MÅNADENS BLOGG!


Hej!

Hallo!

Ledsen för att jag suger på att uppdatera men jag har lite annat just nu och.. eem, är inte så bloggsugen typ ?!
........................................................................................................................
Idag har jag varit på stan med Anna & Malin och vi fikade på American Cookie och provade kläder i olika affärer...
Jag hittade så klart massa fina saker men jag köpte inget.
Remember, idag kommer jag lägga upp en månadens blogg!!
(gammal bild!!)
Puss ♥

Snyggt?

Vad tycker ni om allt jag fixat med på bloggen idag?
T ex. Den personliga texten, Mail-länken och bloglovin ikonen??


BLOGLOVIN <3

Följ min blogg med bloglovin

Lyx VS Budget


Väskan till höger kostar 299 kr och den har faktiskt jag!
Jag vet inte exakt priset på Chanel-väskan men jag garanterar att den är en hel del dyrare än den till höger!

Hello!

How Are U Today?

Just nu mår jag sämre än igår och det är inte bra eftersom att jag trodde att jag var påväg att bli frisk tidigare idag! :(
Eem, har gjort klart engelskan och historian och ska ta en liten paus och sedan tillbaka till svenskan!! :/
BTW: Jag vill ha fler läsare!! Läs min blogg varje dag så blir jag glaad! :)

Väder?

Var är grehen med vädret!!!?!?!?

Skolan!

Nu gå jag till skolan!
Föresten idag åker Andrea hem så det är trååååkigt!!

Puss o Godnatt!

Hello!

Lyssnar på Veronica Maggio "Jag Kommer" och ska snart sätta mig och kolla på Solsidan med Andrea (hon har ju missat dem)! :)
Så jag säger Puss&Godnatt!
PS: Månagens Blogg kommer upp i slutet på månaden och ni har chansen att vinna en Bloggsvars-Förfrågan! Så håll utkik! ;P


Sorry

Hello!

Ledsen för att jag inte har bloggat men jag har haft jättefullt upp med att vara med Andrea! :)
+ Att jag är sjuk!
Fast nu är jag nästan frisk men jag fick inte gå på jumpan för mamma och pappa! :( Det var dans idag så det var trist att jag inte kunde gå. :(
Iaf, nu har jag & Deeeea kollat på How I Met Your Mother!!!
Nu ska vi gå och köpa en sak på Fältan och sedan så vet jag inte vad jag ska göra! :)
Minnen asså! <33

Dagens Fråga

Under Earth Hour kl 20.30 - 21.30

Godnatt!

..

Yatzy

Hej!

Vad ska ni göra under Earth Hour ??
Vår familj + Andrea ska spela Yatsy (spel) och mysa mer levande ljus!
Puss!

Earth Hour!

Hallo!

Idag är det Earth Hour!!
SLÄCK ALLA LAMPOR & ELEKTRONISKA GREJOR KL 20.30-21.30!!!


:(

Hejj

jag är ledsen för jag har 38° feber och det är inte kul eftersom att Andrea är här och då ska ju vi göra roliga saker!! :/
SAAAD!!! ;( Menne, vi ska försöka hitta på saker att göra ändå! Kanske gå på stan ett tag och ta det lungt och kolla på nån väska till Dea och sedan typ kolla på bio ?!
ÄLSKAR DIG! ♥
LotsOfLove

Just Nu:


How I Met Your Mother!


Fredagsmys..

Hej!

Nu sitter Andrea,jag och Sigge i soffan och kollar på Project Runway och myser! :)
Ikväll sover hon över hos mig och vi ska gå och lägga oss relativt tidigt så att jag blir frisk!! :P
Ville bara uppdatera lite!
Haha

Andreas Naglar by me!


Tjenare!

Igår var Andrea här ett tag och då målade jag hennes naglar och jag tänkte visa dem här!
Fina vah?? :P


A N D R E A

Heeej!

