Min Onsdag

Idag har jag varit i skolan som vanligt, hade dock teori på idrotten istället och därför slutade vi en timme tidigare! Det är ju aldrig fel.. ;) Sen kom jag hem och fick jätteont i halsen (eller jag har haft ont i halsen i några dagar men inte så mycket)  så jag kunde inte gå på dansen :(
Nu har jag tagit en dusch och känner mig fräsh oså.. Ska nog snart gå och läsa i min bok (ja! tänk att jag ska det), nej men det var jättelänge sen jag faktiskt läste en bok hahah. Så mycket i skolan och så orkar jag inte. Eller jag har läst 2 böcker med skolan sen sommarlovet och så läste jag ganska mycket under sommaren..
PUSS

Chris Medina - Album

Har n i sett Chris Medina's nya album som kommit upp på spotify?! Det har iaf jag och jag tycker att den är jättebra! Eller ingen av låtarna slår What Are Words hittils men det är ju alltid så, snart kanske jag har hittat en ny favorit haha :)
Har ni checkat nya albumet? Vad tycker ni om det? Favoritlåt?
PUSS

Desperate

Ligger i soffan och kollar på Desperate Housewives! Idag var jag hemma hos Andrea Sl med henne och Matti och pluggade och åt tacos, haha.. Kom hrm vid 8 och städade mitt rum lite typ. Har inte gjort så mycket mer.. PUSS


Ny från Hollister

Igår var det första advent och då fick jag en liten present av mamma och pappa, en fin tröja från Hollister (eller jag var med och valde den med mamma dagen innan hahaha)! Sen fick jag en annan sak men det får bli hemligt tills vidare! :)
Snygg? <33
Puss

Another monday...

Tjoo
Idag var jag matvärd i skolan. FYY, hatar det! Aja nu är det över! Slutade 1 iaf, så det är ju bra.
Har kollat på tv och målat på min mammas ipad och om en stund ska jag plugga men det orkar jag inte..
Snart är det december, taggaaaa! Längtar som faan nu :)
PUSS

Attitude mässan

Är just nu på Attitude mässan med Andrea. Har de absolut bästa platserna till modevisningen! ;) vi har även träffat Foki, hon är verkligen snäll och söt! Sen har vi fått massa goodiebags (inte så bra saker i dem dock.. Men ändå!
Puss


Nu blir det lördagsmys

Tjaaaa
Nu har jag kommit hem från stan med mami, köpte några söta par strumpor bara och så visade jag massa saker jag önskar mig/vill ha/tycker är snyggt, bl a en Marc Jacobs plånbok, 2 die 4 haha! ;) Imorgon är det första advent! TAGGA! Men jag får ingen "julfeeling" i och med att det är mellan 5-10° varje dag, jag vill ha snö!
Aja, nu ska man mysa framför TVn och käka lite chips, sooft..

KRAM

Fönstershoppa

Nu sticker jag ut med mamma och kollar lite i affärer, tror dock inte att jag kommer köpa nåt.
Igår sov Malin är! Vi såg på 2012 och Wild Child hahah :) Rolig blanding.. Gud vad tråkigt inlägg, men bättre än inget!
PUSS

VECKANS BLOGG

HÄR ÄR DENNA VECKANS VINNARE


Ingen blogglust - dålig uppdatering

Nej, jag ska INTE ha en bloggpaus. Dock har jag inte så stor blogglust så därför kommer uppdateringen inte ligga på topp. Vi får skylla på vädret?! Jag kommer blogga när jag känner för det och det innebär allt från 0-5 inlägg per dag (fast oftast blir det nog 1-2) ett tag nu tills jag inte har så mycket i skolan/ fritiden! Bara så ni vet!
Puss <3


Väntar..

Sitter utanför tennisen och väntar på att mamma ska hämta mig för det blev knaz med det så här sitter jag med 3 påsar fulla med kransar och ingen kommer.. Aja nu så säger hon att hon kommer och hämtar mig.. Får bara vänta dårå! -.- hörs senare, puss!


