Gott nytt ååår

Mår fortfarande sjukt dåligt, ska inte vara med under själva middagen (som hålls hos oss) men så får det bli.
Nu måste jag gå och vara hundvakt till 2 vovvar så vi hörs!
KRAM

Sjuk på nyårsafton

Asså nej jag vill inte. Jag tänker inte. JAG ÄR INTE SJUK. ÅÅÅÅÅH. Nu har det fan gått en vecka och jag mår fortfarande lika dåligt. vaknade imorse av 38° igen -.- Därför ska jag åka till doktorn och kolla om jag har nåt annat än förskylning.. Håll tummarna för att jag blir bättre tills ikväll så är ni bäst!

PUSS

NEAAAW baby monkey (going backwards on a pig)

Sååå söööt! Fast jag tycker synd om båda på sina sätt.. När grisen springer iväg för han inte vill att apan ska rida på hans rygg tycker jag är synd om bådaaa haha men de var såå gulliga så det spelar ingen roll!
TAKE A LOOK!

Sigge på julafton

Såhär såg min älskade vovve ut på julafton (eller i alla fall i en halvtimme sen tröttnade han). Han fick måånga komplimanger om sin vackra tröja som jag köpte i London förra året. :)
Söt?
Skriv JA eller NEJ om du gillade den (säg inte att det är synd om honom för han fick godis och han gillade den hahah)

Världens bästa uppfinning

Ligger och kollar på Sex And The City med en värmefilt över mig, heelt klart den bästa uppfinningen någonsin om man är sjuk! För er som inte fattar är det en filt som går på ström som man kan koppla in så blir den varm! Sååå mysig!
Nu ska jag fortsätta vara sjuk och så ska jag gå och hämta nåt att dricka! PUSS

 


Taack mammsen och pappseen

Vaknade idag av en feber på fortfarande 38C och mådde skit! AAAH!
Men mina älskade föräldrar var så snälla och gav mig en tidig födelsedagspresent (fyller år nästa vecka). Fick season 2 DHW haha eftersom jag sett klart 1an hahah så jag inte dör av tråkighet. ;) så nu ska jag se på det!
Puss

 


Helvete

Jahap, förut sa jag ju till er att jag mådde bättre och snart var frisk, jag ljög. Jag mår sämre än någonsin och har fått 38,6 C feber samt hostar som en gaalning.. Jag som trodde jag blivit bättreeeeee ;( Aja, nu ska jag iaf gå och lägga mig (jag vet, klockan är inte enns 9) så får vi hoppas att jag är frisk som en fisk imorgon! Pussisar och kramisar från sjuka lilla jag. Krya på miiig! Hah


Snygga skal

Ville bara tipsa om en jättebra hemsida med över tjugotusen skal och alla är skitcoola/snygga/roliga!
Funderar på att köpa ett själv.. :) 
Här är några av mina favoriter:

Q/A Iphone 4s

SVAR: Jag tänker inte ta bilder på den i och med att man bara kan söka på "IPhone 4s" på Google bilder och få fram hur dem ser ut men jag kan visa en bild från google om ni vill.. Aa, såhär ser den ut:
Varsågod! :)

Awkward

Good morning!
Idag mår jag bättre men har väldigt ont i halsen.. Just nu kollar jag på Awkward och dricker té! Idag vet jag inte vad jag ska göra, chilla och kanske läsa en bok, har ju sett klart alla DHW (1an) så jag har inget att göra.. Hittar på nåt! Puss


Feeling better

Efter dag två i ta det lugnt stadiet så har jag börjat må lite bättre! Om nån timme åker vi på middag men jag tar med mig min dator så jag kan blogga.. ;) Kollar på det sista avsnittet av min DHW box (1an för dig du som undrade) men jag vill inte att det ska t sluuuut! ;(
Måste gååå






Fortfarande sjuk

Är inte lika sjuk som igår (gick runt i pjamas hela dagen) men mår fortfarande skit. Vaknade inatt av att jag var jättevarm men samtidigt jättekall, skitjobbigt! Kollar på Desperate Housewives och är redan på avsnitt 20 höhö.. Kommer inte blogga så mycket idag heller, försöker hellre bli frisk!
Kram


Sick like a ****

God morgon, eller för mig är det motsatsen. Jag mår jättedåligt och har ont i både huvudet och halen. Just my luck.. Nu ligger jag iaf i mammas och pappas säng och kollar på Desperate Housewives och dricker oboy.. Lite positivt är det i alla fall. Behöver inte göra nånting alls!
Bloggar senare då vi hoppas att jag mår bättre!
Puss


Julaftonsbilder

Såhär ungefär såg min julafton ut, ni får lite blandade bilder.. Vi firar jul med ganska många släktingar så det är därför det kanske kommer lite bilder på några random människor (inte för mig dårå) hahaha :)
Bild 1: En godiskrans som min sysling gjort för hand Bild 2: Alla julklappar under granen!

