Brunett?

Jag är ganska sugen på att tona håret lite mörkare, tycker min färg är så himla vanlig och "tråkig" nu and i need some change! Dock är jag lite tveksam då jag inte vill att det ska bli fel och man inte kan få tillbaka sin vanliga hårfärg.. För det fulaste jag vet är när nån färgar håret så att det ser suuper onaturligt och konstigt ut och så måste man gå runt så i flera månader.. Oh well man måste ta risker ibland! Gjorde i alla fall några bilder på nån app för att se om det såg okej ut haha..


Plugga på lovet

Fyyy faasen vad jag hatar våra lärare.. Helt dumma i huvudet som ger oss 3 (!!) prov till samma vecka som vi börjar efter lovet.. TACK! Så idag har jag pluggat spanska fast jag har inte varit särskillt koncentrerad.. De andra proven är matte och svenska men de är lite mindre grejer än spanskan så jag gör dem nån annan dag.. Då kommer jag även behöva plugga mer spanska eftersom att jag typ inte lärde mig nånting idag hah!
Aja, nu ska jag ta en paus från pluggningen och kolla på tv och sen ska vi äta middag.. See ya later!
Ichtamnbullz

Kan det bli bättre?


Jeansjacka

 
Fick med mig den här jeansjackan med nitar ifrån Istanbul! Blir nog skitsnygg till våren! Funderar dock på att sandpappra den lite för att få en lite mer använd look då jag tror det skulle passa bättre med nitarna, men vi får se! Märket är i alla fall XOXO, har inte hört det förr men de hade en del fina saker faktiskt! 
PUSS
 
 

Jag har följt med strömmen

Japp! Nu har jag också införskaffat mig den omtalade dödskalleväskan. Eller inte exakt den, inte den som alla köper ifrån Cara utan den hääär ovan and i love it! Den är i mocka och lite mer avlång i modellen dessutom är den ganska mycket större.. Sen är dödskallen annorlunda då den har två olika slags "diamanter" vilket jag tycker är lite speciallll!
So i like it and i hope you do too but i don't really give a fuuuck cause i like it so bye
 
(köpt i Istanbul från nått random märke)

Istanbul bilder

Well här kommer en så kallad bildbomb med bilder ifrån Istanbul! Känner att det tar en sån jävla tid att skriva en text till varje bild och ni orkar väll ändå inte läsa det antar jag så jag låter bilderna tala för sig själva! 
BTW: Did you knoow att Istanbul är uppdelad i två olika kontinenter så halva staden är i Europa medans andra är Asien? Och det är liksom ett vatten som skiljer dem men det är inte långt alls som ni ser på bilden.. Så det är bara att åka bron över eller ta en liten båttur!  Dagens geografi lektion haha! :) 
 

Dagens

Tröja: Maison Scotch
Jeans: Ralph Lauren D&S
Colmar jacka
Urbanears
Puss


Frukost i sängen

 
Just nu ligger jag i sängen och kollar på tv och äter frukost, så mysigt att bara ligga i sängen och känna att man inte har nån stress och bara kunna ta det lugnt! Idag ska jag träffa Malin och vi ska troligen bara gå på stan och typ ta en fika och "catch up" lite! Ska bli myyys! 
Btw: har mitt nya "glas" från Starbucks som jag köpte i Istanbul, visste inte att de hade Starbucks där men tydligen.. Jag gillar i alla fall den väldigt mycket, hade tänkt att använda den till smoothies och typ milkshakes och sånt.. I liiike it! 
Puss

Johanna är bäst

En bild ifrån Istanbul på moi på en fin gammal gata 

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade nånting mer idag men det har varit knaz med att ladda upp bilder här på bloggen! Jag tog bilder på allt jag köpte plus att jag laddade över alla bilder därifrån och sen så funkar det inte att ladda up dem. Suck! Bilden ovan var den enda som lyckades laddas upp! 
Vi får se om jag kan ladda upp dem imorgon!
Puss

Honeey, I'm hooome!