Bloggtips - Emma Wagenius

En grym blogg med skuukt bra inspiration som jag läser dagligen är den här! Snygg är hon också, och stilen kan man ju inte klaga på?!?! 
LOVE

Pluggat på för fullt!

Nu har jag just gjort klart biologin och det är världens skönaste känska! Eller det känns ju skönare när man har gjort provet men det här är nästan lika bra! har iaf skrivit 2 A4 med kort info och så har min moder förhört mig. Ska snart ta en dusch men först ska jag chilla framför TVn, det måste man få tid till ibland (i mitt fall ofta) haha :)

KRAM

Hemma - och ut igen!

Nu har jag precis kommit hem från idrotten (workout pass-jävla jobbigt!) och ska snart till dansen och jobba håårt som in i helvette (det vill säga om jag orkar hah).. Kollar på One Tree Hill men det är snart slut. Hare! PUSS

Shpeenandee

Kollar på Desperate Housewives och oj oj oj vad schpänande det äär! Eller det är det ju alltid ;) Nu måste jag fortsätta kolla!


Det är svååårt

Sitter och försöker lista ut hur man gör grejer i photoshop och det är inte lätt ska jag säga! För en nybörjare som jag är det bara en massa siffror och inställningar så jag fattar ingenting! Aja, vi får se om jag lyckas förstå snart då!
PUSS

Pluggar med Malin & Matti

Hejsan svejsan :)
Just nu är Malin och Martina hemma hos mig och "pluggar" nej men det går inte så bra.. Haha jag bloggar, Martina är inne på mobilen och Malin är inne på mobilen... haha, sociala JAG VET! Men snart ska de gå, och då ska jag äta middag och sen kolla på Desperate Housewives ! YAAAY! Bloggar mer ikväll!
Här kommer några egobilder på Martina haha
Vackra!
Puss & Kram

Marcus Price & Carli

Måste bara dela med mig av dessa låtar. Grymma! Malin tipsade mig :)
Ni har väll alla hört Bubbelgum? De är iaf de som gjort dessa!
Akta min whiskey
.
Flaska och bas
.
En sak till bara, AKTA MIN WHISKEY!


GOCART

Heeei
Idag efter skolan åkte klassen till Frihamnens Gocart bana och körde gocart! Dock var jag så feg så jag vågade inte men jag åkte med en av instruktörerna och det var skiiiitkul (men jävligt läskigt) för han körde supersnabbt och "lekte" på banan! :O ;)
Sen åkte vi och åt pizza och sen kom mamma och hämtade mig så åkte vi hem!
Nu ska jag kolla på tv och kanske plugga lite, oooorkar inteee.. Sen måste jag "läsa på" lite mer om photoshop, har nämligen just fått det till min lilla dator!
sommar ♥
Puss

Monday, 20th November

God morgon!
Om en liten stund ska jag som vanligt springa ned och möta Matti vid tunnelbanan och åka till skolan. Nu börjar det bli riktigt mörkt ute! Känns som att solen är uppe 1 timme på dagarna haha! Aja nu ska jag sminka mig men här får ni en osminkad fin (*host host*) bild..

Det ni missat av min helg:

Nu är jag tillbaka (eller rättare sagt datorn är tillbaka) och redo för att B.L.O.G.G.A!  Ledsen för den lilla pausen men det har varit rätt skönt (plus att datorn har varit borta) och så har jag haft fullt upp!
Detta har jag gjort i helgen:

Martina, Malin och jag gick till Espresso House och fikade, sen gick vi hem till mig. Efter ett tag gick Matti hem och Malin och jag var inne på datorn m.m. Vid 7 drog vi hem till henne och så slagga jag där. Vi kollade på film och Värsta Pojkvänns Akademin och snackade.. ;)
Vi vaknade och gjorde oss i ordning och sedan mötte vi Andrea på stada. Köpte presenter till Anna som fyllde år dan innan! Sen mötte vi Anna och käkade middag på Texas Burger Co (godare hamburgare blir svårt att hitta) och sen gick vi på Breaking Dawn! FYFAN VA BRA DEN VAR! Kan inte vänta på del 2!
Sålde kransar till skolresan med Matti hela dagen och sen gick vi på kinarestaurang! Nu ska jag plugga lite också, har svenska läxförhör imorgon.. ;(

BREAKING DAWN

Sitter just nu på Dreaking Dawn med Anna, Andrea och Maaaalin! Ha en bra lööördag!

