Hos Natzoor

Heeey nu är jag hemma hos Nathalie, jag ska bo hos henne idag och imorgon för mina föräldrar är borta! Ska bli sypermyys!
Nu ligger vi och kollar på film och äter kladdkaka hahah standard.. Bloggar imorgon, då ska vi hem till johanna och julbaka! :)


Så vaknar man till detta...


Regn

Fyfan vilket äckligt väder! Usch!
Idag är det ju nästan värre än igår..
Nu sitter jag i alla fall på tunnelbanan påväg till skolan, najs att man har spanska när de andra har sovmorgon.. -.-
Såhär såg jag ut idag innan jag kom ut och kom på att det ösregnade haha


Portkod 1321

Tittar ni på Portkod 1321? Isf vad tyckte ni om de sista avsnitten?

Har bäästa téet! Smak av hallon och tranbär (det är ett pulver) och är såååååååå gott! Gillar egentligen inte té så mycket alls men det är är fan gött!
Jättebra till när man pluggar nu när det är mörkt och kallt ute! :)

Ny desiiign ++

Som ni ser har jag slängt ihop en ny design här nu på kvällskvisten! Eller slängt och slängt, det tog väll några timmar hahah :) 
Vad tycks? Ungefär samma "tema" som innan fast med andra färger/bilder, lite mer höstigt tycker jag! Dock hade den varit mer passande för en månad sen haha, nu börjar det ju bli vinter! 
PUSS

Frågor och svaar

Vilken ras är din hund? 
SVAR: En cockerpoo, en blandras mellan cockerspaniel och pudel! :) 
 
Vilket konfa?
SVAR: Jag ska gå på Medevi läger 2! :)

Konfaträff

Heey
Nu har jag precis kommit hem från att ha varit i Oskarskyrkan och träffat de jag ska konfirmera mig med och fått info etc.. Det var ganska stelt för alla typ kände varandra och jag och Lotta kände baa varandra hahah men allt gick bra ändå. Vi fick "kyrkoböcker" för vi måste gå 10-15 (!!) ggr i kyrkan innan lägret.. -.-
Jag hade i alla fall på mig det här men när jag kom dit kom jag på att det kanske inte var så smart att ha en dödskalletröja i kyrkan? Haha whatever!
Puss


+++

WATCH STUDS SKULL 31WATCH ROCK BUTTERFLY
Shieeet vad snygga dessa klockor är! De kommer ifrån Zadig & Voltaire och jag skulle absolut inte ha något emot att ha  nån av dessa på armen! Skitsnygga, stilrena och enkla men ändå speciella.. Dock har jag redan 2 klockor så jag behöver ingen till :( Men ett tips till er som har lite svårt att komma på vad ni ska önska er!
De finns i flera färger som silver, svart etc! 
 

Lördaag

-bild från igår

Igår gick Andrea, Malin, Johanna, Nathalie och jag och såg Breaking Dawn, den var så jääävla bra! 
Så synd att det är slut nu, no more Twilight! ;(
Sen drog vi i alla fall hem till min gästlägenhet där vi skulle sova och så var vi där och kollade på film etc.. Supermysigt! Idag gick dem hem vid 3 ungefär och jag har tagit en dusch och kollar på X Factor för jag missade det igår.. 
PUSS

Feet sovmorgon

Idag börjar jag 5 över 10, soooft! Sitter på tunnelbanan påväg till trädlöjden nu och kollar lite bloggar... FAN NU ÅKTE JAG FÖR LÅNGT..!!!! Gaah nu måste jag gå av och byta, typiskt mig -.-
Aja idag har jag i alla fall på mig en mysig tröja från Primark och jeans från Dr.Denim!
Pösss


10 saker..