Bild 3: Ett skitsnyggt armband och en jättecool väska som Alexandra (sysling) fick i julklapp! VILL OCKSÅ HA! (väskans "handtag" är ringarna) Bild 4: Hallon :)

Bild 5: Bror och sysling försöker få en asiatisk "rislykta" att lyfta! Bild 6: Of it goes!
Orkar faktiskt inte lägga upp fler bilder så det här får räcka!

Väskan

Fick en fråga om jag kunde visa bilder på MBMJ väskan jag fick i julklapp (delar med sysling) och det är klart jag kan! Här kommer några bilder:
Snygg? Man kanske inte ser färgen så tydligt men den är typ lila/brun. :)
KRAM

Våfflor

Just nu:

 


Svar på kommentar(er)!

Tänkte börja dagen med att svara på några kommentarer som jag fick angående julklappsinlägget igår..
Svar 1: Man kanske inte kunde läsa det i inlägget men jag är otroligt tacksam!  Trots att det verkar som om jag är bortskämd så var London var faktiskt den första utomlandsresan på över ett år! Snälla var inte anonym nästa gång, det är bara onödigt att jag ska kolla vad du faktiskt heter, jag är inte farlig! Gott nytt år!
Svar 2: Kul att du fått så fina presenter! Plånboken kostade 1910 kr! Det är ganska dyrt för en plånbok men jag köper nästan aldrig något dyrt för egna pengar så jag kände att det var värt det! Den är ju grymt snygg! Om du länge funderat på att köpa den tycker jag att du ska det, den är ju bra kvalitet och i och med att den är så enkel men snygg, så trötnar man inte på den tror jag.
KRAM PÅ ER!

Julklapparna!

Hej däär! Tänkte visa mina julklappar eftersom en gullig tjej frågade om det! Heere they are:
.....................
(de små bilderna går att förstora genom att klicka på dem)
1. Marc By Marc Jacobs Plånbok (köpte till mig själv men fick den inpackad så tänkte liksom "why not ge den till mig själv i julklapp" haha)
2. Desperate Housewives Complete first season
3. Sigma zoom-objektiv 70-300mm F4-5.6!
4. Iphone 4S!
5. How I Met Your Mother season 6
6. Elsas Mode (jag vet, jag vet jag är efterbliven men jag har inte läst den än!)
7. Halsduk från Sonia Rykiel
8. FACE Sthlm eyliner, eyliner pensel, mascara



Förutom allt detta fick jag 500 kr, Lexington handuk (ljusrosa/vit randig), Kinect Joy Ride (tv-spel), Marc By Marc Jacobs väska (som jag delar med min sysling haha), En tröja och Spotify Premium i ett år!
Är sjukt glad över alla presenter och jag blev jätte förvånad att jag fick en IPhone 4s för jag hade inte önskat mig en (antog att jag inte skulle få en,  men jag ville ju egentligen ha en)så jag blev jätteglad (min bror fick också en och mamma o pappa hade redan var sin så det var nog därför jag fick min)!
Vad fick ni i julklapp (kommentera tack!)? PUSS
OBS: Samma gäller här, vill ni se bättre bilder är
det bara att kommentera!

Julbilder

Här kommer lite random julbilder från veckan, hoppas ni gillar dem!

Dagen efter julafton

Idag vaknade jag vid halv 12 så det var jätteskönt! Hade ni en bra julafton då? Det hade iaf jag! Eller jag gillar nästan dagen efter julafton mer, då får man "leka" med alla sina julklappar haha! Fick en fråga om jag kunde visa mina julklappar och det är klart jag kan göra det! Idag eller imorgon, beror på vad jag hinner/orkar!
Nu ska jag gå och göra frukost PUSS
image descriptionimage description

Totally forgot

Heeej glömde visa mina snygga örhängen som jag har på mig idag! Coola vaah? :) (ursäkta sämsta bilderna)!