VECKANS BLOGG

HÄR ÄR FÖRRA VECKANS VINNARE
(förlåt att jag glömde igen, suger verkligen på det här)

Nyduschad ;)

Hallo
Sitter i mitt rum och pluggar lite kemi osåå.. Har nyss tagit en dusch och "fixat mig" typ. Imorgon ska jag sova över hos Malin! Ska bli ruligt.. ;) puss


VERSACE FOR H&M

Som alla vet (eller borde veta haha) så släpps Versace for H&M's kollektion idag, mer exackt den klockan 10.00 AM.
Själv är jag är jättetaggad, kommer tyvärr inte köpa något (inte min stil + att de kostar runt 1000-lappen) men det är ju sjukt snygga kläder iaf! Man kan ju sukta sig lite ibland? Dock kommer de ta slut på 3 sek känner jag. haha :)
Älskar reklamvideon:
Sjukt bra! ;)
Här är några bilder på Donatella Versace i H&M kollektionen:

PUSS


OBS: Dålig uppdatering högst 1 vecka

Ska igentligen plugga just nu men detta känns mer viktigt (fast neee, men för er).
Bloggen kommer nämligen att ha SÄMST uppdatering i en vecka (max) fr o m  imorgon då den blir inlämnad för rensning typ. Ska göra lite tidsinställda och mobilblogga samt sno nån annan dator nån gång ibland. Annars blir det skönt med en liten bloggpaus.
Ville bara informera er. KRAM

Plugga?

Hallå i stugan! (?)
Kom hem från Idrotten nyss och kollar på One Tree Hill. Borde nog igentligen plugga till teknikprovet imorgon (har inte börjat) men jag orkar inte hahahah! Får plugga när jag kommer hem istället...
Om 20 min ska jag på dans och det ska bli kul, fast bara om vi fått tillbaka vår gamla lärare, inte vikarien..
PUSS

Top Model (3an) följt av Desperate Housewives (5an)

Som rubriken säger så ska jag kolla på Top Model (cycle 16) och sen ska jag kolla på Desperate Housewives kl 9! TAGGA TILL MAX Aja puss på er bloggar mer imorgon (ledsen för dålig uppdatering)!
Gud så fin man är då... (arkivbild) hahah :)

With Martina

Är med Matti just nu men hon ska snart gå.. Andrea Sl var här förut men hon behövde gå för typ en timme sen. Vi har pluggat och gjort de mesta läxorna för veckan! Känns jätteskönt! :)
Två fina bilder på mig och Matti nuuu:

Videoblogg? Iaf försök till..

haha undrar hur många videobloggar jag behövde göra för att få fram den här.. Först blev det knas med ljudet så jag satt och pratade utan ljud i 1,5 min och sen blev jag bara jobbig och kunde inte vara seriös, kul man har..
Puss

Vem är det som tittar fram..

Fotograf: Stéphanie J.H (me) Kamera: Canon EOS 1000D
Objektiv: Canon EF 18-55 mm Modell: Soja
.
.
Bjuder på två sockersöta bilder på en av Malins katter, tagna i början av sommaren då jag var och hällsade på henne på hennes landställe! :)
Älskar min lilla vovve Sigge men jag skulle gärna även vilja ha en katt, mest för att de är så otroligt fotogeniska (iaf mer än Sigge, en svart tuffs liksom)! Dessutom är de sjuukt gulliga, titta på bilderna över som exempel!
PUSS

Follow me at We♥It

.