Ville bara säga att Andrea (min bästis som flyttat till Abu Dhabi, UAE) har kommit till Sverige och är här hemma hos mig just nu!! :)
PUSS PÅ DIG!

Dagens Outfit

Linne: H&M
Kofta: Vero Moda
Jeans: Crocker

LotsOfLove

Jag vill vinna ett porträtt!

Hej!

Jag vill jättegärna vinna ett proträtt av Ellinor för liksom kolla hur grym hon är!! ↓↓

Den här har hon liksom RITAT!


Fortfarande sjuk!! :(

Hej!

Jag är ledsen för att jag är sjuk!!! :( NOOOO!! Fast jag har inte lika ont i halsen längre.. mer förkyld och hostar ibland..
Jag vet inte var jag ska göra idag... Men jag vet vad jag ska göra i eftermiddag och det är hemligt!! :P
Anyway, ska nog gå och äta frukost snart..
LotsOfLove

New

Hej!

har fått/ärvt lite kläder av familjekompisar nyss! Happy!
Iaf, orkar inte visa dem nu så det får bara bli en liten bild.. :)
Massa fina saker vart det! :)

F O T O B L O G G

Gå in på min F O T O B L O G G ! ! !


Doin' Nothin'

Hello!

Just nu sitter jag i sängen med Sigge och gör ingenting.. Samma sak som jag gjort hea dagen.. :/
Mår bättre men kommer att vara hemma i morgon också.. :/
Anyway... Har inget mer att säga...
PÖSS Å KRÖM!

Solsidan introt!

Låten till Solsidan är asbra! :)
I'm So Happy - Salem Al Fakir

Eye

Hiss/Diss?

In My Juicy! ♥

Hejsan!

Just nu sitter jag i soffan och kollar lite på FaceBook och chillaar!
Har på mig min Juicy Couture mjukisdress och har det myys! :P
Hade lite tråkigt så jag redigerade bilderna för mycket hahah!
LotsOfLove

God morgon!

Hej

Hoppas att alla sovit gott!
Jag har sovit okej men jag mår fortfarande skit.. :(
Stannar hemma från skolan idag som ni vet.
Nu ligger jag i sängen och ska kolla på en film! :)
PUSS&KRAM!!!!

H&M Nyheter!

Hej!
Bara älskar H&Ms nyheter!
Jacka, 299 kr
Jumpsuit, 299 kr

Kofta, 199 kr

Blus, 149 kr
OCH MASSA MER!!
Jag äälskar allt!! :)

Stannar hemma imorgon..

Hej

Kommer inte att kunna gå till skolan i morgon för att jag är sjuk! :/
Hoppas att jag blir bättre under natten i alla fall! :P
Har precis duschat och ska gå och lägga mig nu (tidig jag vet men jag gör allt för att bli frisk!!), men jag kommer att vara inne lite på datorn i sängen och så innan jag ska försöka sooova! :)
She pulled of the happy face anyway!


Ont i halsen!

Hej bloggen!

Nu har jag kommit hem från dansen och har jätte ont i halsen! Jag hade lite ont igår men det var inte så farligt och så haej ag lite ont innan dansen så det var ett osmart val att gå dit (eftersom att vi gjorde "mördarfys" bara idag) så nu har jag SUPERONT i min lilla hals!
Jag har 4 läxor tills imorron so I better start workin'!
Jag har tagit en kopp av mitt suuupergoda té så jag kan i alla fall trösta mig med det!
Jummie!


...

OM BLOGGEN ÄR KONSTIG SÅ HÅLLER JAG PÅ ATT FIXA!!

G'Night!

Hello!

Skulle bara säga god natt! Detta blir sista inlägget för dagen för att vi ska få lite gäster som kommer för att gratulera Fabian så jag kan inte blogga mer så...
PUSS&KRAM!

Ingen bloggning idag!

Hej!

Idag kan inte jag blogga så mycket mer för att Fabian fyller år och vi ska fira honom! Ville bara att ni skulle veta !
PS: Klicka HÄR och kommentera!!!


Hemma!