 
Hej alla flikss och pojkss vad gör ni idag då? Själv så ligger jag i sängen och gör ingenting speciellt, eller jag kollar på tv och bloggar haha.. :) Kom hem i natt så jag har bara sovit och chillat, och det har jag planerat att göra resten av dagen också! Om jag orkar kanske jag lägger upp lite bilder ifrån Istanbul och kanske tar bilder på vad jag har köpt. Dock kommer det inte upp på samma gång!
Hoppas att ni har haft en bra helg och att ni inte har blivit fööör sura för den dåliga uppdateringen! 
Puss                                       
 
 

Världens sötaste video

 

Grattiiis Nattiiis

GRATTIS NATHALIE DIN LILLA RUMPNISSE NU ÄR DU 15 NU KAN DU KÖPA REDBULL TILL MIG HIHIHI
Seriöst dock, grattis bästa Natti! Just nu är du i London och shoppar och går på One Direction consert och jag vettefan vad du gör men du ska i alla fall ha det bäst jag kan inte gratta dig på nåt annat sätt än här så hoppas du ser det pussssssssss love yaa
 
 

Sista delen - USA 2012

Hej jag vet att jag är 100000 år försenad med det här inlägget men här är sista delen av mina USA bilder från i somras! Här kan du hitta del 1 och del 2
När vi åkte våran road trip från LA till Portland så åkte vi igenom Redwood skogarna! Det var riktigt coolt och vi åkte till och med igenom samt stannade och fotade vid det här kända trädet som man kan köra bil igenom! Skitcoolt! 
Roof-top view från vårt hotell i Portland
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi var och hälsade på hos min kusin och hennes man i Portland! Vi åt asgoda hamburgare till middag samt kastade dart-pilar i deras trädgård innan vi gick ut på stan och köpte glass och kollade på alla fyverkerier i samband med 4th of July! Typ 20 min fyverkerier och flera hundra människor som stod och tittade på bron! 
NEW YORK BABY! 
(Bilderna tog jag när vi flög helikopter över hela staden den sista dagen för att det var min mammas födelsedag)
Vackra Central Park
Lite gatubilder ifrån New York
 
 
PUUSSSS 

 

Trött som dödlwjlqslz

Heej hittade wifi här! Nu har vi kommit fram till Istanbul och hotellet.. Vi kom fram vid 4 på morgonen deras tid så när vi kom till hotellet fanns inget rum så jag gick och la mig i en soffa i lobbyn och sov där några timmar.. Freeesshh!
Nu väntar vi i alla fall på vårt rum och vi har ätit frukost etc.. Jag har ingen bild att lägga in för jag har inte tagit nån haha) ;)
Pusss


Byebye for now

Nu ska jag snart sätta mig i en taxi mot flygplatsen och åka till Istanbul! Kommer flyga inprincip hela natten och komma fram vid 6 på morgonen där.. Taggaaaa! Kommer vara helt död.. Fast vem bryr sig om sånt sova kan jag göra nån annan gång! 
Förvänta er ingen uppdatering därifrån då jag inte vet om det finns wifi på hotellet men jag har tidsinställt 2 inlägg som ska komma under tiden.. Jag är ju faktiskt tillbaka redan på måndag så jag tror att ni klarar er? ;) 
PUSS HA DET BÄST DIT NI NU SKA ELLER OM NI SKA VARA HEMMAAAA 
 

Väri bjutiful


THROWBACK THURSDAY - Skolavslutning 2012

 




 

Orange

Heeej tänkte köra en snabb dagens är på väg till skolan i denna stund.. First up: Espanol! Jag är faktiskt på ett väldigt bra humör idag av nån random anledning så det är ju kul!
Tröja: Don't remembaah kan kolla sen
Jeans: Ralph Lauren D&S
Puuss


Wooowww

Heeejj Andrea här igen eftersom Steffie inte har speciellt mycket att säga! Jag är hemma hos henne nuu och vi kollar på MTV och äter gelehjärtaaan. Det brukar bli såhär att jag inte vill gå hem/inte vill sluta konversationen med Steffie så jag följer med henne en enorm omväg och det händer också att jag äter middag här :)) Jaa så nu har vi ätit tortellini med tomatsallad typ, awessome. Idag hade vi "workout" på gympan och det var skitjobbigt men jättekul ;) Vi dansade typ fast det var liksom träning samtidigt och sen körde vi styrka och till sist lite stretch och yoga typ. Och sen gick jag, Steffie, Malin och Johanna hem till mig och åt kex och choklad och pratade osv. Vi hade tennis så vi behövde gå och jaa nu är vi här! Jättetråkigt inlägg men here you goo bitchachoozz. Puss och bajsaaa.
(bild från när vi gick hem till mig på lunchen och åt nudells)