 

Här är några av mina We♥It bilder (som jag har gillat alltså) och jag skulle bli skitglad om ni tog å följde mig! Make my day nu! Så trist att ha det om ingen följer mig.. Iof skaffade jag det för 10 min sen men i alla fall

PUSSAR OCH KRAMAR!


Muffins är goda

Fotograf: Stephanie J.H (me) Kamera: Canon EOS 1000D
Objektiv: Canon 18-55mm Inställningar: 1/25 f/5,6
.
.

Har kommit hem från skolan och sitter och kollar på One Tree Hill, chillar lite bara.. Ska snart göra lite läxor, skönt att bli av med dem så det är klart. Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer så ni får nöja er med detta! Puss



Monday

Godmorgon! Sticker till skolan om sådär 10 min och möter förmodligen Matti. :) Idag slutar vi 13 som alla måndagar så det är näääjz ;)

PUSS PÅ ER ! HA EN BRA MÅNDAG


Ses imrg

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa lite och sen ska jag försöka sova, vi får höras imorgon istället! Ska försöka blogga innan jag går till skolan :)
PUSS

Knaaz med internet

Ledsen för dålig uppdatering med det har varit lite knaz med internetet här hemma.. Nu har vi iaf gäster här men jag behöver inte vara social med dem så det är tur det hahaha ;)
Idag var jag med Charlotte som ni vet och vi gick runt på stan och sen gick vi och fika och sen gick vi hem till mig. Vid 4 var hon tvungen att gå hem och plugga så det var lite synd. Aja nu ska jag gå och spela Tempel Run, helt besatt. :D
Gammalt självporträtt ... ;)

Väntar på bussen

Sitter och väntar på busse med Charlotte, vi har varit i gallerian och nu ska vi till fältan och fika. Ha en bra dag! Puss


ILY

Älskar dig Siggobeeeerthooo
(bild från http://malinn.blogg.se)
Haha puss på dig Sigge, du är mitt allt ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Nu blire bio

Sitter och väntar på att bion ska börja och gottar mig i ahlgrens bilar och tutti frutti godis! Vi ska se Tower Heist!


Sleeping beauty

När jag kommit hem från min runda med Sigge gick jag och satte mig i vardagsrummet och kollade på TV. Eftert ett tag märkte jag att jag hade jätteont i huvudet och var skittrött. Jag gick och la mig i sängen och det slutade med att ajg somnade och sov i 45 min. Jätteskönt! Sen tog jag en dusch och nu har jag fixat mig iordning och känner mig mycket piggare och fräshare! :)

PUSS :*

Little Miss Perfect

Kollar på Sjuan där det är ett program om typ 5-9 årigar som ska vara med i en skönhetstävling och.. Jag vet inte, jag tycker att det är ganska hemskt om man ser hur de övar och så för att småtjejerna ser inte glada ut, det är mammorna som bestämmer allt... -.- Jag tycker inte att man ska bry sig så mycket om att vara snygg och ha massa smink när man inte änns är 9 år?! Det är bara min åsikt..

6a00d8341c5d9653ef0128774ac121970c Little Miss Perfect: Pageant Parents Go Way Too Far

 


Mooorniiiiing

Heii
Malin ligger i min säng och spelar tempel run på min IPhone och jag sitter här och läser bloggar.. Hur kul har inte vi? Nej men vi vaknade vid halv elva och har ätit frukost oså... Om nån timma ska jag gå ut med Sigge och Malin ska möta upp nån kompis ;) Senare idag ska jag gå till fältan och köpa nåt kort till papi för det är ju fars dag imorgon! Sen ikväll ska vi gå på bio och se nån ny film som verkar bra, ska bli kul!