Hej!

Nu har jag kommit hem från skolan! Påväg hem lämnade jag tillbaka ett halsband..
Just nu äter jag Nutella&Go! som är suupergott!! :)
Puss&Kram Skummbanan

Gosar med Sigge!

Hej!

Just nu sitter jag i soffan och kollar på Top Model och goooosar med Sigge! :) <333
Eem, ska försöka piffa upp bloggen lite.. :P
LotsOfLove 

.


KOMMENTERA!!

21 Mars 2011

Hej!!

Idag har jag varit i skolan (som vanligt) och så hade vi simning som sista lektion och det var helt okej.. Eller lektionen sög men efter fick man vara i äventyrsbadet och det var kul! ;)
Idag har jag dans och så ska jag göra läxor + duscha.. Intresseklubben antecknar..

Bildbrist.. Gammal bild!
LotsOfLove

Paus

Just nu är det paus så jag passar på att skriva lite!! Den heter "hair" och inte "hare" som jag trodde! :) Iaf, kan inte skriva mer i hörs sen!! Puss!!

Hejdå!

Nu sticker jag och äter på restaurang samt går på teater med familjen + en annan familj!
Får se om den är bra!
LotsOfLove

FRÅGA!!

KOM IGEN NU!!
FRÅGA MIG FRÅGOR PÅ SIDAN HÄR!!!
Eller klicka här ---> stephanies frågesida

Teater ikväll..

Hej!

Jag kommer inte att kunna uppdatera så mycket ikväll för jag ska på restaurang och sedan på teater...
Vi ska se typ "Hare", har någon av er sätt den? Är den bra??
Puss&Kram

Ansikte

Fin?? ;)

Rise N Shine!

Goood Morning alla söta små läsare!!

Vaknade för typ 2 timmar sen men har inte orkat blogga.. :P
Just nu sitter jag och äter frukost, kollar på TV och ritar (bild kommer sen, är jättenöjd)!!! :D
PUSS&KRAM!!

Ritat!

Blev så inspirerad av denna blogg Kenza skrev om på sin blogg så jag ritade faktiskt lite själv här hemma nyss!
Vad tycks??
Jag är jättenöjd! :P
LotsOfLove

New!

Skaffat en ny header.. vad tycks??

HISS eller DISS???

Hemma!

Hej!

Nu har jag kommit hem efter en dag på stan med Anna! :)
Vi gick runt lite och kollade i några affärer och åt glass! :P
Jag köpte ett halsband som jag tyckte var jääättefint men jag tror inte att jag kommer att
använda det så mycket så jag ska lämna tillbaka det.. :/
Detta halsbandet köpte jag!
Puss&Kram Skummbanan!!

Drar ut på stan!

Nu sticker jag ut på stan och träffar Anna!
Det är så otroligt fint väder idag så vi ska passa på att vara ute!
Bilder kommer senare (om inte kameran laddat ur..)!
Ciaoo!




Dagens Outfit:

Tjocktröja: Abercrombie&Fitch
Jeans: H&M
Tofflor: Shepherd
LotsOfLove

Frukosten:

Idag består min frukost av:

♥ Mild Vanilj Yoghurt
♥ Special K Classic
♥ Ett glas äppeljuice
Jummiiy!!

Så OTROLIGT gullig!!!

Kärlek vid första ögonkastet!! Gris + Steffie =

Svar på kommentar:

Hejj!

Tänkte svara på en fråga jag fått..
Klara om Nutella&Go!:
Hej steffie! Var har ni köpt de där "Nutella & go"? när jag var i japan för att tag sen
fanns det sånna där fast det var typ inte just märket nutella men de var jättegoda
och skulle gärna vilja äta de här i sverige! ;)
Din blogg är jättebra föresten! <3









Svar: Taaack!! <3
Jag har köpt dem i Frankrike så det går tyvärr inte att köpa i Sverige tror jag! :(
Jag skulle också jättegärna vilja ha dem i Sverige för de är verkligen supergoda! :)
Hoppas att du är nöjd med ditt svar, MVH // Steffie

PS: Fråga gärna frågor till mig på sidan här där jag har mitt bloggsvar! :P

Good Night Sleep Tight

Hajhaj!