Julaftons outfit

Såhär ser jag ut ikväll! Fick ett jättefint armband av mamma i strumpan från när hon var i Paris! Supersnyggt! :)
Odd Molly blus
Topshop jeans
London Rebel ballerinor
Bolo Boosté armband
God jul allihop!

Kalle Ankas Jul

ALLA SÄTT PÅ 1an NUUU! Kalle Ankas Jul är ett MÅSTE

24 December!


M&M WORLD

Det absolut konstigaste som vi såg i London var att det öppnat ett M&M WORLD vid Picadilly circus! Helt sjukt var det! 5 våningar med.. ja vad fan var det, ALLT! De hade tröjor, serviser, figurer, kuddar och såklart massor av M&M's.
HELT SJUKT
Kolla här:
Det sjukaste måste nog ha varit deras "samlarobjekt":
Vem fan spenderar 10 lax på en "staty" på M&M gubbarna? Det fanns lite flera andra fast de kostade bara ca 2000kr..
SICK SICK SICK

Dan före Dopparedan

Imorgon är det julafton! TAGGAAAA
Dagen kommer mäst gå ut på att packa in paket och pynta färdigt huset, men såklart även att bara chilla runt i huset och äta pepparkakor! Nu ska jag och mami o papi kolla på julkalendern, har missat alla sen den 17e sååå det är ju inte bra!
Aja, ha en fortsatt gryyym dag!
PUUUUUUSS

Myyys på hög nivå

Har just kommit ur ett långt och skönt bad samt smörjt in mig med några nya krämer (som lukatar gudomligt)! Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik och dricker varm choklad! Kan det bli bättre? Nu märker man verkligen att det är jul... ;)

Blir inge mer inlägg ikväll men ska försöka blogga så mycket jag kan imorrn, fast jag har ganska mycket att göra.. 1 dag kvar till julafton juuuh!

PUSS

 


Dagens Outfit

Dagens outfit består idag av:

Tjocktröja från Primark
Jeans från BikBok

Nytt från London

Om ni vill att jag ska visa bättre bilder på någon av dessa saker nedan är det bara att slänga in en kommentar! Annars kommer (kläderna iaf) komma upp lite då och då i dagens outfit.. ;)
1. Victoria's Secret Body Wash
2. Gilly Hicks Body Mist & Hand and Body Lotion
3. Marc By Marc Jacobs bläckpenna (form av läppstift)
4. Marc Jacobs parfym Daisy
5. Söta ballerinor från London Rebel
6. Jack Wills hörlurar + busskortshållare
7. Té från Fortnum & Mason
8. Födelsedagspresenter till 2 små flickor som fyller år nu i januari, nyfikna??? :)
9. Skjorta från River Island
10. Hollister pjamasbyxor
11. Transparent blus från Primark
12. Mysig tjocktröja med armbågslappar från Primark
13. Accessorize trosor 3 pack
14. Svarta jeans från Topshop
15. Pjamas från Primark
16. BH från Gilly Hicks + Primark
17. 6 par söta Gilly Hicks trosor
Snygga stövlar från Baratts

LONDON I BILDER

OBS: Dessa bilder är oredigerade och inte alltid bra kvalitet, andledningen är att det var inte en foto-resa utan mest en glida-runt-och-shoppa-resa... !
.
En bild ger mer än tusen ord, därför ger jag er tusen bilder!

22 December

Hej alla barn nu blir det barnprogram!
Vaknade för 10 min sen, har sovit jättelänge, sköööönt!
Idag ska jag och los familjos gå och hugga en gran (pappa är biiiff hahah) och så ska vi såklart pynta den, sen tänkte jag baka pepparkakor och packa in packet! Måste dock kläma in lite tid till att göra ett inlägg om London (bilder m.m) + ta bilder på allt jag köpt. Orkar nog bara göra ett av dem idag så ni får vänta lite med den andra..
PUSS
BTW: 2 FUCKIN DAGAR KVAR TILL JULAFTON! WÄÄÄÄHÅÅÅÅ! :)

arkivbild.

Skååne

Nu har jag kommit hem, packat upp och suttit och druckit varm oboy framför en brasa, London var helt fantastiskt!
Har iaf kommit fram till att jag inte behöver köpa något på ett tag, bildbevis nedan.. (jag visar bättre bilder imorrn eller på fredag, beror på när jag orkar)..