G'day :)

Hej bloggen!
Sitter just nu med härliga Malin i mitt rum och kollar lite bloggar och så.. Var med Martina också tidigare idag och vi var på Espresso House och sen gick vi hem till henne och gjorde.. ja, inget egentligen haha ;) Mäfu ska slagga here tonight so det ska bli very funny :P

Just nu

Sitter just nu med bästa Martina och den lite undliga (men ändå älskvärda) Malin inne på Espresso House! Loovely


Again with the berries


Fotograf: Stéphanie J.H (me) Camera: Canon EOS 1000D
Objektiv: Canon EF 18-55mm Inställningar: 1/80 f/4,5

Inga läxor (gjort dem)

Wihoo inga läxor för mig idag heller, gjorde ju alla i onsdags!
Kom hem vid 18.15 från tennisen och det gick jättebra! Vann faktiskt 10/10 matcher :) *stolt* Åt TV-middag och sen kollade jag på avsnitt 2 Elsas Värld. Helt okej, tycker inte att det är så bra men jag tittar fortfarande på det liksom!
Nu ska jag kolla på 2 and a half men! KRAM


Med en stor fet varm choklad i min hand


Idag efter skolan åkte jag hem och gick igenom fältan. Testade mitt Espresso card eftersom att de öppnat en Espresso House i Fältan! ;) Tog en stor varm choklad med extra grädde, supergod! Om en stund kommer Charlotte hit och sen ska vi åka tillsammans till tennisen.. skooojj
Puss <3

Buffalo Soldier III


.

.
-Tidsinställt inlägg


Fin man är...

...när man har på en ansiktsmask haha ;)

haha


Chapters

Fotograf: Stéphanie J.H (me) Camera: Canon EOS 1000D
Objektiv: 35-70mm Inställningar: 1/100 f/6,3

Ingen dans idag..

Gud vad annorlunda jag ser ut åt andra hållet?! Hahah F to the reaky!
Idag skippar jag dansen för jag känner mig grymt trött och slö och jag har träningsverk i hela
kroppen från idrotten idag! ;/ Har inga läxor tills imorgon (eller jag har gjort dem) så det är otroligt skönt!
Ska måla naglarna, ta en dusch och sen ska jag nog ta en ansiktsmask.. Men först ska jag kolla på TV! Slappaa
PUSS

Desperate housewives

Sitter och kollar på Desperate Housewives men det är snart slut. Helt klart bästa programet just nu! ;)
Okej den här bilden var verkligen den fulaste pp länge (iphone bild)


Cha chaaa

Idag var det som sagt det omtalade FYSIKPROVET. Det gick (förhoppningsvis) ganska bra men man vet ju aldrig! Fick tillbaka kemiprovet idag också och det gick faktiskt bättre än jag trodde ;) Sen gick jag till tandläkaren med min brorsa och det gick också bra, inga hål iaf! Haha :)
Nu ska jag gå och äta middag! PUSS

Fototips - Solstrålar i bilden

Länge sedan jag gjorde ett fototips, så here we go!
Det ända du behöver göra är att försöka få med solen (eller eventuell ljuskälla) i bilden men inte ha den i fokus. Hällst ska den vara i ett hörn och man behöver inte få med hela solen. Sen kanske det inte alltid fungerar så man måste göra många försök!
Ett annat exempel på solstrålar i bilden:
HOPPAS NI FATTA!!

School sucks

Tjänaräää
Nu sitter jag förmodligen i skolbänken och har fysikprov eller annat skit -.- Ska till tandläkaren i eftermiddag så det är ju inte mycket bättre det heller.. Nån men än jag som får panik hos tandläkaren?
KRAM

You Are My World


Tack för att ni kommenterar

Älskar att få kommentarer! Det är så roligt ;) Även om det inte är så många så är det bättre än ingenting!
PUSS OCH TACK FÖR ATT NI KOMMENTERAR, KEEP UP THE GOOD WORK!

Dead Leaves


Dagens Outfit (ute)

Hola
Slutade 13 idag så är hemma nu :)
Imorgon har vi fysikprov som ni vet så idag ska jag plugga konstant i 2h! Kommer alltså inte kunna blogga förrän vid 16, så ni får hålla ut! Här är iaf dagens outfit..
Jeans från JC (?)
Väst från Svea
HPI-mössa
Sjal/Halsduk från VILA
Vit tjocktröja från Hollister

Nu: Möta Matti

Nu ska jag precis gå och sätta på mig ytterkläderna och springa ned till tunnelbanan och möta Martina! ;)
Kraaaam

EMA Belfast 2011 Red Carpet Show

Kommit hem från restaurangen och sitter och kollar på EMA's red carpet show! ;) Jättekul! Nu ska jag iaf fortsätta kolla så.. SÄTT PÅ MTV VETTJA!

