Hurtigt värre..

Imorse vaknade jag 20 i 7, satte på mig träningskläderna och drog till gymmet med Malin och Andrea! Vi gymmade i ca en timme och så duschade och fixade vi oss där.. Sen gick vi till skolan och gick till halv tre som vanligt. Efter skolan så gick vi + johanna till gymmet igen för att johanna inte hade sovmorgon som vi andra.. Så då gymmade jag en gång till hahaha kanske inte var så smart för jag kommer säkert ha fet träningsverk när vi åker till Romme imorgon! Oh well haha
Pussss


Onsdag: Check ✅

Holaaaa!
Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit och handlat mat med mammi. Älskar att göra det för man lyckas alltid övertala henne att köpa massa extra mat haha! Nu ska jag plugga lite fysik och sen ska jag chillaa.. Här är några outfitbilder från imorse:
Linne från A&F
Kofta från Massimo Dutti
Dr. Denim jeggings
Pussss


Skridskodag

Idag har vi åkt skridskor med klassen på idrotten.. Nu så är Nathalie hemma hos miiiig, vi har gjort lite mellis och sitter och kollar på tv.. Vid halv 5 ska jag gå till tennisen så då ska natti gå hem :(
Idag hade vi svenska prov och det gick väll sådäär.. Aja jag ska inte tänka på det nu för det är över!!
Pusssss här får ni några bilder från idag:


Rubrikrubrikrubrik

Tjeeenare mannar!
Idag efter skolan gick jag (som ni kanske har fattat om ni inte är helt efterblivna) till Friskis&Svettis och skaffade mig ett gymkort! Ska bli så kul att ta tag i träningen och allt och det blir ännu bättre eftersom att Malin, Johanna och Andrea också har skaffat kort där! Vi ska bli fitness-teamet hahah!
Sen när jag kom hem så har jag pluggat svenska för vi har prov imorgon, samt kollat på Top Model Sverige.. Älskar det!
Pusssss


Beach 2013 PÅ RIKTIGT


Söndagen 27e Januari

Dagen började med att pappa väckte mig kl 10 för att tvinga iväg mig till Engelbrektskyrkan för att gå på en högmässa (inför konfan), där mötte jag Andrea så gick vi tillsammans. Sen gick jag hem och började plugga svenska till provet på tisdag. Måste säga att jag inte har koll riktigt haha.. 
Nu har jag surfat runt lite på olika hemsidor och hittat ett par Isabel Marant liknande sneakers (jag vet, de var inne i höstas blahblahblah men jag gillar dem!) som jag tror jag ska klicka hem.. Älskar att de lurar en lite så att man ser längre ut om man inte vet att det är inbyggd klack! 
Såhär ser de ut ↓↓↓
Hiss/diss? 
 

Thumbs up 👍

Idag har jag varit med Malin och Andrea på stadaa. Först gick vi till Friskis&Svettis för att kolla om det gick att gymma där och så och jag tror att det gick bra! Hoppas bara att mamma och pappa låter mig börja hahha.. Sen gick vi och käka kebaboz och efter det gick vi till gallerian och åt glass på Yoghurt shopen och jag måste säga att den var sjukt god! Hade faktiskt aldrig ätit där innan och undrar egentligen varför..
Nu ska jag läsa lite bloggar innan jag går och lägger mig för det går inget bra på tv!


Lite färg i mörkret

Fyndade denna snygga tröja igår på BikBok på rean för 199kr! Kap! Tänkte att den skulle kunna pigga upp lite nu i mörkret! Dessutom fungerar den ju på sommaren också som en lite varmare tröja på en sommarkväll.. I liiike it alot!


100års jubileum

Idag firade vi 100års jubileum med skolan och det var så jäääävla b alltså haha! Först höll rektorn tal och sen så skulle alla sjunga "EGs nationalsång" som ingen kunde så alla var helt tysta/nynnade nåt random haha!
Sen så var det nån tjej som lekte med eld i typ 10 min vilket blev lite långtråkigt efter ett tag hahah.. Det bästa var ju att man fick kanelbullar och varm choklad efteråt (fast bullarna var typ fortfarande frysta haha).. Det var så kallt så man frös nästan ihjäl!
Bloggar mer senare puss!


Lennon & Maisy

De här tjejerna har TALANG! lyssna bara på denna låten som de har lagt upp på tuben, helt grymt! Lennon är 13 år och Maisy är bara 8! Heelt sjukt hur de kan vara så duktiga haha! 
 

Why todaaay

Kolla vad fint mitt hår var idag! Hade inte gjort någonting utöver det vanliga utan hade bara sovit med en fläta som vanligt.. Fattar inte hur det kunde bli såhär idag när jag är sjuk och inte ens ska gå utanför dörren.. Aah så irriterande! Eller alltså det var inte super speciellt liksom men det var så fina lockar och glansigt och allt medans på vardagar så är det platt och tråkigt.. Oh well, what can I do?