Nu ska jag stänga av datorn och gå och spela lite IPhone spel.. :P
I morgon ska jag städa mitt rum och kanske vara med nån kompis/kompisar! <33
LOTSOFLOVE

KitKat

HISS TILL KitKat!
Det är sååå gott!!!


A&F

Heej!

Idag kom mamma hem från Köpenhamn!
Och i Köpenhamn finns en Abercrombie&Fitch affär!! :)
Jag tänkte visa vad jag har fått av min snälla mor!
Ett par jättesöta sommar-shorts!
Ett supersött litet linne!
En fin tröja! :) 
En T-Shirt! :P

En mysig/fin tjocktröja! :)

En fin kofta! :P
Ett skärp!! :D
LotsOfLove


Fredag!

Hej!

Idag är det F R E D A G ! !
Det betyder.. GUUUUDIS! :)
Anyway.. Idag har jag varit i skolan som vanligt.. Fast det var kul! Om man tänker bort Engelska-provet.. -.-
Jag har fastnat på denna låten:
Hahaha så jäääkla bra! Den går så i 10 minuter! Hahaha :)
Iaf, sen gick jag hem till Alice en stund och nu är jag hemma.
Kollar på "Hål I Väggen"... :P

Stänger av datorn!

Hej!

Nu stänger jag av datorn för den har blivit jätteseg för att jag har varit inne för mycket  på datorn idag.. Oopsie! :P
I alla fall, detta blir sista inlägget för idag såååe..
Slänger in en bild på Sigge, det var länge sedan ?!
VI HÖRS!!

Header?

Hejhej!

Jag gillar min Header väldigt mycket men jag har nästan börjat tröttna på den lite.. Vill förnya bloggen en aning så att det blir mer intressant..
Tycker ni att jag ska göra en ny header?? :)

Converse

Halloo!


Jag är jättesugen på att skaffa ett par Converse skor!
Jag tycker att det är så J****A snygga men jag tycker att de är lite jobbiga att sätta på.. Men som man säger, "Om
man vill va fin får man lida pin" !!
I alla fall, jag vet inte vilka jag vill ha.. HJÄÄLP MIG!
1. Röda ↓↓

2. Banangula ↓↓

3. Benvita ↓↓

4. Mellanblå ↓↓

5. Jeansblå ↓↓
KOMMENTERA!!!

Hello!

Denna dag har varit ganska skön för det har liksom inte hänt så himla mycket.. Även fast vi slutade kl 3 så gick dagen ganska sanbbt.. Det är bra för då är det snart FREDAG!!
BTW, mittbena på mig, Hot Or Not??

Dagens Outfit Mittbena?


Tjocktröja: Viktoria Beckham
T-shirt: Hollister
Jeans: Cheap Monday

Så Skön asså!!


Bra Dans!

Hejhej!

Nu har jag precis kommit hem från dansen och jag tycker att det är så kul för vi har en jättebra/rolig dans!
Vi dansar till låten Million Pieces med Tove Styrke och den är kul att dansa till tycker jag! :)
Iaf, nu ska jag snart äta middag (fast jag inte är så hungrig) och sedan göra läxor.. -.-
LotsOfLove 

Bilder från dagen:

Hej!

Här kommer lite bilder från dagen med tjejerna (Malin,Anna,Clara & Jag):
Malin & Clara :*
Jag,Clara & Malin :)

ÄLSKA CLARA!! :) <333

The girls!! :) <33

Fina lilla Anna! :P <33

Clara :) <3

Jag idag haha! :)
Clara och jag! Hahahaha XP
Nu vill inte datorn ladda upp mer så vi hörs imorron!!
Puss&Kram
Jag & Clara igen.. :)

Nutella&Go!

Hej!

