The Beatles Rockband

Hej hej!

Just nu sitter jag och kollar på How I Met Your Mother.
Idag har jag spelat The Beatles Rockband med Fabian! ;)
Det är jättekul! ;)
Puss&Kram

Frågestund

Fråga vad ni vill så länge de inte är för privata!
Puss&Kram

Dagens Outfit

T-Shirt: Hollister
Tröja: Zara
Jeans: JC
Puss&Kram

Heej

Ledsen för det dåliga uppdateringen igår men jag var så himla trött!
Plus att man måste få ha ett liv utanför bloggen...
Det kanske inte blir så mycket bloggning under lovet men jag hoppas att ni går inoch kollar då och då för jag tror iaf att jag kommer göra ett inlägg om dan (om inte fler).
Puss&Kram

Good Morning


God Morgon

Eller god morgon, snarare förmiddag.
Hade ni kul igår? Det hade i alla fall jag!
Jag tröttnade och gick och lade mig igår när de vuxna ville att vi skulle spela ordspråkscharader (?).
Bilder från igår:



Lekte med tomtebloss

The Dessert! Made by Moi

Det var en annan hund hos oss igår också,de var väldigt lika......
Lika???
Sigge?

Molly?

Fail bild på fyverkerier!
Puss&Kram

RSS 2.0