...du kanske inte visste om mig
• Jag älskar Starbucks (dels de riktiga cafeérna men även deras små latte man kan köpa lite överallt)
• Om jag inte får åka till London snart så skriker jag. Haha nej men jag har väärsta London-cravingen på sista tiden! Speciellt nu på julen! 
• Jag brukar ta en mjuk puderborste och "pensla" den i ansiktet utan något på den bara för att det är så skönt haha
• Jag äger över 15 plagg ifrån Hollister (ej A&F inräknat) för att jag är patetisk.. Nej men det är så jävla skönt material! ;)
• Jag har världens bästa familj och vänner som jag älskar över allt annat ♥ 
• Jag suger på träslöjd och fick D i omdöme i det :/
• Jag spenderar 80% av min månadspeng på fika 
• Jag går på franska som B-språk och spanska som C-språk (hade inget val mamma och pappa tvingade mig att välja C-språk)
• Jag vill iinte börja på EG i gymnasiet, tycker inte om EG så mycket längre... Allt har försändrats.. ;( Förutom mina väänneeeeer ofc
• Jag råkade hitta ett kvitto och såg lite grejer jag kommer få i julklapp  :( Fast det är nääjz gräjjerr så det är okeej
• Jag har 2 speciella tröjor som är väldigt "juliga" och jag har en ticks att jag inte kan använda dem nån annan månad än december haahah ;D 
 
GAAH VAD FUL MEN WHATEVAAAH
 
 

Thank you mamii

Detta fick jag från min mamii (och delvis bror) ifrån deras lilla weekend-trip till London.. Blev jätteglad! Tusen taack mooor!! 
Om ni på något sätt är efterblivna och inte ser vad det är på bilderna så är det Gilly Hicks underkläder, Iphone skal med texten "Keep calm and carry on", Jack Wills vattenflaska och träningslinne, N°7 Day Cream, Night Cream och Cleansing Lotion och en sminkväska (jag ska ha den som pennskrin) från Jack Wills! PÖSSSS 
 
 
 

21 November 2012

Nu har jag kommit hem, ska plugga lite SO och sen ska jag försöka fota det jag fick från Löndöön så det kommer troligen upp ikväll! Grääjt :)
Här är en så jävla sann bild, jag gör alltid så hahah


Outfit:

Idag hade jag på mig en mysig kofta ifrån Zara och ett par Dr Denim jeans! :)
Nu ska jag käka middag och sen måste jag plugga, vet inte om jag bloggar mer idag men det lär ni ju märka haha puss


Dagens fråga


Känner ni mig? Har ni träffat mig någon gång eller i alla fall sagt hej? Hur hittade ni min blogg?
Ni som läser min blogg dagligen/då och då, av vilken anledning läser ni min blogg? Hur hittade ni den? Är det för att ni känner/har träffat mig eller är ni helt random människor som bara tycker att min blogg är intressant (vilket är svårt att tycka haha)?! Släng in en kommentar här under, det skulle vara jättekul att veta! Kom ihåg att ni kan vara anonyma om ni inte vill säga vem ni är men jag tycker förståss det är roligare om ni skriver era namn alt. bloggadresser så jag kan kika in! :) PUSS
KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERA KOMMENTERAAAA
 
 

Just nu:

Fräscha nymålade naglar och ELLE, kan det bli bättre?
Bloggar imorgon, puss!


London wanties

Det blev tillslut dessa saker som jag printade ut och gav till min mor innan hon och min bror for till London.. På bilden finns saker från Gilly Hicks, Jack Wills och Victoria's Secret. Anledningen till att jag bara valde 3 affärer var för att jag har en känsla av att Fabbe (min bror) inte kommer ha lust att springa runt halva stan och shoppa åt mig haha! Självklart förväntar jag mig inte att de kommer hem med alla dessa saker men jag skulle bli glad om jag fick något. Jag gör förmodligen ett bild-inlägg sen när de kommit hem om det var nånting värt att visa! PUSS

Gårdageeen

Igår var jag med bestiii Andrea på stan oh vi "shoppade", eller det ända vi köpte var mat och så köpte jag ett jättegulligt julströssel och hon köpte ljusslingor till sitt rum haha så jag vet inte om man kan kalla det shopping direkt.. Men mysigt var det iaf! Sen har ju NK börjat med julpyntning etc och då fick man dekorera pepparkakor (det var typ för 5-åringar men såklart skulle jag också göra det) och då var jag så snel så jag gav min pepparkaka till en hemlös gubbe och han blev jätteglad *dagens goda gärning klar* tihi jag är så duktig.. :D Sen gick vi och köpte pizza och hyrde film för Andrea skulle sova hos mig. Och gissa vem som var på Buylando samtidigt som oss? JO KENZA OCH HENNES POJKVÄN! Haha vi var för fega för att säga hej/ta bild så vi bara gick runt där som töntar och tittade på henne (patetiskt jag vet).. Oh well oh well..
Nu ska jag läsa en cp-bok som måste vara klar på tisdag till skolan (jag har typ 200 sidor kvar haha) och så måste man svara på massa komplicerade frågor.. Kul!
Pussssss