Idag efter att vi hade varit på stan och ätit lunch + varit i lite affärer (Malin köpte en jacka) så gick vi hem till mig och kollade på olika konstiga klipp på YouTube och åt lite gott!
Vi åt bla en jättegod sak som heter Nutella&Go!
Det var jättegott!!!
R E K O M M E N D E R A R ! ! !

Update:

Malin tappade just hennes IPhone i toaletten!!

tjaaa

TJA TJA steffies läsare! Nu är vi hemma hos bästa steffie efter en liten shopping runda! aja har typ inget att skriva sååå...


formart.blogg.se



Puss/ Anna, Malin, Clara!

Dagen ser ut såhär:

hej!

Okej, såhär blir mig dag idag:
Åker till skolan och hämtar engelska-böcker och möter Anna kl 11.40
Går sedan med Anna till Hötorgets tunnelbana och möter Malin, Clara och förmodligen Celine (om vi får tag på henne, hon sover just nu hahaha) och sedan umgås vi på stan och har det ruuuligt! :)
tar med mig lilla kameran tror jag.. :P
Puss&Kram Skummbanan!

Fråga mig en fråga!

Yeeah!
Kolla vad jag har fixat på sidan!
En bloggsvarsruta!!
Där kan ni fråga mig vad ni vill t ex om ni vill veta något om min design eller bara ställa en fråga!
Förut så har man ju kommenterat om man undrade något men jag tycker att detta är mycket smartare!
Men ni kan fortfarande skriva kommentarer liksom "fin tröja" eller nått och såklart dagensblogg tävlingar!
Puss&Kram! 

stephanies frågesida

S T U D I E D A G ! ! !

Heeeejj!


Jag är så glad för att idag är det S T U D I E D A G ! !
Jag vet inte riktigt vad jag ska göra men det blir förmodligen nått med Tjejorna.. :P
Just nu.... ^_^
LotsOfLove 

Vi hörs imorron!

Hej!

Nu stänger jag av datorn för jag ska gå och ta en dusch så detta blir det sista inlägget för dagen så vi får höras i morgon!


TJA!!

Heej!

Nu har jag kommit hem från dansen och ätit middag..
Jag kom på nu att jag glömt Engelska boken i skolan och vi har prov på fredag och studiedag imorron så... SMART!
Mamma tvingar mig att åka till  skolan imorgon ändå och hämta boken! Aaaaaah! :@
P U S S & K R A M 

Dans Idag!

Hejhej!

Kom hem för typ en och en halv timme sedan och har gjort läxor till på onsdag. Imorgon har vi ju Studiedag! Wihoo!
Idag har jag dans som ni nog vet nu (har dans på måndagar & onsdagar) så jag ska gå om 45 minuter ungefär.. :)
Menne... Ja, det var väll det jag ville säga då..  Vi hörs!!
Har helt fastnat för denna bild! :)
LotsOfLove 

Bilder från dagen:

Finaste Alice..
Mina springbilder asså.. :)
Puss&kram

Dagens Outfit

T-Shirt: H&M
Hängsle-shorts: H&M
Legings: Lindex


Just nu:

Är med bästa Alice!

Morning!

Hej!

jag vaknade för ett tag sedan och kollar nu på "It's Me Or The Dogs" och det är ganska kul.. :)
Bloggar mer senare..
Bild från Abu Dhabi November 2010!
Puss&Kram

-.-

Ååh.. Varför skulle Eric Saade vinna för? Låten är ju inte ens bra! Fast jag antar att det är alla små tjejer som älskar honom..
Vem tyckte ni skulle ha vunnit??

Bilder från fotograferingen!

SPRING!
Klättra...
Haha wannabe Carola! :)
Puss o Kram Skummbanan!

Dagens Köp:

En fin tröja med The Beatles på, 149 kr H&M.
En grå mysig jump-suit, 99 kr H&M.
Inte så mycket men det var det! :)


Dagen:

Hej!

