Bloggpaus

Nu har jag varit hemma i Sverige i ca 2 veckor och som ni kanske märkt, inte varit så bloggsugen. Ena andledningen är att jag inte har kunnat lägga upp några nya bilder och sen har Malin varit här en vecka vilket var jättekuul! Men jag kommer inte att blogga nu heller för jag orkar inte helt enkelt, det är ju sommarlov liksom! Men håll utkik här ändå för jag kanske uppdaterar lite.. :) 

Last day of the trip

Nu sitter jag på mitt hotellrum och packar in i det sista! Imorgon förmiddag checkar vi ut från hotellet och åker till flygplatsen för att hoppa på kl 5 planet hem till Svea Rike. ;( Sad but true.. Så jag kommer hem tidigt torsdag morgon! Kommer vara totalt jetlaggad men måste hålla mig vaken så jag kommer in i svensk tid igen! Men det blir förmodligen ingen uppdatering då.. Här får ni en bild från när vi åkte en helikoptertur över New York!


Closet

------------------------------ Före: ------------------------------------------------------ Efter: ------------------------

Ser ni nån skillnad hahah?! Det var ganska länge sedan jag fixade min garderob men har glömt att visa.. Visst blev det myyycket bättre?! Innan kunde man knabbt hitta kläderna och det trillade hela tiden ut och såg allmänt ut som skit. Vi anställde någon som "fixade" den efter en ritning jag hade gjort höhö.. ;) Nu hittar jag iaf mycket lättare och håller ordning på mina kläder mer. PUSS

Just so you know

Live från Portlands flygplats! Nästa stopp blir New York! ;D Jag fick en kommentar om att jag skulle visa bilder på allt jag köpte i USA, det kan jag absolut göra men får jag komma hem först haha? Nej men jag tror att den som kommenterade trodde att hag hade kommit hem eftersom att det var ett inlägg, men kom ihåg att jag kommer hem den 12e och att jag har gjort några tidsinställa! 
Puss!

Victoria's Secret

Någonting jag ser framemot när vi är i USA är de stora VS butikerna som finns där! Kommer verkligen vilja köpa allt känner jag.. De har så sjukt fina saker! 
-bild från google

RSS 2.0