNDE DEN SOM ALLT HÄNDE FÖR!!

Go morron :)

Hello
Nu har jag vaknat och kollar på Jims Värld på TVn. Frågan är varför jag vaknar halv nio varje jävla morgon (ursäkta språket men det är lite irriterande) och kan inte somna om?! AAAAH :@
BTW: Glöm inte att delta i min fototävling! Klicka HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR :)

Bild från båstadveckan vid sofis mode :)

Tävlar om en goodiebag!!

Är med och tävlar om en goodiebag hos denna söta tjej! Om du också vill vara med och tävla kan du klicka HÄR eller på bilden ovan! :) KRAM

Bumble bee

Photo by: Stéphanie (me)
Camera: Canon EOS 1000D

Grillad lax...

..Is on tha menu tonight! :) Jummie!
Just nu kollar jag på How I Met Your Mother och tar det lugnt, vi var ju ute på ön hela dagen och myste och badade! :) PUSS
Shiiiit vad jag har bränt mig! Haha Röd som faan :P

Köpt i Danmark:

Här kommer det efterläntade inlägget om vad jag har köpt i danmark! :)

En jättefin kjol, New Yorker 99 kr (REA)

Supersöta shorts med rosetter på, New Yorker 99 kr (REA)


Söta mjukis-shorts, Abercrombie & Fitch 340 kr

Skön kofta, United Colors of Benetton


Jäääättefin topp, TopShop 99 kr (REA)


Sockersöta trosor med ananaser på, TopShop 49 kr


Fina blommiga shorts, New Yorker 159 kr


Assnygg höstjacka, gillar färgen och allt, Zara 679 kr

Söt kjol, Zara 59 kr (REA)


Skitsköna byxor, Abercrombie & Fitch 439 kr (REA)

.

Som ni kanske såg så var det mesta på rea så därför har jag köpt ganska mycket (betalade det mesta själv). :)


Svar om Enskilda:

Molly Svedin - Vardagsblogg + annat. om Ut till ön:
Och förresten, jag undrar vad ett enskilt gymnasium är :)

SVAR: haha det är en skola :) Det är inte liksom "ett enskilt gymnasium" utan det är en skola som heter "Enskilda Gymnasiet" ;P Hoppas du fattar, KRAM


Ut till ön

Idag ska jag ut till ön med Amelie och gänget! Jättekul! :)
Det är supervarmt idag också så det ska bli skönt! Vi ska åka om lite mer än en timme så jag kan inte blogga mer just nu. Det jag har köpt kommer upp senare idag eller t.o.m. imorgon.. sorry.. :/ Men ni klarar er väll?! :)
Färsk bild på mig, var ett tag sedan haha :)

Bildbomb från Köpenhamn!

Hotellrumet! ASNAJS!! (mammas o pappas rum är där andrea tittar)

På stan med nån snubbe :P

En av alla "gör själv" glassar man fick göra på alla restauranger! AWESOME! xD
Tillbehören ;)
Shopping hela daagen! :)
Haha varför lägger jag upp denna bild? Kommer ångra det imorrn.. XP
En outfit nån kväll när vi skulle ut och äta.. ;)

Fin bild från en kväll vid vattnet :)

Deaaaaaaaaaa ♥ ♥

(suddig) köpenhamn från 12:e våningen på hotellet. :P

Från gungorna i skybaren! Jättecoolt!

TIVOLIIII!! :D

Visst ser det kul uut?! :) :)

Vi åkte en jäteläskig grej som var som slänggungan fast på frittfall-höjd!! :O :P

LOOOOOP!! Haha åkte vääärldens roligaste berg-o-dalbana! Den hade 2 loopar och man åkte upp-och-ned hela tiden!! ASKUL! :D :D :D

En till gör-själv glass!  JUMMIE :)
.
.
Nu orkar jag inte ladda upp fler bilder så det får räcka med dessa! Blev rätt många ändå!
Ni får bilder på vad jag köpt imorrn (har tagit bilderna men orkar inte göra inlägget.. haha). :P

Badat hela dagen!

Heej!
Idag har jag varit med Carro, vi har varit på stranden hela dagen och badat och solat och sålt de sista fläderblomsflaskorna! :)
Bilder från Köpenhamn och det jag har köpt sen men nu får ni bara en söt bild på Carros hamster:

1 Augusti 2011

God morgoon!
Idag är det den första augusti, shiiit vad sommaren har gått snabbt! Den är ju snart skola! :( Eller nee, den 28:e augusti börjar jag. Men ändå.
Idag vet jag inte vad jag ska göra, förutom att visa er allt från Köpenhamn! :P
Kollar på Rachel Ray och ska gå och ta frukost snart... Detta inlägget söög.. Sorry
Tycker den här bilden är så söt så jag var tvungen att lägga in den.. :P <33
KRAM

RSS 2.0