På tåget

Tjooo nu sitter jag här på tåget och väntar på att det ska åka.. Jag typ domnar hela tiden för att jag vaknade vid kl 6 i morse... Förra inlägget dampade som vanligt (tack för den blogg.se appen) så all text försvann, skulle stå att jag bakat knäck m.m.. Aja Puss på er vet inte om jag kommer kunna blogga mer vi får se om det finns WiFi på hotellet!


Knäck är gott

 

 


Julhandel + pyntning

Heej!
Idag har jag varit för upptagen för att uppdatera, har nämligen pyntat huset och så har jag och mamma och storhandlat mat inför julen. Om en stund ska jag göra knäck! Stay tuned för resultatet!
Pussar och kramar från miiig!

JULLOV

FYFAN VILKEN KÄNSLA! JAG HAR JULLOV NUUUUUU! WEEEEI
Slutar igentligen den 21a men jag åker idag iställeeet! YEYEYEY Och så hade vi kemiprov idag också och vi fick veta vad vi fick på plats, 24/25! Fett nöjd :) En jätteskön start på lovet!
Aja, om ca 30 min så ska vi sticka iväg. Otaggad för 6 h biltur -.- Men jag har bok och musik så jag klarar mig ett tag iaf. :) Packar ned datorn nu så det blir nog ingen bloggning.. Kanske nån mobilblogg om appen funkar -.-
den bilden får duga för tillfället haha
PUSS

God natt ♥

Ville bara hälsa alla god natt för jag ska gå och packa nu.. -.- Som ni nu vet hatar jag att packa. Får seriöst damp för jag tror att jag ska glömma allt viktigt haha :)
Aja Puss på eer hörs i morgon innan jag åker (+ kanske mobilbloggar)!
typ 1 år gammal bild hahah skitful jag veeet

I'M GOING TO LONDON

YES SÅ ÄR DET!
Fick veta för ca 3 vecor sedan att jag ska åka till London med mamma men jag har inte orkat skriva det här, ville göra ett eget inlägg för det hela haha.
Såhär ligger det till:
I morgon åker mamma, pappa och jag till landet (bror stannar i stan) och sen på söndag åker jag och mamma vidare till L O N D O N ! :) Vi är där från söndag (anländer till hotellet) ca 14 till onsdag (lämnar hotellet) kl 12. Shopping weekend typ.. Och vet ni vad? Jag har sparat mina pengar ett tag och idag räknade jag dem. 4777 svenska riksdaler! Lutar starkt mot att köpa en Marc Jacobs plånbok när jag är där! :)
Var ska vara ni i jul?
Stan, landställe, utomlans (isf var)?
Tumblr_lw65ftasza1qcrwv2o1_500_large

Tumblr_lw5gu79vl51qf3gy5o2_500_large

KRAM

Lill-jul

Tjeeenaa
Har just fått lite julklappar av mina kusiner + mormor eftersom att vi inte ska fira jul med dem. Så jag fick detta:

Fyra stycken shower gel med ljuuvliga dofter! LOVE LOVE LOVE Fick av kusiner

 

mooneeeyyyy! Behövs verkligen nuuuu! Säger i ett annat inlägg varfööör! Fick det av min älskade mormooor :)

10 nr CHIC! skoooj! En tidning som jag verkligen gillar :) Prenumererar faktiskt inte på någon tidning för tillfället (eller nu gör jag det haha) så det var jättebra present! :)

KRAM


MANGE BJUDER

SÅ JÄVLA RÄTT. Punkt slut.

Jag är den mest korkade människan på jorden.

Hur kan man glömma historiaboken i skolan om man har prov imorgon? Det gjorde jag. Det värsta är att jag gjorde samma sak i måndags! MED SAMMA BOK! Den har en förbannelse, den vill inte att jag ska göra provet. Fast i måndags kunde jag be min kära bror att ta med den hem men idag slutade han före mig så han var också hemma. Så jävla typiskt mig.. Aja, jag ska tydligen göra provet efter (?) dubbellektionen historia så jag kan lyssna då (+ att jag kan det gaanska bra nu ändå).. Men så smidig är jag!
fråga inte vad jag gör på bilden.. försökte visa att jag skjöt mig själv i huvudet men det gick ju sådäär.. hah
Bloggar mer sen!
PUSS