Idag har jag varit med Alice.. Det blev ingen bio för hon ville inte sitta inomhus hela tiden.. Så vi var och shöppade!
Visar upp vad jag köpt snart i ett annat inlägg.. :)
Sedan när vi kom hem till mig så var det meningen att vi skulle fota dagens köp men det blev visst en photo-shoot istället så vi gick ut och fotade (mig bara haha) vi tog 420 bilder! ;)
Bloggar mer snart! <3


Cozy

Kofta: Vet inte?
Jeans: H&M


Good Morgon!

Haj på dajj!

Vaknade för en halvtimme sedan och sitter i soffan och slappar..
Idag är jag sugen på att gå på bio ?!  Haha vi får se om jag får min vilja igenom, får ringa någon då!
Annars, vet jag inte vad som skall göras.. Ska äta frulle om en liten stund och sen hoppar jag in i duschen så vi hööörs senare!
Love Steffie 

Så mätt!

Hej!

Jag är sååå mätt just nu, det känns nästan som jag kommer döö...
Det är inte en mysig känsla att vara så mätt så man inte orkar röra sig!!
Så blir det ju på fredagar/lördagar när man får äta hur mycket man vill...
Well, hoppas att ni har en mysig fredag? :)
Puss&Kram

Paul Frank

Hej!

Här kommer 2 bilder på mitt nya IPhone skal!

TGIF!!

T - Thank
G - God
I - I'ts
F - FRIDAY!!!!

Thats All I Have To Say!


G'Night

Ska man fixa sig för sängen då!
Är fett trött -.-
Säkert efter sprutan..


Hörs i morgon allesammans! :)



Just nu:

Ta det lugnt, jag äter grönsaker också! :)

Idag står jag för middagen!

Hejj!

Idag är det jag som lagar middagen!
Mamma och pappa är på teater och fabian dansar så då får jag laga maten till honom och mig..
Som de flesta vet är att om det är jag som lagar maten så blir det alltid falukorv med makaroner! Hahaha
Gammal bild.. :)

Ajaj

Hej!

Idag tog vi sprutan men jag hade tagit emla-plosster och gissa om det hjälpte? Naej, inte riktigt vah?
Så det gjorde ASONT när de tog sprutan och jag bah:
Jag: Ajajajaj AAAJ!
Han: Ta det lugnt..
Jag: Är du klar snart den har varit inne jättelänge!!
Han: ...
Jag: Aj, är det inte klart snart!!!!!!!
en halvtimme senare (kändes det som)
Han: Nu.
Jag: Aaaj, inte trycka på plåstret så hårt!!!
Han: De gör ju inte ont..
Jag: JOOHO!!!
Hahaha!
I alla fall, jag hade med mig godis som tröst som jag bjöd alla på! :)

Wish Me Luck!

T-Shirt: Zara
Jeans: H&M
Tjocktröja: Hollister
Armand: Thomas Sabo

SPRUTA!

AAAAH!


Jag vill inte ta spruuta!!
Vi ska ta spruta i morgon (vet inte för vad) och jag vill inte det!! Jag tror inte att det är någon (förutom Clara) som är taggad för att ta spruta... :(
Mååååste kolla om vi ha emmla-plåster (sånna som man har för att det inte ska göra ont när de tar sprutan)!!!!!

Hej!

Hej!

Nu har jag kommit hem (eller för typ en timme sedan) från dansen och det gick ganska bra.
Eem, jag vet inte vad jag ska skriva nu.. Snart sak jag äta middag och sedan ska jag fixa lite grejer!
Puss&Kram 

PS: Idag kom min Thomas Sabo berlock som har varit på lagning tillbaks! Haha efter två månader..

She's on her way!

Hajhaj!

Nu har jag kommit hem från att ha varit på Armémuseét med klassen.. Anna följde med en stund på bussen för att sedan byta och ta den hem till sig.
I alla fall, Alice är påväg hem till mig för att vi ska öva på dansen. :)
Puss&Kram


I'm Lying


Thank You Celine

Hajhaj!