STOCKHOLMIA

Jättefin bild på mig (tycker jag) som Dea tog i förrgår (?)!
.
Nu var man hemma igen i sin soffa och tare chiiiill.. Jävla lång biltur idag asså -.- Kom väll hem för en halvtimme sen.. Om ett tag ska vi gå på restaurang så jag ska kila iväg till mitt rum och fixa mig i ordning.. Vad har ni gjort en dag som idag?
Puss :*

Bil-outfit

Sitter i bilen och lyssnar på musik och har allmänt tråk.. Så här såg jag ut innan vi åkte (myskläder för 6h biltur):


Goodbye Torekov

Om typ en och en halv timme så lämnar bilen Torekov. Vi kommer tillbaka till julen igen men ändåååååå... Kommer att sakna att bara kunna gå ut genom dörren och komma till trädgården direkt! Bor i vanliga fall i lägenhet så det är därför.. ;)

Rockband galningar -.-

Nu har vi kommit hem från restaurangen och Fabian (brorsan) och hans kompisar sitter och spelar rockband och sjunger (skriker).. Jättekul.. -.-
Nu ska jag springa iväg till köket och ta ut chokladpuddingen ur kylen som jag har gjort på beställning till dem. Känner mig som en slav. hahah
KRAM

Buffalo soldier II


TinTin - The movie

Nu har jag kommit hem, duschat och packat. Var och såg TinTin tidigare idag med Andrea! Den var jättebra ;) Ikväll ska vi gå ut pch äta på restaurang i byn. IMORGON ÅKER VI HEM! Neeeeeeeeej jag vill inteeeee tillbaka till skolan! :(
Nu ska jag fortsätta kolla på tv så ni får hare bra!

Buffalo Soldier

Fotograf: Stéphanie J.H (me)-
Camera: Canon EOS 1100D-
Objektiv: 35-70mm-

MALINN.BLOGG.SE

KLICKA PÅ DEN HÄR TEXTEN ELLER PÅ BILDEN FÖR

.

ATT KOMMA TILL MALINS BLOGG! ÄÄÄÄNTLIGEN!


Fredagskväll

En fin bild som Andrea tog idag på mig idag nere vid stranden ;)

Nu har Dea gått hem och jag sitter här i min ensamhet och lyssnar på gammal musik. Måste plugga fysik ikväll                    men jag vill verkligen inte för, ja, det är fredag och det är lov och jag orkar inte helt enkelt!                            But what i have to do i have to do.. -.-

KRAM ♥

Dagens Outfit

Idag tog jag och Dea en fotopromenad ned till byn/stranden (igen hahah) och tog en massa fina bilder (som jag visar sen) men tyvärr så laddade min kamera ur halvvägs men ändå. ;) Här är dagens outfit!

Mössa från HPI
Grå stickad tröja från BikBok
Strumpbyxor från H&M
Hunterstövlar
KRAM ♥

Höst design

.
Gjorde en ny design till bloggen! Vad tycks? Den är lite mer höstig tycker jag. Och lite enklare på något sätt?! ;)
Kommer inte ha den här sååå länge eftersom att hösten snart är slut. Men till mitten av december kanske?
Vad tycker ni? :P

SOL

Det är sol idag!! Det var längesen det var så här ljust nere på landet. ;)
Idag ska jag träffa Dea och vi ska väll hitta på nåt skojj :P
Bloggar nog mer lite senare tror jaaaaaaaag!
PUUUUSS OCH KRAAAAAAAAM

New PP

Bläddrade igenom mina 17000 bilder och hittade den här på mig från i somras och kände för att redigera den lite och göra den fin! Vad tycker ni? Har den som profilbild på facebook nu också! ;)