Busy busy

Heeej
Ledsen för att jag inte bloggade idag men jag har pluggat och pluggat och blivit förhörd. Sen har vi haft gäster (eller de är fortfarande kvar)! SRY
Aja, imrg ska vi åka skridskor med skolan i kungsan och sen så ska vi antagligen gå på julmarknaden.. :)
Puss bloggar imorgon iställeet
BTW: Idag är det lucia, hur många gick/såg på lucia tåg? Det gjorde iaf vår skola (kollade alltså), ganska segt... :P


Dagen

Tjooo
Idag var jag hemma hos Andrea Sl med Matti och pluggade och åt mackor och drack varm choklad. Sen åkte jag hem och nu har jag pluggat söönder historia eftersom att jag har prov på torsdag! :O :O
Aja, nu ska jag fortsätta plugga historia, detta var bara en liten paus för att ni ska ha nått att läsa..
gaaammalt självporträtttttt
PUSS

OMG GLAAD CHEY

Jag är sååååååååå lycklig just nuuu! Mami & papi har just beställt biljetter för hela familjen till 3 veckor USA! OOOOH MYY GOOOOD Glaaad cheeyy häär! Sitter och hoppar i soffan typ hahah :)
Först blire LA och sen Las Vegas, sen tillbaka till LA och sen bilar vi till San Fransisco. Efter det åker vi till Portland (Oregon) där min kusin bor och sen blir det några dagar NY!!! AAAAAAAAAAAH SÅÅÅ JÄVLA GLAD! Har aldrig varit däär :D :D :D :D
Pusssss från världens lyckligaste tjeej!

pluggdag -.-

Tjooo
Kom hem från Malin för en timme sen och ska plugga nu typ hela dan.. Kul vvvaaaaaahh Ska försöka göra Historian (prov), Kemin (prov) och Engelskan (läxa)! Sen får det räcka!
lite egobilder från igår (oosmiinkaad)

waaah dållig statistik :O

hade 34 läsare igår.. Fy skäms! Bara för att jag inte uppdaterar min blogg sååå ofta kan ni väll ändå gå in och kolla liiite.. Jag försöker blogga så mycket jag kan men på nåt sätt så har jag inte hunnit fast ajg ändå inte har så mycket att göra..! Aja, på lovet så kommer det att bli lite bättre uppdatering, det kan jag garantera er!
Är som sagt hos Malin just nu (därav den vackra bilden från novemberlovet) så uppdateringen blir ju inte så bra.
Puss

Lördag

God morgon!
Sov inte särskillt bra inatt så vaknade hela tiden och det slutade med att jag gick upp kl 8 typ.. -.-
Idag ska jag iaf plugga (har prov både torsdag och fredag) och sen ska jag slagga hos Malin!!
Just nu kollar jag på "Allt en tjej vill ha" som jag spelade in i förrgår men ska snart gå å ta frukost..
Puss på er
men gud vad snygg man är, sådär lagom morgontrött?!

T E N N I S

Heej
Nu är jag hemma och väntar på att Charlotte ska komma hit så att vi gan tagga till tennisen! När jag kommer hem igen så måste jag göra kemin.. jaaa vad kul.. -.-
Kraaaam

7 December 2011

Chaa
Sitter och kollar på Chuck och dricker lite juice. Har gjort alla läxor tills imrg men har kemin till fredag hemma och funderar på att göra den nu.. Frågan är om jag orkar? hahah lat jävel

TÄVLAR

Tjaa! Jag är med och tävlar om 2 Juicy parfymer och 2 skimrande bodylotions
hos den här grymma bloggen: http://justsohot.blogg.se
Jag vill sjuukt gärna vinna!  Som en fet extra julklapp haha! Hoppas iaf att jag vinner för jag vinner aldrig sånna här tävlingar! PUSS


Sista avsnittet för sässongen!

Nu kollar jag på sista Desperate
Housewives avsnittet för sässongen!! Noo vill ha meer! Aja alla som inte kollar just nu sätt isf på femman! Puss


Tjaaaa dålig uppdatering!