Som ni har märkt så är jag på bättre humör och tänkte passa på att tacka Celine för den jättefina presenten!
En THOMAS SABO BERLOCK!
Du får inte ge så fina presenter Celine!! <33
TACK! ♥

.

Idag är det semmeldagen!

Jag är med i dagens blogg!

Hej jag ville bara säga att jag är med i dagens blogg hos http://sislove.webblogg.se!
RÖSTA PÅ MIG!!!!!

Rubrik?

Hej!
Idag är jag inte på så stort "blogg-humör" men det kommer  kanske tillbaka lite senare?
Så om ni undrar om jag inte bloggar så mycket idag så vet ni varför.. :/
Puss 

Dansläraren var sjuk..

Hej!

Nu har jag kommit hem från dansen och idag så var våran danslärare sjuk så vi dansade med en annan grupp och vi dansade typ Hip Hop tror jag. Det var svårt men jag tyckte att jag klarade mig ganska bra! :)
Snart ska jag äta middag så vi får höras senare!

Bra Bloggar

Haj!

Tänkte länka lite bra bloggar (kompisars):
De flesta jag känner har typ slutat blogga så detta är de just nu...

Läxfri vecka!!

Hej!

Jag är såå glad för denna vecka har vi absolut inga läxor! YEEY!
Så skönt att bara kunna slappa varje dag och ha tid med annat som t ex. aktiviteter. Oj,SHIT! Jag har ju dans idag.. :/ Ajdå det hade jag glömt.. fast den börjar om över en timme så det är lugnt.
LotsOfLove 

Man måste ju bara älska honom!


Dagens Outfit

T-Shirt: Monki
Jeans: Cheap Monday

Countdowt för Solsidan!

23 min 14 sec kvar!!!

Muséum Imorron

Hello!

Imorgon börjar vi klockan 9.40 och då ska vi mötas i Gamla stan och så ska vi åka till Livrustkammaren (tror jag att det heter) som är typ ett muséum. Jag ska åka med Martina & Hedda så jag ska möta dem kl 9.20! :)
Just nu kollar jag på One Tree Hill med Sigge bredvid mig! :)
Dålig bild på mig just nu!

Rockin' The Guitar

Blus: Lindex
♥ Byxor: Boomerang
♥ Skor: MarZio

Good Morning Sunshines!

Hej!

Jag vaknade för typ en halvtimme sedan och sitter och kollar på lite TV :)
Ville bara uppdatera lite så det var allt!
LotsOfLove 

Min Souvenir från France!

Bonjour!

Jag har ju ett "måste" att köpa något (souvenir) i alla länder jag åker till så nu när jag var i Frankrike så köpte jag denna:
En linjal med mitt namn på samt lite saker om just "Stéphanie"!
Jag tycker att den är jättefin!
Mitt namn kommer ju från Frankrike så det var också lite kul eftersom att mitt namn aldrig brukar finnas på liknande saker i Sverige! :)

Åh så fint det blev!

Hej igen!

När vi var borta denna vecka har en kille kommit hit och fixat hemma hos oss bla. gjort ett skrivbord till mig!
Han är typ en "konstnär" så han frågade hela tiden om han ville att han skulle måla något på det och till sist gav jag mig och lät honom måla en blomma som jag valt ut på internet och han gjorde den jättebra!!
Kolla bara här:
Fint vah!?!?!? Jag är jäääättenöjd!

Saknat dig!! <3

Hej!

Jag har verkligen saknat Sigge sååå mycket denna vecka!
När vi kom och hämtade honom (han har varit hos våra grannar denna vecka) så var har nästan mjukare,gulligare och allmänt sötast i världen kändes det nästan som eftersom att jag varit borta från honom så länge!
Puss på dig Sigge! ♥

Sverige!