Updated version: My room

 
Fick en kommentar om jag kunde visa hur mitt rum ser ut. Jag har ju redan visat det en gång men jag kom på att det var ju nästan ett år sedan så jag har ändrat en del saker.. Till mesra delen är det ganska likt men några saker har förändrats så jag tänkte why not liksom?! Plus att det var en väldigt bra motivation till att städa och göra mitt rum fint så tack till dig som kommenterade hahah! 
Ursäkta för SÄÄÄMST kvalitet men jag orkade verkligen inte redigera dem och det var ganska mörkt när jag tog bilderna.. 

Sjukling

Vaknade imorse och mådde verkligen inte bra alls, så jag valde att stanna hemma istället.. Dock är det inte bra eftersom att det händer väldigt mycket i skolan just nu som jag inte borde missa.. Anywaaay så jag somnade om igen och vaknade halv 11 istället och har kollat på Pretty Little Liars och gjort lunch..
Btw det här måste vara det bästa mellanmålet:
Starbucks Chocolate Mocka & Hallon Risifrutti = heaven <33


Chilldag

Holzaaa!
Idag har jag inte gjort så mycket, mest chillat runt och ätit etc hahha.. Vaknade nån gång vid halv 12 och sen gjorde jag mig inte iordning förrän typ kl 2 hahaha.. Tog i alla fall en dusch och hade ansiktsmask och målade naglarna etc sånt som man gör när man har tråkigt!!
Ska nog faktiskt göra biologi-läxan tills på tisdag så slipper jag göra den sen..
Puss


Egyyyypt

Kom på att jag inte lagt upp några bilder ifrån Egypten! Shame on me! Här kommer en liten bildbomb som verkligen får mig att längta tillbaka till det varma och härliga paradiset ♥
Hotellets strand, såå härligt, man gick bara ut några meter i vattnet (som förövrigt var perfekt temperatur) och så var det FULLT av fiskar i alla regnbågens färger! 
Godaste alkoholfria drinken evvaaaah ;)
Hamnen i Hurghada 
Hälften av er kommer säga "aaw" och ni andra kommer säga "eeuw" när ni ser det här hahaha.. En jättesöt liten katt inne i byn vid hamnen som bara ville ha lite sällskap, så gullig.. 
På båyrn påväg till badön Mahmya! 
Man måååste ju svalka av sig i värmen med en kall glass? Oh yes ;)
Steker i solen på Mahmya och dricker Cola, ååh saknar! 
 
Detta är alltså bara en bråkdel av alla bilder jag tog men just nu är jag för trött för att ladda upp flera hahah ;)
Bloggar mer imorgon! 
 

Älskar dig med pappa

Jag antar att jag ska städa idag? Hahah


With my loooved ones

Idag efter skolan gick Malin, Johanna, Nathalie, Andrea och jag och körde lazerdome. Så jäääävla kul! Sen skulle vi äta middag på Vapiano men det var så jävla fullt så vi sket i det.. Istället drog vi till Friday's och åt middag där istället vilket var nästan mysigare (förutom att vi fick vänta på vårt bord i typ en timme)! Vi åt och åt och snackade om allt och ingenting och skrattade och öppnade presenter (eftersom att hela grejen liksom var en födelsedagsgrej till mig och Malin), supermysigs presenter som var helt rätt! You know me too well!
Vi hade i alla fall supermysigt men nu är jag hemma, kom hem för ungefär en halvtimme sen och nu ska jag göra mig iordning för sängen hahaha
Pusss
(Lazerdome, Andrea forever alone, oreo milkshake aka heaven)


Just nu:


++++

Min absoluta favorit födelsedagspresent jag fick, loveee iiiiiit ♥

New in

Förra vecka var jag på stan med mina vänneeer och då köpte jag en ansiktsmask och en t-shirt. Sen så kom min moster i förrgår med presenter till mig i form av ett Espresso House kort (man kan aldrig ha för mycket haha), två nagellack och en body scrub! 
Pores be pure mudmask från Formula 10.0.6 | Strawberry Body Polish från The Body Shop | Malava nagellack i färgerna St-Tropez och Paris (St-Tropez är sjuuuuukt fin på!).
T-Shirt från Zara som jag fyndade på rean för 99 kr! Kaaap 
 
 

Praaaaao

 
Idag efter skolan (vi hade skriskor som sista lektion, fyfaaaaaan vad äkligt väder det var hahah typ 1 dm snö på isen) så gick Malin och jag till mitt gamla dagis och kirrade praoplats där en vecka.. Ska bli jättekul! 
Den andra veckan ska jag förmodligen praoa på Mika-agenturen vilket också ska bli kul! 
Har ni nån aning om vart ni ska paoa? Det är ju ganska långt kvar men det är ju bra att vara ute i god tid haha! 