Hur mår ni idag då? Jag mår bra men jag har inte riktigt blogglust? Det kanske märks haha..
Idag var jag iaf med Andrea Sl och vi skulle plugga men mean girls var på tv så det blev inte så mycket pluggande! Fast nu har jag pluggat klart och ska chilla lite, skönt! Dock kan jag ingenting till drama-redovisningen imrg, fattar NADA! Aja, det löser sig..
Kram

Tomteverkstad

heej
Just nu sitter jag och målar tomtegubbar haha (nolifer) men ska snart göra läxan. Vi har nån cp-grej på draman som ingen fattar tills på onsdag som jag måste ta itu med innan jag får helt panik. Aja, Puss <33
här kommer en vacker photobooth bild på mina fiiina tomtar jag gjort hittills! Snygga vaaah?! *stolt*

Amazing Race

Just nu kollar jag på deet och målar tomtar hahah :) Har precis ätit middag och såå.. Snart ska jag be mamma förhöra mig på engelskan men ska först se klart på programet!
Gammalt självporträtt!
PUSS

Tips på jultypsnitt


4e December 2011

God morgon alla :)
Vaknade och gick ut med Sigge och nu kollar jag på Degrassi. Idag ska jag plugga, fixa naglarna och julpyssla (hahah)! chilla runt lite helt enkelt. Nu är det bara 20 dagar kvar till julafton! yeey
Vad ska ni göra i dag då?
Hittade denna bild från 6an! Fan vad jag saknar oss <3
PUSS

Just nu:

print screen bilder :)
Tidsfördrivet for the moment är Victoria's Secret Fashion Show 2011 som jag kollar på via datorn. LOVE IT!
Har längtat hela året, jag ääälskar dom! Har faktiskt ingenting därifrån än, men det ska jag köpa på flygplatsen när jag åker till ***** i slutet av denna månad, kan ni gissa vart jag ska??! ;P

Varit på dop idag

Kom hem från Matti vid 12.20 i förmiddags och tog en dusch och sen behövde jag gå på dop. Det var "trevligt" haha ni förstår vad jag menar, kanske inte kul men sammtidigt var det roligt att se sitt kusinbarn bli döpt och massa släcktingar. Så kom jag hem vid halv 6 och nu tar jag det chill.. Ska nog göra det resten av kvällen, sooft.

PUSS

@ Matti's house

Tjooo breee
Är hemma hos Martina med Andrea Sl och spelar spel (lolifers) men snart ska vi kolla på film. Vi har hyrt Mean Girls och Bring It On så vi kommer ha värsta "tjej-kvällen) eller snarare tjejfilmskvällen haha! Iaf, ledsen för dålig update men har som sagt annat att göra, har kanske tappat blogglusten lite (= inte bra!)..  Aja nu ska jag gå och vara social för det är min tur i spelet hahah :)
Fin bild från tidigare hahah :)
PUSS

Förstadecembertvåtusenelva

Idag är det den första december! OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG happyfacee! Fast det känns inte som "jul" än, ingen snö ju :( Kolla på dessa bilder liksom, faan vad jag vill ha snö!
Aja, DET ÄR DECEMBEEEEEEEEER! Wihoooooo
Ååååh

ATTITUDE - Nordens största modemässa

I söndags var ju jag och Andrea på Attitude mässan i kista och såå.. Har inte orkat lägga upp bilder innan men gör det nu istället!
OBS: Alla bilder är tagna från Andrea's blogg!
Träffade Foki och hennes syster Fay (+ såg Ricky haha) och tog bilder och fick autografer! Kollade lite på hennes kläder också och det var 3 jättesöta grejer men jag köpte ju inte något. Kul att träffa henne! :)
Sen var det modevisning! Detta var Ida Sjöstedt.
Sen var det Pour
Efter det Diana Orving
Sen hade Beyond Retro en cool visning.


Fokis egen kollektion Fokiwa, vissa av klänningarna var riktigt söta (vissa inte dock)

Sist men inte minst, Lars Wallin!
Vi fick även goodiebags men de var så sjukt ovärda att komma tidigt för! Jag fick bara rabatter till olika montrar som var typ tandblekning.. -.-
Aja PUSS

Polismuseet

Nu är jag med klassen och väntar på bussen, vi ska nämligen till polismuseet.. Här får ni lite fula "outfit" bilder


Adventskalender

Idag är det ju den 1/12 och många öppnar första luckan i adventskalendern, inklusive jag! Vissa har chokladkalender, vissa godis, vissa bara bilder och vissa har presentkalender. Jag och min brorsa har kommit på att man kan köpa 5 kronors trisslotter som kalender! Jättekul tycker jag.. ;)
(det saknas några men jag hade inte satt upp alla när jag tog bilden) 


Då återstår den stora frågan:



RSS 2.0