VECKANS BLOGG

HÄR ÄR VECKANS VINNARE


Dagens;

DAGENS VILL HA: Nytt objektiv!
DAGENS KLÄDSEL: Hollister tjocktröja, hollister t-shirt, mjukisbyxor från MARWIN och tofflor 
DAGENS FRISYR: Utsläppt
DAGENS LÅT: Someday - Flipside
DAGENS PLANER: Käka middag, kolla på TV, blogga? 
DAGENS SAKNAD: MÄFSTER (Malin)
DAGENS DUMMASTE: Sigge (hund) springer upp på golfbanan och tar en boll från en gubbe som puttar (tävling)!
DAGENS MISSLYCKANDE: -ll-
DAGENS DROG: Cheese Crunchers
DAGENS KÖP: Ingenting
DAGENS GODIS: Tutti frutti karameller
DAGENS HUMÖR: Uttråkad, blank.
DAGENS CITAT: ORKAR INTE
DAGENS ROLIGASTE: Körde Alfapet med mina föräldrar.
.
.
HAHAH gud vad tråkig jag äääär.. Har verkligen inte gjort nånting idag typ?! ;P

SLUTA VARA ANONYMA

Jag förstår inte varför ni som kommenterar på min blogg ska vara anonyma?! Kan ni inte bara skriva erat namn? Jag kan ändå se vilka ni är, IP-nummer hallååå?! Tror ni att ni är anonyma när ni skriver t ex. kränkande kommentarer (även fast alla inte är det)! Nej, för det gör mig bara mer sur så jag kollar upp ert IP-nr. Även när ni skriver frågor eller snälla kommentarer blir jag störd över att ni inte skriver namn. Det känns inte som att det är på riktigt då om ni inte kan stå för vilka ni är!
Dessa anonyma kommentarer har trillat in här på bloggen under den senaste veckan!

Svar på frågestunden (del 2)

Än en gång vill jag bara förvarna er om att jag inte svarar på någon designfråga här utan de kommer upp på min designblogg nån gång under lovet.
.
.
Var ser du dig själv om 10 år (bostad, jobb, förhållande)?
Jag bor nog inte i Sverige, snarare New York eller Paris ect, om inte bor jag i Sthlm. Jag vill jobba med fotografi och mode, kanske modefotograf? Eller så vill jag jobba för nån modetidning. Har pojkvän från och till men kanske inte något jätteseriöst förhållande för att man vill kunna festa och jobba utan att känna sig fastbunden. :)
.
Hur mycket pengar spenderar du i månaden på:
Smink/hårprodukter/nagellack/krämer m.m? Mellan 0-50 kr. Spenderar inte så mycket på det.
Kläder m.m? 100-200 kr men inte varje månad. Köper kanske nåt dyrare en månad och sen inget nästa. ;)
Fika/mat/sötsaker? 100-150 kr (det är det här som gör mig ruinerad)
Annat? ca 50 kr
.
Vad får du i månadspeng? 300 kr
.
Kan inte du göra en sminkvideo på hur du sminkar dig vardagligen?
Nej, jag tror inte det för jag sminkar mig så lite, bara concealer, mascara och puder men jag kan göra ett inlägg och visa vilka märken om du vill?! ;)
.
Vad har du för bas-tema?
Egen mall. Men förut använde jag "Fashion".
.
När började du intressera dig för fotografi?
Har alltid gillat att fotografera men det var väll sommaren 2010 som jag verkligen började intressera mig för fotografi och när jag fick min systemkamera julen 2010 så så blev det lite mer "på riktigt"!
.
Vad använder du för smink?
Se ovan (och gör ett inlägg med märken senare)
.
Vilken är din favoritgrönsak?
haha konstig fråga, paprika eller gurka tror jag. Fast jag ääälskar körsbärstomater när de är lite hårda! :)
.
Padda eller snigel?
Padda
.
Bäddar du sängen på morgonen?
Jepp
.
Vilken färg har din taklampa?
G r e e n
.
Favoritbok?
Minns faktiskt inte vad den heter. En grym bok är iaf "Oönskad" den är hemsk men otroligt bra!
.
Safari eller firefox?
Safari