Sorry man

Heey! Ledsen att jag inte bloggat nåt idag men det har verkligen inte hänt något speciellt och jag har inte kunnat göra dagens outfit för mina kläder var inte så snygga haha.. Ganska plain liksom! Efter skolan gick jag i alla fall hem och la mig i sängen och sen har jag legat där och kollat på tv samtidigt som jag pluggat lite biologi till provet imorgon.. Känner inte riktigt att jag kan allt efter som att jag definitivt inte har lagt ned mycket arbete i pluggningen men whatevah.. Haft en riktig såsdag och ätit så jävla mycket så min mage typ sprängs! Haha men nu ska jag sluta uttråka er så puss pussss
Aaah sommaaar 👇👇👇


Hurthurthurtigt

Är på väg hem från gymmet just nuuu! Gick dit själv idag för de andra kunde/ville inte men ska gå imorgon men då orkar inte jag för då slutar jag 4 och så måste jag plugga etc... Så jag gick dit idag istället! Sprang i ca 15 min och sen körde jag olika maskiner i typ en halvtimme.. Körde en som var för benen som jag inte sett tidigare och föfaan vad jobbig den var! Kan knappt gå nu! Men det är kanske positivt haha ;)
Pussss


Mina slavar

Det är ju trots allt männen som ska laga mat..?


Färgglatt

Heyyy om nån timme ska jag vara på "mingel" hemma hos en kille från min konfagrupp, det är meningen att man ska bonda lite innan lägret typ.. Ska bli kul! Eller jag känner typ bara honom så det kanske blir lite stelt för jag är inte den bästa på att vara social med nya människor så att säga haha.. Men jag ska göra mitt bästa! :)
Idag har jag i alla fall på mig en väldigt färgglad och vårig outfit, kände att det räckte med svart och grått nu!
Pusss


Kåzy

Hallihallååå nu har jag precis kommit hem ifrån Malin. Andrea och jag var hemma hos henne och åt middag och myspyste! Vi kollade på typ 100 youtube videos och sånt.. Väry najs!
Nu ska jag gå och hämta lite gelehjärtan och kolla på How I Met Your Mother, puss!


I don't need no man

Holzz
Idag i skolan gick 97% av alla runt och dampade på resterande 3% som var i förhållanden haha.. Annars var det mysigt! Jag och mina fellow friends är ju alla singlar så jag köpte ett paket gelehjärtan till oss och så sket vi i killar, you don't need no man when you have best friends! Lite segt var det dock när man står forever alone i "kram rutan" hahaha..
Pusss


HAPPY VALENTINES DAY

Bild som jag tog förra alla hjärtans dag, blir så fruktansvärt sugen på gelehjärtan bara av att titta på bilden!


Jahap, då var det väll ännu en till ensam alla hjärtans dag för mig *forever alone* men jag bryr mig inte.. Jag har ju Sigge och så har jag ju gelehjärtan haha :) What more could I ask for? 
Frågan äääär:
 
 

11.30

Tjeeeeenis 
Vad gör ni då? Själv är jag hemma och har ätit frukost i lugn och ro och tagit en dusch men ska snart dra mig iväg till skolan. Vi har sovmorgon till 11.30 naaajs! Dock har vi kemiprov sen så jag är skitnervös! ;(
Nu håller jag på att bli sen bara för att jag skriver det här inlägget så  vi hörs! Puss här får ni några fina bilder så länge hahaha 
 
 

Days Until

Älskar den här appen! Får en verkligen att ha något att längta till! Jag har den "fulla" appen så att man kan ha fler än en slide och den är så värd 7 ynka kronor haha.. Tror att de flesta redan har den här lille aplikationen men om ni inte har den så tycker jag verkligen att ni ska skaffa den! Days Until heter den! 
PUSSSSS