Gaaah blir så arg

Har suttit i ungefär 2 timmar och försökt skicka en fil till min bild lärare och det funka fan inte! Men nu så gick det i alla fall så det var skönt..
Idag efter skolan mötte jag upp mamma för vi skulle gå och kolla hur man lagar min jacka som gick sönder idag (najs att jag hade haft den i typ 2 veckor) men de sa att vi behövde fixa fram det tyget på utsidan så de kunde sy på (??) så vi får se hur det där går.. Sen åkte jag iaf hem till Andrea en kortis för att få låna hennes jacka, (thaanks babe föresten gaha)! Skulle i alla fall göra ett inlägg idag med lite nya saker som jag hade köpt men jag hade inte tid så det kommer nog imorgon.. Nu får ni nöja er med denna outfitbild:
T-shirt från Zara och Jeggins från Dr. denim
Puss


Jan. 13, 2013

Igår var jag som sagt med Martina, Malin och Andrea och vi gick först och åt middag på Fridays och sen gick vi och handlade lite läsk och chips och sen gick vi hem till Matti och myste! Somnade vid 4 och vaknade runt 11 så jag är rätt utvilad.. Här får ni lite bilder från igårkväll haha :)


Lördag 13/1

↑↑↑↑↑↑↑↑↑ De här tjejerna ska jag träffa idag! Ska bli sååå mysigt för jag har inte varit med Matti på nästan ett år vilket är fulkomligt oacceptabelt! Hahah nej men så det ska bli skiitkul! 
Vi ska göra nåt under dagen, kanske gå på bio eller nåt, och sen ska vi sova över hos Martina! 
Kanske bloggar mer senare men nu ska jag göra mig iordning! 

Det rullar påå

Inte så mycket har hänt idag utöver det vanliga. Var i skolan och sen gick vi och fika på Espresso House (classiic) och sen gick jag och Andrea till hemköp för jag skulle köpa apelsiner hahah :)
Sen har jag bara varit hemma, ätit middag och inte gjort så mycket..
Spännande inlägg..
Detta är enda bilden jag tog idag hahahah 😂😂


Ansiktsmaaask

Köpte bland annat en ansiktsmask idag när jag var och shoppade, så provade den nyss!
Nu ska jag gå och lägga mig och kolla på Svenska Hollywoodfruar den där nya! Hoppas den är bra!
PUSS 

9 januari 2013

Tjoo nu sitter jag på tunnelbanan påväg till skolan.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så ni får dagens outfit:
Blus: Ralph Lauren D&S
Jeans: BikBok
Jacka: Colmar
Väska: Longchamp
Mössa: ?
+ Uggs
Puss!


It's mah birthdaaayy

That's right! Idag vaknade jag upp precis som vanligt för vi bestämde att vi skulle fira mig och öppna presenter på eftermiddagen eftersom att min bror och mina föräldrar jobbar/går i skolan.. Så jag åkte till Täby Centrum med Andrea och Malin och det var sååå mysigt för jag har inte träffat dom på typ 3 veckor! Nu ska jag snart hem och "fira mig själv" hahah och sen kommer Malin och Andrea och Nathalie hem till mig och käkar middag, myys!
Pusssss


Tjaloooome

Har precis kommit fram till stockholm och den här gången gick det faktiskt ganska snabbt och smidigt och tog endast 5,5h vilket är ganska bra! Jag började med att skriva på min SO -presentation som vår irriterande lärare tvingar oss att göra under lovet.. Ååh blir så jävla irriterad på honom ibland.. -.-
Sen tog batteriet slut så jag fortsatte att läsa i världens bästa bok/böcker! Ni har säkert sätt/läst Hungerspelen och jag har gjort båda så nu har jag under lovet läst andra och är nu på tredje delen och shiieet va de är bra! Tipstipstips!


Julklappsvideeooo

 

Home sweet home

Kom hem ganska sent igår kväll och orkade inte blogga..
Jag har i alla fall haft det grymt i egypten och vill deffenitivt åka dit igen! Det var varmt (ca 27-28 grader i skuggan) på dagen men svalare på kvällen så det var en härlig blandning! Om man åkte dit igen skulle jag dock åka när det var liiiite varmare för poolerna var inte uppvärmda och värmdes upp av solen så de var ganska kalla.. Annars var det jättenaaajs! Bilder kommer upp under veckan (troligen), oj juste jag har inte ens visat alla bilder från usa än hahahah! 
Mahmyaaaaaaa
 
 

RSS 2.0