Ååh vad skönt att vara i Sverige igen! vi vaknade kl 7 och sitter i bilen påväg hem nu! Vi mellan landade i köpenhamn och såklart så har de slarvat bort 2 av våra väskor! Smiiiidigt! Jag är super hungrig för jag har inte ätit sedan klockan halv åtta i morse!! Får äta mig tjock sen när jag kommer hem! Puss&Kram <3

Ingen bloggning imorron!

Hallo!

Jag har kommit hem från restaurangen nu och ville bara säga att jag inte kommer kunna blogga imorgon förmiddag för att jag ska åka hem till kalla Sverige! :(
Men jag kommer förmodligen kunna blogga på eftermiddagen tror jag! :P
Puss&Kram

Lite bilder jag tog i morse!

Hej!

Tänkte visa lite bilder som jag tog i morse efter frukosten (innan vi åkte skidor) eftersom att det hade blivit frost på gräset!
Måste gå nu, ska äta på restaurang!

Sista dagen :(

Hej!

Detta är sista skiddagen för oss, för imorgon åker vi hem! :(
Fast lite har man ju saknat alla kompisarna!
Ikväll ska vi på restaurang så det blir inte så mycket mer bloggning så..
LotsOfLove 

.



Hej!

Idag var också en väldigt fin skiddag och vi hade det jättemysigt!
Till er som undrar (Malin) vart någon stans jag åker skidor så är det i Frankrike (som ni redan vet) nära Genéve (som ligger i Schweiz) och vi åker skidor i Flaine!
Ikväll ska vi äta Tackos till middag! YEY!
Min låtsas-moster (som vi bor hos) har aldrig ätit det och hon är ändå vuxen! Så det ska hon få äta idag!
Här kommer lite bilder!
Haha det är svårt att se glad ut när man får solen i ögonen! :)
I Fun-parken (suddig bild men jag var tvungen att zooma in för annars så var jag super liten) jag skulle "ralea" (stavning???) men det jick ju sådär...
Ojojoj vad händer nu!!! Kommer hon klara det??..
..Naej, inte riktigt vah?? Haha tappade ena skidan och landade rakt på mage *lyckat*
Lite fina utsikter.. :)
Som jag sa tidigare, det är svårt att se glad ut med solen i ögonen!!
LotsOfLove

Vi hörs imorgon då!

Hej!

Nu ska jag börja göra mig i ordning för sängen eftersom att man måste upp tidigt imorgon..
Puss&Kram 

Tröttsamt

Hej!
Idag var det också fint väder men vi var lite sena ut i backarna så vi köpte bara liftkort för en halv-dag.
Eem, vi kom ganska sent hem och sista backen var helt dimmig så att man inte kunde se något alls!
Nu ska vi äta lite sen middag så vi hörs sen!!

God Morgon!

Hejsan!

Har ert lov varit lika mysigt som mitt hittills?
Jag har just vaknat och ligger fortfarande i sängen!
Ville bara säga god morgon och önska er en bra dag!
Föresten, hur många av er som läser har inte fått lov än??
Gammal bild, har nog laddat upp den förut.. :)

Världens Bästa Dag!

Hej!
Idag har vi haft världens bästa skiddag! Det var superfint väder och backarna var helt otroliga!!!
tyvärr fick jag inte ha med mig kameran idag eftersom att resten av familjen tyckte att det var jobbigt att jag skulle stanna och ta bild på allting hela tiden hehe.. Så den fick vara kvar i bilen.
Vi var i alla fall på en marknad innan vi började åka idag (vi var på den förra gången vi var i alperna också) men jag köpte ingenting.. Jag tog i alla fall några bilder som jag kan visa om ni vill?? :)
Gooodis!!
:)
De hade katter, mini-grisar och en get unge!! <3
<333 Gullig!
NUTTE!!! Åååh, jag dööör så söööt!!! <3 <3 <3
Guuuulllleeeetttt!!!! <3333
Meaw!
Trött liten kisse-misse!! :) <3
Såå söt!! <333
<33 Gullig!!
Puss på dig!! <33
Hehe som ni ser så är de mesta bilderna på djuren men de var ju så söööta!!

RSS 2.0