Svar på tal

 
 
SVAR: Det är absolut värt att vänta och köpa uggsen när du är där! Dels finns det mycket större utbud och dessutom är det mycket billigare där! Jag köpte ju som ni såg 2 par uggs och det blev sammanlagt ca 1300 kr så typ 6-700 kr/st men de jag köpte var ju dock de "normalaste" så därför är de nog lite billigare än tex de med diamanter, paljetter eller knappar etc men även dem var flera hundra kronor billigare. Så jag tycker deffenitivt att du ska köpa dem där! Kram 
Tumblr_lv8nwsrxnu1r7769mo1_500_large
 
SVAR: Jag vet att jag har bloggat väldigt lite på senaste tiden och det beror på många olika saker bland annat allt plugg och att jag är med kompisar m.m men även att jag inte alls har haft blogglusten.. Vad synd att du inte tycker om min blogg längre men jag ska försöka blogga mer nu så jag hoppas den blir en av dina favoriter igen! Men om du inte tycker om den så får du väll ta och sluta läsa den. Jag klarar mig ändå haha ;)
 
 Ni får gärna kommentera om det är något speciellt ni vill att jag ska blogga om, kan vara en kategori eller bara ett enstaka inlägg. Alla förslag uppskattas! 
 
 

Falalalala

Idaag har jag och underbaraste johanna vandrat lite i gamla staden och pratat.. Mysipysidysii fast det var jävligt kallt för jag tog min tunna jacka (?) utan tjocktröja men Johannibanani var så snel och bytte jacka med mig! Tacktacktack! Innan det var jag hos tandläkaren men johanna följde med som moraliskt stöd hahah! Det gick bra i alla fall inga superdåliga nyheter! :)
Två fejna bilder från idag


Dagens

Heyy
Idag har jag på mig en ny tröja som jag införskaffade i fredags ifrån GinaTricot och till den har jag ett par gröna jeans från BikBok!
Pussss
(Haha jag står jätte awkward på bilderna men aja hahah)


God mörgen

God morgon! Eller borde jag säga förmiddag? Haha iaf, jag vaknade nyss, fyfaan vad skönt att sova så länge!
Igår var jag med Johanna och Malin i Täby Centrum men det slutade med att det ända vi köpte var mat vid olika tillfällen hahaha :)
Sen gick Malin, Andrea, Nathalie och jag och köpte middagsmat och sen gjorde vi fahitaas hemma hos mig och sen myste vi bara hela kvällen! Myspyys :)
Tog ingen bild igår så jag har tyvärr ingenting att sätta in här saawrii


Just nu:


Lite sent kanske

Heyy ledsen för att jag inte har bliggat men nu är jag i alla fall i Stockholm igen! Imorgon har vi biologiprov vilket suger för ingen har typ pluggat nåt alls, vem orkar plugga under lovet liksom? Hah
Såhärsåg jag iaf ut idag:
Linne från Abercrombie
Jeans från Dr.Denim
Juicy Couture kofta
Marc Jacobs ring
+ Hunters
Puss!


2 November 2012

 
Igår så var Anna, Sonja, Karl, Olof, Gustaf, Fabbe och Andrea hemma hos oss och åt tacos och sen gick vi till äppelgården till den "döda skogen" på nattvandring själva haha det var astråkigt men fett läskigt ;) Sen gick vi hem och kollade på Svampbob the movie haahhahaah 
Idag gick jag och Andrea upp kl 8 och började köa på ticnet för biljetterna till One Direction släpps kl 9. Vi lyckades inte fixa biljetter men Mallan och Johanna köpte till oss! GAAFASWOUIHVGGWO SÅ JÄVLA GLAD! OIDVOAHEOGW
ok puss haha
Aaah sommar I miss youu

RSS 2.0