Deepnight and studiedag

heyyyyy
Igår efter skolan gick Malin, Johanna, Andrea och jag hem till mig och hade myskväll i vår gästlägenhet. Vi gick och köpte pizza och godis etc och hyrde film.. Dock såg vi bara på en av dem för vi pratade i 5 timmar istället haha! Eller pratade och pratade, vi grät typ mest haha.. My gosisar I love you sooo much! Vi var (eller iaf jag hah) var på så jävla konstigt humör asså typ började gråta för allt hahah! Aja det var i alla fall väldigt myspys.. Vi somnade väll nån gång vid 4 och vaknade typ 11 eller nåt och gick upp och en käkade fet frulle men sen så var Johannis tvungen att gå hem.. ;( Nu sitter vi andra fortfarande i pjamas och kollar på KUWTK. 
PUUUUSS
Love right here ↑

Maison Scotch

Idag har jag på mig denna snygga tröja ifrån Maison Scotch som min mami köpte till mig igår! I love it! Thanks mom!!
Nu sitter jag på tunnelbanan på väg till skolan fast kommer troligen komma sent.. Aja jag får väll skynda mig lite! Haha


Miss it sooo much


Söndagsmiddag a la steffie

Jag är ju en naturbegåvning när det gäller att laga mat.. Se bara här vilken gourmet måltid jag har lagat åt mig själv denna afton! Helt seriöst det här kan vara det godaste som finns! Pasta med tacoköttssås = hallelujah moment


Sova hos Malz

Heyy everbodii vad gör niii? Själv är jag hemma hos Malin där jag ska sova ikväll! Blev att jag gick ut på stan idag med tjejerna som vanligt hahah.. Orkar inte skriva så mycket mer nu för vi kollar på High School Musical 2 hahahah


Summer seams so far away

 
Klickade in lite på Victorias Secret för en stund sen och kunde inte motstå att kolla in deras bikinis och såklaaart hittade jag typ 10000 stycken som var fina haha.. Får mig att längta tills varmare tider som tusan! Aja, what can i do about it? Bara att snällt sitta och vänta antar jag. 
 
 

Helgens planer

Har inga riktiga planer för helgen men ska försöka hinna med det ovan ↑ Eller jag vet inte om jag ska vara med tjejerna men det brukar nästan alltid bli så så jag skrev upp det hahaha

Fegge fredag

Denna fredag har spenderats i soffan i mitt rum framför datorn/TVn. Förutom det har jag käkat tacos till middag. Fekkeeeee 
Nej men seriöst, det har faktiskt varit väldigt skönt, att bara göra ingenting liksom.. Har hittat en hemsida med kläder som jag har surfat runt på i typ en timme för de har så jääävla (ursäkta språket) mycket snygga kläder! Tror att jag ska beställa hem några saker faktiskt.. Vi får se! 
Ha en fortsatt bra fredag vad ni nu än gör så hörs vi imorgon! 
Arkiivbiiiiiiild

Godaste eveeer

Honungsmelon = ♥

Outfit

T-shirt: Urban Outfitters
Kofta: Juicy
Jeans: Ralph Lauren D&S
Puss


Torsdaaag

Heyy vilken intressant rubrik! Haha nej men just idag hade jag lite bloggbrist för det har inte riktigt hänt någonting viktigt idag.. Efter skolan gick mina kära vänner och jag till Montis i gallerian och köpte glass (kan vara den godaste som finns)! Sen åkte jag hem och pluggat lite so men det gick/går inte så bra för jag är inte särskilt koncentrerad hahah.. Just nu kollar jag i alla fall på TV och försöker plugga.. Det är ingen ide så jag tror jag ska sluta nu haha
Pusss


Smells like heaven

The body shop 129kr 
 
Köpte den här body misten idag när jag var på stan med Malin och Andrea. Eftersom att jag har ett presentkort där så slog jag till haha.. Den luktar GUDOMLIGT! Pink Grapefruit in my heart! Hade tänkt att både använda den som en "parfym" och sen också ha den i mitt rum och spruta lite då och då, gör alltid så hemma men har inte haft nån doft som passade men nu har jag det! Looove it 
 
 

Varför är jag inte förvånad...