.
Vilka kändisar har du sätt/träffat?
Kissie, Kenza, Paow, Blondinbella, Maria Montazami (stavning), Veronica Maggio, Lena PH, Per Holkneckt, Kajsa Bergkvist (hah tack vare Saga), Sofia nånting (programledare) och massa andra tråkiga kändisar typ. ;P
.
Favoritartist?
Kan inte välja en.
.
Favoritämne i skolan?
Franska ;) Bonjour, Je m'apelle Stéphanie! :)
.
Har du varit gaaalet kär nån gång?
Nej.
Är du kär i någon kändis?
Nej, tycker det är liiite töntigt. Men jag tycker att det finns många snygga!
.
Gillar du prinsesstårta?
Sådär, gillar marsipanen och sockerkaksdelen men inget annat och jag tycker inte att det är gott att bara äta marsipan så naej.. Inte så mycket.
.
Vilket är ditt favoritfik?
I Sverige, Espresso House, annars Starbucks!
.
Är ditt rum oftast stökigt eller städat?
Stökigt. Men ibland får jag dock ryck och städar i flera timmar, fast sen blir det stökigt igen på 10 min haha :)
.
När går du och lägger dig?
På en vardag, runt 10, helg, olika (betydligt senare iaf)!

Svar

SVAR: Varmbadhuset ligger i Torekov (Skåne) nede i byn. :)

Torsdag, 3/11

God morgon! Vaknade vid halv tio idag och är jättepigg! Sovde ganska länge inatt så det är nog därför. ;)
Kollar på nåt dåligt program på 3an. Det är alltid bara dåligt vid den här tiden! Och sen på eftermiddagen så går alla bra program sammtidigt?! Störande på hög nivå! *ilandsproblem* haha  :)
Nu ska jag gå och käka frukost!
HÖRS SEN!
Gammal bild ;)

Malin PP nuuu


Klockren haha ;)


En onsdagskväll sådär..

Kvällen har jag spenderat framför datorn och kollat på de flesta bloggarna som finns (inget liv?) och lyssnat på musik/kollat på TV.. Åt lite chokladpudding nån stans där också. Kul man har en onsdagkväll på höstlovet! MÄFO JAG SAKNAR DIG REDAN! COME BAACK! hahahahhah jag är mobbad här nere! ;) Nej men det är väll skönt ändå. Att bara chilla liksom.. Ska inte vara vaken länge ikväll, så jävla trött! Fast vi gick inte å la oss sent igår eller nåt, är bara grymt trött ändå!
Vad gör ni en onsdagskväll som den här?

SHEEP

Så sööööööt
OMG! Vad är det där för stor svart sak som stirrar på mig?! *klick*

.
.
.
De är sååå otroligt goooshiga! Supersöta! Vilken av bilderna gillar ni mest?

Fotopromenad

Idag innan Mäfo åkte hem till Sthlm så tog vi en fotopromenad ned till bufflarna (som dock inte var där) och stannade vid olika tillfällen och tog massa fina bilder! Första dagen på hela lovet som det var sol och fint höstväder! ;)
Fler bilder kommer snart ;)
Vad tycks?

Bye bye Mäfo

Ledsen att jag inte bloggade så mycket igår men det var Malins sista hela dag så jag ville vara med henne, tänkte lite "screw bloggen" liksom..
Mäfo åker hem vid 2 så vi kör till flygplatsen om en och en halv timme ungefär. :(
Nu ska jag hjälpa henne att packa!
KRAM

Bilder från varmbadhuset igår


BOWLING TODAAI

Heiiii
Idag ska Mäfo och jag åka in till Båstad och spela bowling! :) KUUUUUL
Idag är sista dagen Malin är hääär.. Hon åker hem imorgon på förmiddagen! ;(

RSS 2.0