Vad förväntar ni er det är ju Sverige vi bor i hahaha


Internationella nutella dagen

Tjjaboosiioiosor jag ville bara säga att idag är det den Internationella Nutella Dagen! Jag, som är helt besatt utav nutella (kan seriöst gå och bara ta en sked och äta ren nutella utan nåt till haha) blev helt överexalterad och ringde pappa som fick gå och köpa nutella till mig för min gamla tog slut hahah.. Siket liv man har..


Tre fina från Gina

 
 

Dessa tre tröjor fångade mitt öga när jag kikade runt lite på GinaTricots hemsida. Den till vänster var snygg och lite speciell med paljetterna och den i mitten gillar jag men hade tänkt mig den mer som en pjamas lite.. Och den högra var väldigt simpel och mysig chill-tröja! Bäst av allt var att alla kostar under 300kr! Perfekt till den som inte har pengar att kasta omkring sig, eller bara inte vill spendera dem på kläder. 
Puss
 

Ralph Lauren D&S

Tänkte köra en dagens outfit och sen kom jag på att både blusen och jeansen är från samma hahah.. Aja vi kör ändå, de är från Ralph Laureeen Denim&Supply!! Hörs senare puss


Vardagslyx


Hey there

Tjeenis jag har fått värsta bloggsuget på senaste tiden! Den kommer säkert försvinna snart som vanligt så jag tar tillvara på den medans den varar haha! Håller på att göra några tidsinställda som kommer upp under veckan så att ni har något att läsa förutom vad jag har gjort under dagen/outfits etc.. Lite variation alltså! 
Hörs senareeeeee puss!

Videobloooogg

 

Såhär känner jag idag..


Q/A

Kom på att jag har fått en del kommentarer på senaste tiden som jag inte har svarat på så jag gör det nu! :) 
 
Kan inte du skriva ut priser? (shoppingen i USA)
Svar: Nej jag tror nog inte det tyvärr.. Känns så himla skrytigt tycker jag.. 
 
Är det de skorna på bilden som du skulle köpa och isf varifrån är dem? 
Svar: Japp! De är nu beställda och kommer nån gång nästa vecka (lägger upp bilder då). De kommer ifrån nån random hemsida som heter www.shop.vivistyle.se
Vilka jackor tycker du är snyggast av parajumper och colmar?? Bry dig inte om priset utan bara utseende! 
Svar: Personligen tycker jag mer om Colmar (kooonstigt eftersom att jag har en själv gahaha) men parajumper är ju också skitsnygga! Men jag skulle nog säga Colmar.. ;) 
 
 
Varför gymmar du? Du är fett smal :O
Svar: Eeh tack? Dock går den här frågan mig på nerverna som fan! Jag pratade med det här med mina kompisar för några dagar sedan faktiskt.. Finns det ingenting annat man kan göra på ett gym förutom att springa och bränna maximalt med kalorier? JO! Det finns ju oändligt med styrkemaskiner och vikter etc som man kan använda för att bygga muskler och bli mer "fit". För det är en stor skillnad på smal och fit ska jag säga! Nu är det inte bara till mig som någon har sagt detta utan jag kan ofta se det på tex instagram om någon lägger ut en bild på när de gymmar eller något liknande.. Vi kanske vill bli starkare? Ursäkta för att jag ragear totalt här men jag blir bara så trött på folk som säger sånt där.. 
 
 
KOM IHÅG ATT KOMMENTERA OM NI UNDRAR NÅGONTING! 
 

Gym+plugg

Idag vaknade jag och Andrea vid 10 och då åt vi frukost och sen åkte Andrea hem. Vid 12 träffades vi och Malin och gick och gymmade! Vid 2 var jag hemma igen och sen dess har jag pluggat fysik och duschat. Jag orkar verkligen inte plugga mer! Fast jag fattar typ ingenting så jag måste plugga mer..
En bild från igår på mig och Johanniiiiis


WHASSAPPP

Gissssaa veeem (Andrea)
Jag och steffie har precis kommit hem från Pizzzaa Hut där vi åt med Malin, Natta och Johanna och det var syypermyss! Nu lyssnar vi på frän musik och dricker läsk heheheh... Jag ska sova häär och det blir coollttt!! Tjoobree hare braa


Mot Rommeeee


RSS 2.0